Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker jeg må begynne å følge med litt her igjen. Bestilte akkurat min nye 4S uten abonnement, og må vel da bestille et micro sim-kort fra min operatør.

 

Håper det ikke byr på vansker å få over kontakter fra den gamle, og bruke samme iTunes bibliotek som jeg har.

 

Min 3G på 8GB ser fortsatt ny og ubrukt ut, den er ulåst med eget sim-kort. Så om noen er interessert i å kjøpe den til en fordelaktig pris, så send meg en PM.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg vel egentlig hva dere iPhone-fans vil svare, men here it goes:

 

Jeg vurderer å kjøpe meg en brukt iPhone 4, har ikke råd til noe mer enn det. Jeg har lyst til å prøve ut iOS, og se om det er like bra som folk skal ha det til. Det jeg lurer på, er om noen kan fortelle meg noen grunner til at jeg bør velge en iPhone 4 over f.eks en Galaxy S2, eller en HTC one S, som begge to har en nypris på det samme som mange brukte iPhone 4 blir solgt for (selv om de på ingen måte er verdt 3500-4000 kroner).

Er det noe som vil få meg til å endre mening, eller er det ikke verdt pengene?

Lenke til kommentar

Alt renner ned til: Smak og behag.

 

Grunnen til at jeg fortsatt tviholder på iOS er App Store. Synes ikke tilbudet til Play er i nærheten av å være like bra (Dette er min personlige mening)

Er du stor fan av bra og stabile apps/spill ville jeg gått for iOS. Er du mer opptatt av personlig konfigurering av telefonen enn apps ville jeg kanskje valgt Android.

 

Lykke til:)

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

Mnjaa... Er lei av at telefonen min er så ustabil :)

Har en snart 3 år gammel HTC Desire (som ble sendt inn 4 ganger på garanti, 3. gangen byttet de telefon, 4. gangen byttet de hovedkort). Telefonen er treg, det er dårlig lagringsplass, appene klikker hele tiden, spotify virker nesten aldri. Hvis en Apple kan garantere meg en stabil telefon som ikke blir treg med en gang, og med stabile apps, så vil jeg prøve. Liker å konfigurere telefonen, men er ikke avhengig av det. Hvor "strengt" er det? Får jeg ikke gjort noe som helst? Hvordan er det f.eks med musikk? Får jeg brukt hvilken som helst sang som ringetone? Får jeg legge hvilke som helst sanger inn på telefonen og brukt de til både alarmer, meldingslyd og ringetone?

Lenke til kommentar

Det har aldri vært noe kluss med den min iPhone 3G i hvert fall. Jeg har lagt inn forskjellige melodier til ringetone for ulike kontakter. (4-5 i hvert fall), jeg har vel i overkant av Apper man bør ha på den, men man behøver jo ikke ha på de man bruker sjelden, eller man kan deaktivere dem.

Lenke til kommentar

Det har aldri vært noe kluss med den min iPhone 3G i hvert fall. Jeg har lagt inn forskjellige melodier til ringetone for ulike kontakter. (4-5 i hvert fall), jeg har vel i overkant av Apper man bør ha på den, men man behøver jo ikke ha på de man bruker sjelden, eller man kan deaktivere dem.

 

Hvordan får du til å bruke sanger fra itunes som ringetone? Om det er det du mener? Jeg må kjøpe nye ringetoner fra itunes for å få brukt det som ringetone, og de har ikke den tonen jeg vil ha. Jeg har iPhone 4s men det skal vel ikke være noen forskjelll der?

 

 

Er ellers imponert over telefonen, får værvarsel hver morgen bare jeg sier "Check weather" til telefonen. Den virker veldig solid, ingen feil eller bugs i systemet ennå. Men samtidig er alt veldig forskjellig fra tidligere mobiler jeg har hatt.

 

Men jeg liker fortsatt ikke dette med at det er kronglete å bruke egne låter som ringetone osv. Bør også nevnes at batteriet må fylles hver dag. Mobilen bruker mye strøm virker det som.

 

Kan anbefale Handbrake programmet til pc, har nå brukt Handbrake til å forandre alle de usette blurayfilmene jeg hadde på PC til MPG4 og overført de til iPhonen, glimrende bildekvalitet.

 

Skjermen til iphone4s er noe av det råeste jeg har sett, her er det vel kun Samsung som har noe lignende mtp bildekvalitet.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...