Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Bare jeg som er avhengig av telefonens vekkerklokke??

 

 

Nei, jeg har også slitt litt med den, har som regel laderen i og da ringer den men i dag ringte den ikke før 20 min etter at den skulle ringe.

 

Nei aldri mer Sony Ericsson for meg.

Rart at dere har så mye problemer med det. Jeg har ingen problemer med ringeklokken. Hvordan har dere oppdatert telefonen deres forresten? Forsøkt en reparasjon av telefonen? Har dere en form for Task Killer slik at dere har drept ringeklokke prosessen? Har dere roota telefonen?

 

 

 

Min var sånn før jeg oppdaterte også, har hverken root eller Taskkiller

Hvilken ringetone bruker du og hvor henter du den fra? Telefonen eller minnekortet? Har du kjøpt et nytt minnekort eller bruker du det som fulgte med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som er avhengig av telefonens vekkerklokke??

 

 

Nei, jeg har også slitt litt med den, har som regel laderen i og da ringer den men i dag ringte den ikke før 20 min etter at den skulle ringe.

 

Nei aldri mer Sony Ericsson for meg.

Rart at dere har så mye problemer med det. Jeg har ingen problemer med ringeklokken. Hvordan har dere oppdatert telefonen deres forresten? Forsøkt en reparasjon av telefonen? Har dere en form for Task Killer slik at dere har drept ringeklokke prosessen? Har dere roota telefonen?

 

 

 

Min var sånn før jeg oppdaterte også, har hverken root eller Taskkiller

Hvilken ringetone bruker du og hvor henter du den fra? Telefonen eller minnekortet? Har du kjøpt et nytt minnekort eller bruker du det som fulgte med?

 

 

Jeg bruker den alarmlyden som er standard, aner ikke om det er på minnekort eller telefon, men jeg regner egentlig med det siste i og med at man ikke kan installere ting på minnekort på Android 1.6

Lenke til kommentar

Jeg bruker den alarmlyden som er standard, aner ikke om det er på minnekort eller telefon, men jeg regner egentlig med det siste i og med at man ikke kan installere ting på minnekort på Android 1.6

Selv bruker jeg mp3-filer på minnekortet som ringetone. Aldri opplevd problemer med vekkerklokken. Ser ut til at det er noen her som har problemet med at vekkerklokken ikke fungerer, og jeg skal banne på at det er en fellesnevner for problemet annet enn at dere har samme telefon. Prøvd alarmen etter en HELT ren installasjon, uten å gjenopprette telefonen?

Lenke til kommentar

dere som sliter med alarmen..har dere valgt "virkedager"?

Min alarm ringte ikke før jeg satte på virkedagene.

Som sagt min alarm fungerer utmerket og har følgende instillinger på alarmen:

Min står på "Regelmessig: Ma, Ti, On, To, Fr, Lø, Sø". Jeg har aldri hatt "Regelmessig" på av. Gjorde en test nå hvor "Regelmessig" er av. Når du slår av alarmen da første gangen du bruker den så slår den seg av og forblir av.

Lenke til kommentar

Finnes det en måte å lagre bilder som blir sendt med MMS, i bildemappe på telefonen? Vi finner bare valget for bruk som bakgrunnsbilde eller kontaktbilde, men vi vil bare lagre det i album. Et menyvalg vi ikke finner? Eller er det en app som kan fikse saken?

Da kjører den nok Android 1.6.. kjør oppdatering på den så du får 2.1 :)

Der kan du holde på et bilde og velge lagre :)

+ at fil overføring via bluetooth også fungere, + litt andre ting som er kjekt å ha/fungerer bedre :)

Nei, telefonen er helt ny og oppdatert til 2.1. Du kan lagre ja, men bare som bakgrunnsbilde eller kontaktbilde. Får ikke lagret MMS-bildet i album.

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Min mini har begynt å slå seg av og på av seg selv etter oppdateringen... Flere som har opplevd det? :/

 

Det skjedde med meg i går kveld. Jeg sendte en tekst melding og la mobilen fra meg. Når jeg skulle sjekke om jeg hadde fått svar to minutter seinere måtte jeg taste inn PIN-kode. Litt småirriterende egentlig.

Hørt flere som opplever det.

 

Min har startet opp i sikkerhetsmodus et par gang etter den har restartet også.

Lenke til kommentar

Sliter litt med kalenderen som synkes mot google kalenderen. Etter jeg oppgraderte til 2.2, får jeg inn bare 2 av google kalenderne mine på telefonen. De andre kan jeg velge å legge inn avtaler i, men jeg ser dem ikke i avtaleoversikten. For sikkerhetsskyld er det kun 2 uinteressante kalendre som vises også, ikke de jeg egentlig vil se. Jeg antar disse to kalenderne ble valgt fordi det var de som var merket på visning på nettversjonen av google kalender når jeg synket første gang etter oppgraderingen. Nå har jeg avmerket de og valgt de jeg ønsker å vise på google kalender på nettet, og synket, men fortsatt er det bare de to første som vises.

 

Går det an å velge på telefonen hvilke kalendre som skal vises? Finner ingen innstillinger for den defaulte kalender app'en. Please help :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...