Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MGS3 er viktigst, der får man historien til Big Boss og alt bakenforliggen det som skjer i MGS5. Deretter Peace Walker, som introduserer noen av karakterene fra MGS5. MGS1, 2 og 4 finner sted mye senere (på slutten av 90-tallet og fremover), så disse kan fint spilles etter MGS5.

 

Men den beste grunnen til å spille MGS3 er at det er det beste spillet i serien så langt, så jeg ville uansett prioritert det, MGS5 eller ei.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken plattform jeg skal kjøpe Phantom Pain til. Testet Ground Zeroes på både PS4 og PC og syns ikke det er noe forskjell, PS4'en er 60fps. PS4 er jeg positiv til siden jeg kan benytte surround anlegget på stuen, PC kan jo "kanskje" få mods i framtiden. Det kommer vel også multiplayer så er litt redd for at miljøet vil være dødt på PC kontra konsoll siden dette er første metal gear på pc utenom de forferdelige portene.

Lenke til kommentar

Her blir det PS4, ferdig snakka! Ground Zeroes såg nydelig ut og ellers er det vel nærmest tradisjon med MGS på Sony plattformen.

 

Detter vel kjapt i pris på PC uansett, så kommer det mods der kan du sikkert nyte de for en rimelig penge :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har det samme dilemmaet. Spilte Ground Zeroes på PC og det så helt fantastisk ut, sannsynligvis det peneste jeg noen gang har spilt. Hvordan det så ut på PS4 aner jeg ikke, siden det var kun på PC jeg kunne få spillet til en pris som passet for en demo. Jeg tenker at jeg ikke kommer til å forhåndsbestille og heller avvente anmeldelser av begge versjoner, for i noen tilfeller hender det at en versjon har betydelige svakheter. I så fall blir valget enkelt.

Lenke til kommentar

Har det samme dilemmaet. Spilte Ground Zeroes på PC og det så helt fantastisk ut, sannsynligvis det peneste jeg noen gang har spilt. Hvordan det så ut på PS4 aner jeg ikke, siden det var kun på PC jeg kunne få spillet til en pris som passet for en demo. Jeg tenker at jeg ikke kommer til å forhåndsbestille og heller avvente anmeldelser av begge versjoner, for i noen tilfeller hender det at en versjon har betydelige svakheter. I så fall blir valget enkelt.

 

Dem er ekstremt like, PC versjonen har bittelitt lengre view distance, litt mer detaljer og mer klare teksturer. Man legger knapt merke til det, spilt demoene på både PS4 og PC. Skal spille demoen på begge litt mer før jeg avgjør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+130498

Jeg er spent på spillet selv, eneste irriterende er at så fort det var Konami istedet for kojima som laget trailer så spoilet de alt, hvertfall viktige karakterer i spillet :grumpy:  

Lenke til kommentar

Enig. Hayter og Snake er tett knyttet sammen i mitt hode, at det nå blir en annen stemme - uansett hvor god jobb Sutherland gjør - så blir det et minus i boka mi. Jeg håper at det er en god grunn til byttet utover at Sutherland er et mer kjent navn, og at det er en plan bak dette, som at man har tenkt til å følge historien frem til konflikten mellom Solid Snake og Big Boss, for i så fall kan ikke de to ha samme stemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...