Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Å du må nok ut med mye mer enn det.

 

Engangsavgiften på en NY GT-R blir over rett over 1 mill i følge importkalkulatoren (forutsett at jeg la inn tallene korrekt).

 

På en regisrert 1.12.2007, hvis vi antar en "godt brukt" en, så blir den 750k. Så må du legge til prisen på bilen og merverdiavgift på toppen.

 

edit: ok, hvis du finner en brukt så er det kansje være mulig å presse den under en mill. (men lykke til å finne en så billig brukt en ;) )

 

 

Merkelig nok hadde ikke Finn noen nybil info om Nissan GT-R :hmm:

 

 

:tease:

 

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

De tre som ligger på finn er prisa fra 1.5 mill til litt over 1.8 mill.

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Å du må nok ut med mye mer enn det.

 

Engangsavgiften på en NY GT-R blir over rett over 1 mill i følge importkalkulatoren (forutsett at jeg la inn tallene korrekt).

 

På en regisrert 1.12.2007, hvis vi antar en "godt brukt" en, så blir den 750k. Så må du legge til prisen på bilen og merverdiavgift på toppen.

 

edit: ok, hvis du finner en brukt så er det kansje være mulig å presse den under en mill. (men lykke til å finne en så billig brukt en ;) )

 

 

Merkelig nok hadde ikke Finn noen nybil info om Nissan GT-R :hmm:

 

 

:tease:

 

Heh, eg har nok blitt vandt til engelske prisar, her får du den ny i Black Edition for så vidt over 610k + ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Min drømmebil er uten tvil en Lincoln Continental. Gjerne Mark V. Dette er en bil jeg har drømt om siden jeg var liten, og som slett ikke er spesielt dyr i innkjøp. Siden det er veteran det er snakk om, er det ikke så mye avgifter og slikt å tenke på heller. Hadde jeg hatt en plass å lagre den om vinteren, hadde jeg kanskje hatt en slik nå.

 

Sikle... :blush:

 

Kan nevne at et fint eksemplar går for under 150 000 her i Norge. Fås billigere og.

Endret av M.H
Lenke til kommentar

Min realistiske drømmebilpark må være en Volvo XC60 eller XC70 som bruksbil og en Smart Roadster BRABUS eXlusive som bil nr. 2. Hadde egentlig tenkt å kjøpe sistnevnte nå, men siden jeg kun kan ha én bil blir det for upraktisk (2 seter og ca. null bagasjeplass). Blir en Mini Cooper i stedet ser det ut til.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Min realistiske drømmebilpark må være en Volvo XC60 eller XC70 som bruksbil og en Smart Roadster BRABUS eXlusive som bil nr. 2. Hadde egentlig tenkt å kjøpe sistnevnte nå, men siden jeg kun kan ha én bil blir det for upraktisk (2 seter og ca. null bagasjeplass). Blir en Mini Cooper i stedet ser det ut til.

 

Jeg hadde samme realistiske drømmebil(smart) tidligere, nå er det ikke bare en drømmebil lengre ;)

Du har ganske greie motsetninger i bilparken din der også.

Lenke til kommentar

Skjønte det ut fra profilbildet ditt ;) Får jeg spørre om årsmodell og farge? Var svært tett på å importere en Collector's Edt. for ca. et år siden, men pga. leilighetskjøp besluttet jeg å vente litt. I retroperspektiv ser jeg jo at det var fornuftig, men en del av meg angrer bittert :hrm:

 

Hehe, må enten være small eller large. Medium er kjedelig...;)

Lenke til kommentar

Skjønte det ut fra profilbildet ditt ;) Får jeg spørre om årsmodell og farge? Var svært tett på å importere en Collector's Edt. for ca. et år siden, men pga. leilighetskjøp besluttet jeg å vente litt. I retroperspektiv ser jeg jo at det var fornuftig, men en del av meg angrer bittert :hrm:

 

Hehe, må enten være small eller large. Medium er kjedelig...;)

Sølvgrå 2006 mod.

Alle Exclusive produsert i 2006 mod, om noen selger f.eks 2007 modell er dette fordi den ble registrert i 2007.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...