Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Har alltid hatt lyst på en sånn landeveiscruiser med V8er!

 

Kjørte en del rundt i en slik da jeg var i Forsvaret. Fin bil, men du får liksom ikke helt følelsen av at du sitter i noe til halvannen mill. Hvis det var mine penger hadde jeg nok brukt dem på noe annet.
Det er liksom litt av poenget med de bilene. Diskret. :)

Har min andre A6 4b nå og vurderer seriøst en med V8er neste år, selv om det er akkurat samme bilen.

 

Mercedes eller BMW fra samme år har jeg aldri hatt særlig sansen for, spesielt ikke interiøret. Men det er smak og behag. Audiene føles mye mer romslige og praktiske i dagliglivet, noe som er viktig da vi skal ha barn. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Det er liksom litt av poenget med de bilene. Diskret. :)

Har min andre A6 4b nå og vurderer seriøst en med V8er neste år, selv om det er akkurat samme bilen.

 

Mercedes eller BMW fra samme år har jeg aldri hatt særlig sansen for, spesielt ikke interiøret. Men det er smak og behag. Audiene føles mye mer romslige og praktiske i dagliglivet, noe som er viktig da vi skal ha barn. :)

De gamle A6-stasjonsvognene er rimelig dritstygge og kjipe. Spesielt når man ikke innser at det er en romslig familiebil man har kjøpt og prøver å leke "sportsbil" med å senke den, hive på 20" felger, diverse sortlakkering og annet tullball. Forstår meg ikke på slike folk...

Lenke til kommentar

Jau. Er litt svak for både Mini og BMW.

Skulle jeg gått for en "praktisk" familiebil som ikke er en traktor (les: SUV) ville jeg nok endt opp med en BMW 3-serie GT. Lang, komfortabel og fin med masse plass til barneseter og bagasje. Gjerne med X-drive til når vinteren kommer.

Realistisk "lekebil" til si under 400K så er kanskje en (pent brukt) Mini Countryman Cooper S All 4. Ekstremt artig med en såpass lett og kompakt bil med 4-hjulstrekk og grei motor. Også ser den mye bedre ut både innvendig og utvendig i forhold til konkurrenter som Audi Q3 og Nissan Juke (ærlig talt ser ingen av dem ut selv i mørket).

bmw-3-series-gt-2014-review-image-photo-

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Fortjent minibump!

 

Min realistiske drømmebil må være BMW E31 850CSi (eller Ci om pengene ikke strekker til), helst med en M73TU konvertering og 6MT.

 

XmR1CBn.jpg

 

Er også veldig svak for Mazda RX-8 (R3, men lol, good luck with that), selv om det er en guilty pleasure.

 

oxjMNaR.jpg

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

420i xDrive er det som frister mest når leasingen på bilen jeg har nå går ut om 2 år:

44_493174298_xl.jpg

 

Relativt realistisk så lenge jeg ikke får "kone og barn" de 2 neste årene :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...