Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd Liveview et par dager, og kan dessverre ikke anbefale den.

 

Ideen er god, men det hjelper ikke når produktet ikke er til å stole på. Den mister kontakten, låser seg, lar være å gi alarmer eller alarmene henger seg opp. De gangene alt virker er den kjekk å ha, men slik den er nå er den ikke verd bryderiet eller pengene.

 

Både mobilen X10 Mini og appen er oppdatert, men finner ingen informasjon om firmware på Liveview. I følge andre tester skal den muligens ikke kunne oppgraderes, de hadde opplevd samme problemer men ikke så ofte som meg.

 

Jeg gir den ikke opp ennå, de skal få sjansen til å komme med flere oppdateringer, men jeg kan ikke anbefale Liveview til andre slik den er nå.

Lenke til kommentar

Hvordan overfører man enklest og sikrest alle data - musikk, bilder, kontakter og sms fra en vanlig se walkman?

En sånn to år gammel skyvemobil

 

Skal bli arti å sammenligne mors julegave med min ifone fire ;)

 

Usikker på SMS, kontakter overføres med SE SYNC via nettet.

Musikk og bilder overføres via PC. Kopieres fra minnet på den gamle til PC, siden fra PC til den nye.

For å bevare gamle SMS kan man selvfølgelig installere original PC Companion for den gamle telefonen og lagre alt på PC, men den klarer ikke å overføre noe av dette til den nye Android-telefonen.

Lenke til kommentar

Til dere som har oppgradert til 2.1, er dere fornøyde og har dere merket noen klar forbedring i ytelse?

 

Layouten ble penere, og batteritiden ble merkbart forbedret, og touchen ble mer sensitiv. Kommer ikke på noe annet i farten, fordi jeg har blitt så vant til det.

Endret av Nafanua
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når man skal oppgradere, hvordan tar man lettest back-up og hva blir det tatt back-up av?

 

Det første man bør gjøre er å laste ned den oppdaterte SE Backup-appen som beskrevet her.

Denne skal ta backup av alt på telefonen til minnekortet, unntatt nedlastede applikasjoner som man må laste ned og installere på nytt. Den husker heldigvis hvilke applikasjoner du hadde, men den glemmer innstillingene du hadde gjort for dem.

Den originale backup-appen tar bare vare på noen få ting, derfor kan man spare tid ved å oppdatere den og ta en fullstendig backup før man oppdaterer til Android 2.1.

Når du er ferdig med å oppgradere Android er det bare å starte Backup og kjøre en restore for å få ting tilbake, men det tok meg noen timer å endre telefonen fra SE sine valg til mine egne...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går det an å blokkere et nummer? Fuckings telefonselger som ringer meg under middagen hver dag.

 

EDIT: Fant et program som het Easy Filter. Gratis og skal kunne legge på / silence når personen du legger til blokklista ringer/sender melding.

 

Ja, du kan også ringe til leverandøren din og reservere deg mot telefonselgere, i tillegg kan du blokkere enkeltnummer. (Noen leverandører tilbyr denne tjenesten over nett.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...