Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har bare gjort det feil og laster spillet ned i Steam. Du kan installere fra CD også.

 

Kjøpte meg spillet på Gamestop idag, blir på PC da. Laster ned via Steam nå, 20gb :/ Hva var poenget med CD da? Gleder meg til og komme igang, men blir nok ikke så mye spilling før imorgen. 

Kk, ja nå plukka det seg opp og er ferdig om en time, så da går det greit. 

Lenke til kommentar

Bare meg eller er selve introduksjonsdelen av spillet noe av det rareste noensinne? MGS serien har vært litt tullete men dette tok kaka. 

 

 

Han som hjelper deg har stemmen til Kiefer Sutherland, du blir bedt om å operere ansiktet men du har fortatt samme ansikt ...... Psycho Mantis og en ny karakter dukker opp og de sliter med å drepe deg noe jeg finner veldig rart. 3-4 kamphelikopter kommer, 1 tanks og du er utslitt og har ingen våpen, ikke mulighet til å klatre engang eller stealth angrep. Slutten kommer plutselig en enhjørning i flammer ridende + en hval dukker opp og svelger et helikopter? Aner ikke hva jeg har vært vitne til engang hahaha. WTF WTF !!!!

 

Lenke til kommentar

Bare meg eller er selve introduksjonsdelen av spillet noe av det rareste noensinne? MGS serien har vært litt tullete men dette tok kaka. 

 

 

Han som hjelper deg har stemmen til Kiefer Sutherland, du blir bedt om å operere ansiktet men du har fortatt samme ansikt ...... Psycho Mantis og en ny karakter dukker opp og de sliter med å drepe deg noe jeg finner veldig rart. 3-4 kamphelikopter kommer, 1 tanks og du er utslitt og har ingen våpen, ikke mulighet til å klatre engang eller stealth angrep. Slutten kommer plutselig en enhjørning i flammer ridende + en hval dukker opp og svelger et helikopter? Aner ikke hva jeg har vært vitne til engang hahaha. WTF WTF !!!!

 

Haha, deler akkurat samme oppfatning. Introduksjonen har vært så sykt jalla, men regner med at det tar seg opp. 

Lenke til kommentar

Bare meg eller er selve introduksjonsdelen av spillet noe av det rareste noensinne? MGS serien har vært litt tullete men dette tok kaka. 

 

 

Han som hjelper deg har stemmen til Kiefer Sutherland, du blir bedt om å operere ansiktet men du har fortatt samme ansikt ...... Psycho Mantis og en ny karakter dukker opp og de sliter med å drepe deg noe jeg finner veldig rart. 3-4 kamphelikopter kommer, 1 tanks og du er utslitt og har ingen våpen, ikke mulighet til å klatre engang eller stealth angrep. Slutten kommer plutselig en enhjørning i flammer ridende + en hval dukker opp og svelger et helikopter? Aner ikke hva jeg har vært vitne til engang hahaha. WTF WTF !!!!

 

 

Hehe, forholdsvis enig. Nettopp ferdig med prologen, og selv om jeg, basert på tidligere erfaringer med MGS-serien, er villig til å godta en del, så ble det ganske over the top til tider der. Menmen, vi får se. :p

 

Ellers; spillet ser og føles helt sinnsykt bra ut, koser meg max her :D

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Funker det bra på PC eller burde man ha konsoll?

Syns det fungerer svært bra på PC. Kontrollene er ikke veldig intuitive (mus/tastatur), men funker greit når du kommer inni det. Kontroller funker brillefint. Ser nyydelig på ut på PC, foreløig bare testet i 1440p med alt maxet ut, kjører som en drøm. Skal teste 4K iløpet av dagen idag regner jeg med. 

 

Ser ingen grunn til å ikke kjøpe det på pc, fremstår som et bittelitt bedre produkt til en litt  billigere penge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns den var direkte dårlig og jeg blir sint hvis ingen anmeldere tar det opp. Snikingen rundt i sykehuset f.eks når man gikk nedover i trappene. Flere soldater i trappen ovenfor stod jo å stirret på oss uten å reagere. Han som hjalp oss snakket jo helt åpent også uten at soldatene ikke hørte noe. Face Customization og fødselsdato osv var også irriterende siden man ikke aner hva det er brukt for. Visstnok for Metal Gear Online men det passet ikke inn i det hele tatt siden du endte opp med Big Boss ansiktet uansett. Scenen der du skulle late som du var dø så bevegde big boss hodet fortsatt, at soldatene ikke så at du var i live da er ....ja.

 

Er ikke den typen som bruker å henge meg opp i filleting men åpningen på MGS V irriterte meg. Mot slutten av åpningen så satt vi flere og tenkte ka faen er det vi ser på her? Hval som svelger et helikopter, en Unicorn i flammer som rir etter deg gjennom en ufattelig dårlig laget skog. Når man endelig kommer seg forbi åpningen og til open world gameplayet så er det heldigvis bra, men håper at anmeldere ikke bare lar historien og karakterne overdøve alle dårlige designvalgene i MGS V. Mye bra i spillet men ufattelig mye som virker som er lagd for 10år siden også som dem burde ha kvittet seg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den beste glippen er når partneren din på sykehuset skyter på sprinklene for å utløse dem, men flammer fra gulv til tak og en missileksplosjon løser ikke ut en dritt. Trakk litt på smilebåndet..

 

Men Metal Gear har alltid vært preget av en kombinasjon av overnaturlig/urealistisk (fultonballonger - hvordan finner de veien?) og realistisk, Har bare akkurat fått unlocka Moher Base og er på oppdraget etter det. Har kost meg glugg selv om prologen var unødvendig lang og tam.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

kom hjem klokka 14.00 i går, å spillte fram til d ble senge tid ! Koser meg noe sinnsykt med dette spillet !! Snåleste,Mørkeste og Beste starten i ett MGS spill.

 Gleder meg Syyykt til å se hva som skjer med Miller! (som folk veit så er jo han drept i MGS1)

 

Endret av Swompie
Lenke til kommentar

Jeg syns den var direkte dårlig og jeg blir sint hvis ingen anmeldere tar det opp. Snikingen rundt i sykehuset f.eks når man gikk nedover i trappene. Flere soldater i trappen ovenfor stod jo å stirret på oss uten å reagere. Han som hjalp oss snakket jo helt åpent også uten at soldatene ikke hørte noe. Face Customization og fødselsdato osv var også irriterende siden man ikke aner hva det er brukt for. Visstnok for Metal Gear Online men det passet ikke inn i det hele tatt siden du endte opp med Big Boss ansiktet uansett. Scenen der du skulle late som du var dø så bevegde big boss hodet fortsatt, at soldatene ikke så at du var i live da er ....ja.

 

Er ikke den typen som bruker å henge meg opp i filleting men åpningen på MGS V irriterte meg. Mot slutten av åpningen så satt vi flere og tenkte ka faen er det vi ser på her? Hval som svelger et helikopter, en Unicorn i flammer som rir etter deg gjennom en ufattelig dårlig laget skog. Når man endelig kommer seg forbi åpningen og til open world gameplayet så er det heldigvis bra, men håper at anmeldere ikke bare lar historien og karakterne overdøve alle dårlige designvalgene i MGS V. Mye bra i spillet men ufattelig mye som virker som er lagd for 10år siden også som dem burde ha kvittet seg med.

 

altså uten at dette har blitt svart meg så langt inn i spillet men kan det være det var med vilje, at de visste du var i live men de skulle stage alt slik at snake selv trodde han var i fare men i teorien så var alt ett stort komplott for å få big boss tilbake?

Nå kan jo unicornen og slikt være litt hallusinasjoner evt?  det med å skifte fjes trodde jeg bare var som en gimmick men enn at det skulle ha en betydning, men jeg brukte endel minutter på å velge hehe xD

Lenke til kommentar

 

Jeg syns den var direkte dårlig og jeg blir sint hvis ingen anmeldere tar det opp. Snikingen rundt i sykehuset f.eks når man gikk nedover i trappene. Flere soldater i trappen ovenfor stod jo å stirret på oss uten å reagere. Han som hjalp oss snakket jo helt åpent også uten at soldatene ikke hørte noe. Face Customization og fødselsdato osv var også irriterende siden man ikke aner hva det er brukt for. Visstnok for Metal Gear Online men det passet ikke inn i det hele tatt siden du endte opp med Big Boss ansiktet uansett. Scenen der du skulle late som du var dø så bevegde big boss hodet fortsatt, at soldatene ikke så at du var i live da er ....ja.

 

Er ikke den typen som bruker å henge meg opp i filleting men åpningen på MGS V irriterte meg. Mot slutten av åpningen så satt vi flere og tenkte ka faen er det vi ser på her? Hval som svelger et helikopter, en Unicorn i flammer som rir etter deg gjennom en ufattelig dårlig laget skog. Når man endelig kommer seg forbi åpningen og til open world gameplayet så er det heldigvis bra, men håper at anmeldere ikke bare lar historien og karakterne overdøve alle dårlige designvalgene i MGS V. Mye bra i spillet men ufattelig mye som virker som er lagd for 10år siden også som dem burde ha kvittet seg med.

 

altså uten at dette har blitt svart meg så langt inn i spillet men kan det være det var med vilje, at de visste du var i live men de skulle stage alt slik at snake selv trodde han var i fare men i teorien så var alt ett stort komplott for å få big boss tilbake?

Nå kan jo unicornen og slikt være litt hallusinasjoner evt?  det med å skifte fjes trodde jeg bare var som en gimmick men enn at det skulle ha en betydning, men jeg brukte endel minutter på å velge hehe xD

 

Tror det med å skifte fjes blir Avataren din i Multiplayer delen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...