Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke du en av de som ville ha han til Arsenal? Husker jeg var i minoriteten om å ikke ville ha han, fordi han er vanvittig oppskrytt.

Jeg er en av de som alltid har sagt at Balotelli er søppel. Kaster bort talentet sitt. Tror det er martinF du tenker på.

 

De jeg kune tenkt meg er Cavani eller Hulk, eller begge to :xmas:

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Sært å disse Cissokho når han for en gang skyld i sin karriere er inne i en god periode.

 

Han har pasningsfot på lik linje med en elefant. Kostet nesten Villa et baklengs med en forferedelig pasnings på tvers forran 16-meteren. Hver gang han er med på overgang sakker han også alltid spille ned ved å tviholde på ballen istedet for å sende pasning, det ender alltid med at han blir taklet eller så bommer han omsider med pasningen sin.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

 

Sært å disse Cissokho når han for en gang skyld i sin karriere er inne i en god periode.

 

Han har pasningsfot på lik linje med en elefant. Kostet nesten Villa et baklengs med en forferedelig pasnings på tvers forran 16-meteren. Hver gang han er med på overgang sakker han også alltid spille ned ved å tviholde på ballen istedet for å sende pasning, det ender alltid med at han blir taklet eller så bommer han omsider med pasningen sin.

 

Alt for lett å disse Cissokho. Billig å kritisere han, når han spiller mot verdens beste høyreback og en arbeidshest i James Milner. Har hatt et par pasningsforsøk som har vært hårreisende dårlig, men han har også gjort mye bra. Blant annet redningen fra Dzeko-headingen på overtid i første omgang.

 

Der scoret Yaya Touré gitt, svakt av Hutton og Senderos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...