Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Din realistiske drømmebil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Poser? Hvem faen bryr seg om det? S5 ser jo bedre ut enn A5.

 

Virker ganske teit å late som om man har råd til en S5 når man bare hadde råd til en A5.

Lenke til kommentar

Hvis du tror det er det det er snakk om da... Jeg hadde uansett gjort det fordi jeg selv rett og slett synes den ser finere ut som S5. Hadde blitt gladere hver gang jeg så på bilen. Jeg driter i hva andre synes eller tror. Kjøper vel ikke bil for at andre skal se på den. :roll:

 

Eller, det finnes jo dessverre slike folk og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Hvis du tror det er det det er snakk om da... Jeg hadde uansett gjort det fordi jeg selv rett og slett synes den ser finere ut som S5. Hadde blitt gladere hver gang jeg så på bilen. Jeg driter i hva andre synes eller tror. Kjøper vel ikke bil for at andre skal se på den. :roll:

 

Vi har tydeligvis delte meninger, lar det ligge.

 

Eller, det finnes jo dessverre slike folk og.

 

Har en følelse av at du sikter til meg, bare synd at jeg ikke bryr meg om hva du mener heller, da :p

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Yes,

Nissan sunny/pulsar gti-r

4wd, turbo, en hau illsinte japseponnier under panseret :)

1990pulsar_gtirblack_01_01.jpg

Mazda 323gtr

Akkurat som han over men med litt færre ponnier orginalt i en mindre bil

18950-1992-Mazda-323.jpg

Volvo 242 gt

Trenger ikke si så mye der :roll:

volvo242gt198001b.jpg

Alpina b6 3.5 e30

fapfapfapfapfapfapfapfapfap

E vel den eneste bilen jeg faktisk har våte drømmer om :dribble:

(sku selvfølgelig ha hatt han i sort uten jallagrillen på bilde me orginale bbs rs felga osv)

DSC00102.jpg

edit: srkivleifn

edit: måtte fiks link

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Min all time drømme bil er en BMW M3, men har vel egentlig innsett at jeg er litt for høy for en 3-serie. Er også stor fan av X6en.

Syns BMWen til fattern, en 525iat, er ganske kurrant som en framtidsbil. Den er ihvertfall utrolig god å kjøre og nå kommer det jo snart en ny 528i med 250hk.

 

En BMW skal etter min mening være bensin. Det er ikke mer turn-off å se en lekker 3er eller 5er også høre den værste traktor lyden når han gir på. Er vel mange som er uenige med meg der ja :whistle:

Lenke til kommentar

Siden du ber om min realistiske drømmebil så gjør det Mercedes CL uaktuell selv om jeg har akkurat nok cash til denne.

 

Jeg drømmer ikke om biler, og er godt fornøyd med bil til rundt 300k. Vurderer en Octavia eller Yeti som min neste bil.

Da anbefaler jeg Octavia. De er dritgod å kjøre. Komfor uten sidestykke ;)

 

Jobber i bilutleie og får tilbake meldinger fra kunder titt å ofte om hvor imponerte dem er av Skoda etter å ha prøvd en Octavia.

Lenke til kommentar

Jepp, V12 5L bensin :D

 

De fleste har 300 hk, tror alpina har 340 eller noe. Ingen har turbo, her snakker vi muskler :)

 

De ligger på mellom 200 - 350k, alt etter som (kilde: finn.no)

 

EDIT: har ikke vært inne på www.mobile.de, de er sikkert billige der. Det er jo avgiften(e) som dreper de i Norge :(

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...