Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være en Urquattro i beste Walter Röhrl-stil. En slik en altså. Ligger en på finn til 99.000, men den er på sorte skilter. Man får sikker inn en på hvite skilter i bra stand til 150.000, og det er ingen problem å realisere.

post-198440-1273408230,2002_thumb.jpg

Endret av Der Fotograf
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde ubegrenset med penger, ville jeg nok gått for en Ferrari 360 Modena. Men siden jeg ikke har dette, har jeg delt mer realistiske modeller inn i tre forskjellige prisklasser, alt etter hvor mye jeg klarer å spare opp. Horisonten er fire-fem år.

 

1. Porsche 928 S

2. BMW E34 M5

3. Ferrari 348, Porsche 993 Carrera eller Honda NSX

 

Alt i alt vil jeg kanskje si at Ferrari 348 er den realistiske drømmebilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har sett mye på E60 530i M-Sport i de senere dager, en av eldre årgang type 04-05 burde være ikke så veldig urealistisk, om jeg klarer å finne en sedan med rett motor og gir i dette stasjonsvogn/diesel/automat landet. Jeg er vel en av få som faktisk liker E60 designet ganske godt.

 

2112064814_f1ee886a6a.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har sett mye på E60 530i M-Sport i de senere dager, en av eldre årgang type 04-05 burde være ikke så veldig urealistisk, om jeg klarer å finne en sedan med rett motor og gir i dette stasjonsvogn/diesel/automat landet. Jeg er vel en av få som faktisk liker E60 designet ganske godt.BMW_530i_Luxury_Sedan_by_toyonda.jpg

 

Digger E60 selv :)

Lenke til kommentar

Har alvorleg vurdert ein 1976 Chevrolet Stingray, fullt mogleg å få ein til under 100k. Einaste aber er at ein berre kan bruke den når været tillater det og at den ikkje har nokon form for sikkerheitsinnstalleringer, anna enn sikkerheitsbelter :p.

 

501030599_1_B.jpg

Jeg skal ha en slik.

Jeg har store planer om å ha 1976 Chevrolet Stingray som enten neste bil eller bilen etter det igjen.

Det blir da i tillegg til en annen bil.

 

Vurderer også å anskaffe en Lotus Elise snart.

08.lotus.elise.sc.340.jpg

 

 

Endret emnetittelen til noe mer beskrivende, den brøt 3-ords regelen.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Herregud for noen lyder på den Lancia'en :love:

 

 

Hvis jeg kalkulert korrekt, kommer engangsavgift+mva på en 2004 model E60 530i på rundt 245000 +variabel m.v.a. alt etter prisen på bilen. Noe jeg ikke helt forstår ettersom jeg har sett brukte 2003-2004 modell E60 530i'er her i landet til salgs for rundt 350.000kr.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg er forelsket i Subaru Impreza en WRX 1995-2000 vil kanskje også være realistisk om 5 til 7 år (har litt igjen til jeg kan ta lappen så icon2.gif)

mywrxtb4.jpg

 

 

 

Om jeg hadde mye penger så hadde jeg helst tatt en litt nyre best hadde jo vært en WRX Sti da, men det er jo spørs om ikke en WRX i STI kledd hold

 

subaru_impreza_wrx_sti_wr1_2004_03_s.jpg

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Har alltid likt Nissan skyline GTR.

Er ikke sikker om drømmen kommer til å bli til realitet eller ikke fordi jeg har ikke peiling på hvor mye den koster :p

 

skyline09.jpg

Det der er ein Nissan GT-R, ikkje ein Skyline GT-R ;).

 

Prismessig må du nok regne godt over 500k, men under millionen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...