Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som koser meg når jeg leser TV2 sin ryktespalte?

De siste månedene synes jeg de har blitt mer syrlig og underholdene med ryktene de kommenterer.

Jeg fikk kaffe ut nesa når jeg leste siste om Liverpool:

 

En som kan være på vei inn på Anfield er det vandrende gule kortet Cheick Tiote. Ivorianeren er lei av å løpe rundt som en levende gressklipper på St. James' Park og bare tape. Han er ikke interessert i å være med det synkende skipet ned i Championship, og ser for seg en overgang i januar. Ifølge Daily Express skal Liverpool ha romlet sammen 160 millioner kroner til et kjøp av midtbanespilleren.

 

Kjekt med humor i hverdagen. :p

Levende gressklipper ^_^

Lenke til kommentar

Nei, Tiote er ikke den største stjernespilleren,men du sa "Newcastle-spillere er ikke veien å gå om man skal satse høyt" som om spillerne deres generelt ikke holdt mål. Krul, Janmaat og Cabella er eksempler på gode spillere. Hadde de hatt en kompetent manager kunne de fint kjempet om en plassering i topp 10.

 

Og jo, hovedproblemet hos United i fjor var utdaterte, umotiverte spillere. Hadde Moyes fått like mye penger til rådighet som Van Gaal og kunne hentet spillere som Di Maria og Falcao, så ville han også gjort det mye bedre.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Taktikken til Moyes var eksemplarisk og det viste seg jo utover sesonger at den funket bedre og bedre. Spillerne har heller ikke klaget på den i ettertid sånn at det har kommet mer og mer fram rundt taktikken med Moyes (spillerne underpresterte jo uten tvil, og de er ikke unntatt skyld).

 

Slutt med tøysingen nå! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde Moyes fått like mye penger til rådighet hadde han kjøpte hele Everton til overpris. Takk Gud for at han ikke fikk tilgang til de pengene. DA hadde klubben vært i krise.

 

Ville det vært så mye verre enn å hente spillere som Shaw til overpris?

 

 

Selvfølgelig. Taktikken til Moyes var eksemplarisk og det viste seg jo utover sesonger at den funket bedre og bedre. Spillerne har heller ikke klaget på den i ettertid sånn at det har kommet mer og mer fram rundt taktikken med Moyes (spillerne underpresterte jo uten tvil, og de er ikke unntatt skyld).

 

For meg virket det som spillerne ga opp på Moyes med en gang og ikke i det hele tatt ga han en sjanse. Moyes er helt klart en bedre manager enn det han så ut som hos United. Hadde han hatt motiverte og gode spillere hadde han uten tvil kunne kjempet om topp 4, slik som Van Gaal i år. Synd for dere at spillerne bare virker motvierte under Van Gaal fordi han har et større navn. Han kommer nok neppe til å holde på i mange år til, dessuten så har han ikke vært noe særlig imponerende så langt.

Lenke til kommentar

Shaw til overpris > Baines til overpris. Herrera til overpris > Fellaini til overpris (oh wait). Di Maria til overpris > Barkley til overpris. Falcao til overpris > Naismith til overpris. Rojo til overpris > Jagielka til overpris.

 

Ting tar forøvrig tid. Syns ikke Wenger heller har vært særlig imponerende i år, ei heller Rodgers, Pochettino, Martinez osv. Managere som (Pochettino slipper unna her) burde gjort det bra i år ettersom de har hatt lenger tid på å implementere spillestil osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...