Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

 

Mindre enn 12 timer igjen, og fortsatt ingen pre-load på PS4...?

 

Preload har startet, men hvis du opplever at det ikke vil starte så prøv å starte å laste ned et gratis spill. Når det spillet starter å laste ned gå til MGS og trykk download. Dette funket for meg en gang min preload ikke startet som den skulle.

 

http://www.gamepur.com/news/20147-mgs-v-phantom-pain-now-available-pre-load-ps4-size-4gb-working-fix-pre-load.html

 

 

Dette funket ikke for meg, desverre. Prøvde med et gratis spill, samt Driveclub DLC som det står beskrevet i artikkelen. Vet at pre-load har startet i ulike deler av verden ( https://www.reddit.com/r/PS4/comments/3iz2u4/screenshot_metal_gear_solid_v_can_now_be_preloaded/?sort=new&limit=500), men det ser ut til at flere i Europa ikke enda har fått det til å fungere.

 

EDIT - Nå startet den automatisk for meg :) Leste at EU pre-loads vanligvis starter "2pm cest", som altså er kl 14:00 for oss her i Norge. Ser ut som om det stemte!

Endret av JoNAsOS3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde helt glemt at jeg hadde bestilt CE-versjonen, til jeg fikk sendingsbekreftelse på fredag.. Hentet spillet tidligere i dag og spilt første mission etter prologen..

 

Liker det veldig godt, men er skuffet over det "overnaturlige" i spillet. Kjenner ikke til MSG noe særlig, bortsett fra de to første Metal Gear spillene til NES, som jeg har spilt og rundet en haug med år tilbake..

 

Litt skuffet over et ellers særdeles bra spill, men det får bli på min kappe.. Ikke så flink med slike over the top greier..

Lenke til kommentar

Yes, Kjører like bra som Metal Gear GZ!!

Har Zotac geforce 570 så skjønner ikke helt hvorden jeg klarer og spille Metal gear spillene med 60 FPS.

Men resten av maskinenen er krafting.

Uansett, synnsykt bra optimalisert port, samme som GZ.

 

Og det står a Hideo Kojima game på menyen så skuffende fans blir sikkert glade nå....

MEN !! FUCK, jobb om 10 min :((( fikk bare testet 15 min :(((

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Yes, Kjører like bra som Metal Gear GZ!!

Har Zotac geforce 570 så skjønner ikke helt hvorden jeg klarer og spille Metal gear spillene med 60 FPS.

Men resten av maskinenen er krafting.

Uansett, synnsykt bra optimalisert port, samme som GZ.

 

Og det står a Hideo Kojima game på menyen så skuffende fans blir sikkert glade nå....

MEN !! FUCK, jobb om 10 min :((( fikk bare testet 15 min :(((

Ja, jeg sitter med 2500k med 5880 og kjører det bra. Andre har litt å lære mtp på optimalisering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...