Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, når du jailbreaker så får du ikke oppdateringer fra Apple før jailbreaken er oppdatert.

 

Det er litt feil, man får oppdateringer fra Apple. Dersom du velger å oppdatere tlf så mister du da jailbreaken, men da er det bare å JB på nytt, forbeholdt at det har kommet en ny en til den iOS versjonen.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor menybaren noen ganger er svart og andre ganger grå?

Jeg vet at den blir svart hvis man aktiverer privat nettlesning, men da blir også knappene nede svart. Jeg har heller ikke aktivert dette på bildene.

Tror både websider og apps kan endre statusbaren mellom sort, sort-gjennomsiktig eller normal.

 

web: <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" />

 

apps: [[uIApplication sharedApplication] setStatusBarStyle: UIStatusBarStyleBlackTranslucent];

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor menybaren noen ganger er svart og andre ganger grå?

Jeg vet at den blir svart hvis man aktiverer privat nettlesning, men da blir også knappene nede svart. Jeg har heller ikke aktivert dette på bildene.

Tror både websider og apps kan endre statusbaren mellom sort, sort-gjennomsiktig eller normal.

 

web: <meta name="apple-mobile-web-app-status-bar-style" content="black" />

 

apps: [[uIApplication sharedApplication] setStatusBarStyle: UIStatusBarStyleBlackTranslucent];

 

aha det forklarer kanskje, men hvor lenge vil fargen være endret? Som du ser er jeg på vg på begge bildene. :)

Lenke til kommentar

I det siste har jeg ikke fått enkelte SMS som er sendt til min iPhone. De fleste kommer, men jeg har mistet (minst) to bare forrige uke. Sjekket loggene på begge telefonene, den ene med Android, den andre med WP 7.5, og begge hadde sendt til korrekt nummer. Noen andre som merker det samme? 4S med 5.1.1.

Lenke til kommentar

Har fått meg min første iPhone 4s som er mitt første apple produkt. Den eldgamle traveren min Sony Ericsson walkman phone begynte å ta kvelden. Først røyk svarknappen, legge på knappen og så cancel. Ble en god grunn til å unne seg noe nytt.

 

Er smått imponert over det tekniske på Iphone 4s. For en gangs skyld talemelding som virker ganske bra så lenge du ikke heter Petter Solberg.

 

Men synes det er altfor mye kjøpepress på apps, filmer og tunes, dårlig at du ikke bare kan laste ned filmer fra datan feks, også en uting at jeg ikke kan bruke min gamle ringetone Politet.

 

Noen som vet om noen filmsider med Mpg4 filmer som støttes av iphone? Med bra bildekvalitet?

 

Er det noen must have apps som er gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...