Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Komplett får det inn på fredag, så håper de sender samme dag, da har jeg det på lørdag :) (håper jeg :p)

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du verden dette blir bra, ble utrolig stoked da jeg leste IGN sin anmeldelse!

95,28% på gamerankings, 10/10 på flere store nettsteder. Dette kan fort bli ett av de beste i mgs serien!

Forstod det slik at storyen var veldig down-graded, men gameplayet skulle være så awesome at det ikke gjorde så mye, men man får jo se :) bestilte det akkurat fra komplett :D

Anmeldelsen til ign:

http://www.ign.com/articles/2015/08/24/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-review

 

Dette kommer til å bli glede! :D

Lenke til kommentar

Kult at pow's som reddes blir med over til motherbase i mgs5, men har et lite problem. Savefila mi inneholder en S-rank i ground zeroes til fordel for han som ble henrettet. Gikk etter tid og droppa siste pow'en. Skulle gjerne ha fått med han også. Noen som vet om det er beste save fil eller siste som blir med over?

Lenke til kommentar

Kult at pow's som reddes blir med over til motherbase i mgs5, men har et lite problem. Savefila mi inneholder en S-rank i ground zeroes til fordel for han som ble henrettet. Gikk etter tid og droppa siste pow'en. Skulle gjerne ha fått med han også. Noen som vet om det er beste save fil eller siste som blir med over?

Blir noe av savinga fra Ground Zeros med over til Phantom pain da? 

Lenke til kommentar

Hmmm.... for å klare 100% må du jo strengt talt ha reddet alle de gisslene på et eller annet tidspunkt. Jeg skjønner ikke helt hvordan de skal løse dette, men satser på at en slipper å spille opp igjen alle missions for å få savet en siste gang med uthenting av alle gisslene. 

 

Selv om jeg har spilt det litt siste dagene, så ser jeg ikke for meg at det skal være nødvendig å gjøre enda en gang  :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...