Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Hvordan får du til å bruke sanger fra itunes som ringetone? Om det er det du mener? Jeg må kjøpe nye ringetoner fra itunes for å få brukt det som ringetone, og de har ikke den tonen jeg vil ha. Jeg har iPhone 4s men det skal vel ikke være noen forskjelll der?

Det er da kjempeenkelt å lage egne ringetoner! Se her for eks: http://www.machjelpen.no/?p=435

 

Vil ikke kalle det "lett". Min Itunes har ikke noe finder...

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke kalle det "lett". Min Itunes har ikke noe finder...

Jeg har laget masse ringetoner, og kaller det "lett" :innocent:

 

Problemet mitt er å konvertere til m4r får ikke til dette i itunes...

fikk tak i et program som kunne gjøre det men det la til reklame i låta fordi jeg ikke hadde betalt for programet... :(

 

Eh alle de jeg har lastet ned og konvertert har vært gratis.

Hvilke linker trykket du på?

 

Eh det står at telefonregningen din blir fakturert med 124kr uka, sikkert noe du kan glede deg til. Det står riktignok med liten skrift. Regner med at du får saftig telefonregning. hehehe...

Lenke til kommentar

Tror ikke de har din ringetone? Du skal jo laste opp en egen fil utifra hva jeg skjønner, jeg har dog aldri testet den siden.

 

Ok med mye kål men og om og fram og tilbake og tilbake igjen, så har jeg fått endret ringetonen til en 30 sekunders m4r låt, men hvordan får jeg den som rignetone på iphone? Jeg har koblet iphone til laptopen, men jeg finner ikke låta under ringetoner.

Lenke til kommentar

Det husker jeg desverre ikke, er så lenge siden jeg gjorde om en låt til ringetone. Men mener at man bare kan dobbeltklikke på m4r filen, så skal den automatisk poppe opp i itunes, og deretter så må du bare synkronisere itunes med tlf din slik du vanligvis gjør.

Lenke til kommentar

Det husker jeg desverre ikke, er så lenge siden jeg gjorde om en låt til ringetone. Men mener at man bare kan dobbeltklikke på m4r filen, så skal den automatisk poppe opp i itunes, og deretter så må du bare synkronisere itunes med tlf din slik du vanligvis gjør.

 

Fikk det til slutt til, viste seg at jeg bare hadde klikket av for synkronisering av videofiler. Alle apple produkter har en tendens til å begynne der du stoppet forrige gang.

 

Nå har jeg iallefall Herodes & Falsk Politiet som ringetone. Den sangen har en så utrolig teit nynning.. hehehe..

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg ordnet de ringetonene, men husker det ikke kostet noe og det var enkelt. Mine ligger lagret i biblioteket. (Om jeg kjøpte en ny sang så var vel det bare en 10-er eller noe i så fall). Ja, iPhone lader jeg hver dag, det er jeg vant med.

 

Enkelt om du kan det ja, men var umulig for meg via itunes å omgjøre til ringetonefil. Gjorde akkurat som tråden sa men fikk aldri noe sted jeg kunne gjøre om.

 

Men klarte det via audiko.net

Lenke til kommentar

Jeg tror man bare kan lage ringetoner av musikk man har kjøpt via iTunes. Sikkert noe copyright greier som stikker kjepper i hjulene.

 

Dersom du vet og kan hvordan man gjør om en m4a låt til en m4r så er det jo sef enkelt. Men jeg fikk ikke til dette i itunes. Jeg brukte også mye om og men til jeg fikk det til.

 

Jeg klarte det derimot lett på linken til audioko.

 

Grunnen til at apple har gjort dette er sef fordi de ønsker å melke penger ut av kundene.

 

Det krever jo "litt" jobb å fikse dette, man må endre til 30-40 minutter, endre filen og siden endre filnavnet sånn at iphone blir "lurt" til å tro at det er en ringetone kjøpt på itunes.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...