Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som er avhengig av telefonens vekkerklokke??

 

Er nok avhengig av den jeg også, og jeg synes den fungerer utmerket. Det eneste er at det er litt irriterende når du er i halvsøvne og prøver desperat å trykke på "Utsett" men får det ikke til. :p

 

What? Idag er det den andre dagen jeg kommer forseint fordi vekkerklokken ikke ringte.

Er det bare hos meg det er sån?

Lenke til kommentar

Bare jeg som er avhengig av telefonens vekkerklokke??

 

Er nok avhengig av den jeg også, og jeg synes den fungerer utmerket. Det eneste er at det er litt irriterende når du er i halvsøvne og prøver desperat å trykke på "Utsett" men får det ikke til. :p

 

What? Idag er det den andre dagen jeg kommer forseint fordi vekkerklokken ikke ringte.

Er det bare hos meg det er sån?

Jeg har enda ikke opplevd dette. Jeg setter gjerne på flere alarmer på mobilen. En klokka 7:00, en 7:10 og en 7:20. Da er jeg hvertfall sikker på at den ringer, og hvis jeg har slått av alarmen i søvne vil den hvertfall ringe 2 ganger til.

 

Jeg har flere ganger slått av en alarm i søvne uten å huske det. Sikker på at det er mobilen det er noe feil med?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Da har jeg nettopp fått oppdatert min Mini pro (Telenor) til 2.1.

 

Alt virker helt utmerket, bortsett fra at på widget (modul) "siden" (der jeg blar mellom klokke osv), så kommer jeg plutselig inn i menyen for å "endre bakgrunn, ordne moduler, ordne ikoner", når jeg blar mellom de forskjellige widgetene/modulene.

 

Har prøvd å ta en repair uten at det funket, slått telefon av og på og diverse sånnt.

 

Noen som har det samme problemet, fått det løst, eller eventuelt andre løsninger? :)

 

 

mvh

Choo.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Da har jeg nettopp fått oppdatert min Mini pro (Telenor) til 2.1.

 

Alt virker helt utmerket, bortsett fra at på widget (modul) "siden" (der jeg blar mellom klokke osv), så kommer jeg plutselig inn i menyen for å "endre bakgrunn, ordne moduler, ordne ikoner", når jeg blar mellom de forskjellige widgetene/modulene.

 

Har prøvd å ta en repair uten at det funket, slått telefon av og på og diverse sånnt.

 

Noen som har det samme problemet, fått det løst, eller eventuelt andre løsninger? :)

 

 

mvh

Choo.

Løsninger er at du ikke må holde fingeren stille så lenge. Om du trykker på skjermen og ikke gjør noen ting på ett sekund så går du inn på alternativer på f.eks bakrunnen. Skjermen har blitt mer sensitiv i 2.1 og der bare noe du må venne deg til.

Lenke til kommentar

Bare jeg som er avhengig av telefonens vekkerklokke??

 

 

Nei, jeg har også slitt litt med den, har som regel laderen i og da ringer den men i dag ringte den ikke før 20 min etter at den skulle ringe.

 

Nei aldri mer Sony Ericsson for meg.

Rart at dere har så mye problemer med det. Jeg har ingen problemer med ringeklokken. Hvordan har dere oppdatert telefonen deres forresten? Forsøkt en reparasjon av telefonen? Har dere en form for Task Killer slik at dere har drept ringeklokke prosessen? Har dere roota telefonen?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Da har jeg nettopp fått oppdatert min Mini pro (Telenor) til 2.1.

 

Alt virker helt utmerket, bortsett fra at på widget (modul) "siden" (der jeg blar mellom klokke osv), så kommer jeg plutselig inn i menyen for å "endre bakgrunn, ordne moduler, ordne ikoner", når jeg blar mellom de forskjellige widgetene/modulene.

 

Har prøvd å ta en repair uten at det funket, slått telefon av og på og diverse sånnt.

 

Noen som har det samme problemet, fått det løst, eller eventuelt andre løsninger? :)

 

 

mvh

Choo.

Dette er viss du ikke beveger deg mellom skjermene mens du holder over widgetsene. Om du trykker uttafor en av de kommer dette opp, om du holder nede en widget så kan du flytte den/fjerne eller legge til en ny. Litt irriterende i starten, men klarer å unngå det jeg..

Lenke til kommentar

Nopp, har ikke roota telefonen. Friste å gjøre det for å fjerne roadsync og CAgold greiene.

Kjører taskkiller ja, men ringeklokke ikonen vises heletiden.

 

Oppdaterte telefonen via updateservice for SE

 

tja da er det kanskje Taskkiller som er skurken da. Prøv uten en natt.

Jeg har ikke hatt noe probs med vekkerklokka på hverken x10 mini eller x8.

Sånn rent bortsatt fra at mobilen må være slått på for at den skal ringe. Men det gjelder visst alle Android mobiler. Dritt.

Lenke til kommentar

Nopp, har ikke roota telefonen. Friste å gjøre det for å fjerne roadsync og CAgold greiene.

Kjører taskkiller ja, men ringeklokke ikonen vises heletiden.

 

Oppdaterte telefonen via updateservice for SE

 

tja da er det kanskje Taskkiller som er skurken da. Prøv uten en natt.

Jeg har ikke hatt noe probs med vekkerklokka på hverken x10 mini eller x8.

Sånn rent bortsatt fra at mobilen må være slått på for at den skal ringe. Men det gjelder visst alle Android mobiler. Dritt.

 

Det kan godt stemme det, skal gi den en sjangs.

Men bare som en ekstra, ekstra vekkeklokke. Kommer aldri til å stole på den igjen. 2 dager, 4 timer forseint til sammen. Ble dyrt for meg det:P

Lenke til kommentar

Bare jeg som er avhengig av telefonens vekkerklokke??

 

 

Nei, jeg har også slitt litt med den, har som regel laderen i og da ringer den men i dag ringte den ikke før 20 min etter at den skulle ringe.

 

Nei aldri mer Sony Ericsson for meg.

Rart at dere har så mye problemer med det. Jeg har ingen problemer med ringeklokken. Hvordan har dere oppdatert telefonen deres forresten? Forsøkt en reparasjon av telefonen? Har dere en form for Task Killer slik at dere har drept ringeklokke prosessen? Har dere roota telefonen?

 

 

 

Min var sånn før jeg oppdaterte også, har hverken root eller Taskkiller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...