Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Elsker spillet sålangt, open world stealth er en helt ny opplevelse. Enkle oppdrag som å ta ut ett target blir ufattelig kult når verdenen er så åpen og du står fritt for å oppnå målet på hvilken som helst måte. Selv sideops storkoser jeg meg med. Har meget meget stor tro på MGS Online når det kommer hvis dem beholder åpen verden og at vi kan kjempe mot hverandre på en stor slagmark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

 

Facepalm.... /exit thread

 

Noe jeg ikke har fått med meg?

 

 

Boss hallusinerer, det er han selv som gjør alt, stemmen du hører tilhører big boss, ikke Ocelot.

 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Facepalm.... /exit thread

Noe jeg ikke har fått med meg?

Boss hallusinerer, det er han selv som gjør alt, stemmen du hører tilhører big boss, ikke Ocelot.

 

Det var det jeg tenkte basert på hva han fyren med bandasjene sa, men stemmen hørtes ut som en som hadde pustet inn helium, og det samme gjorde Ocelot sin, derfor lurte jeg på om de var samme person. Begge hørtes ut som claptrap i Borderlands, men det var nok en bug da. Men det forklarer jo uansett ikke at Ocelot var så buddy-buddy med Snake, som ikke lot til å kjenne ham fra før.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

 

Facepalm.... /exit thread

Noe jeg ikke har fått med meg?

Boss hallusinerer, det er han selv som gjør alt, stemmen du hører tilhører big boss, ikke Ocelot.

 

Det var det jeg tenkte basert på hva han fyren med bandasjene sa, men stemmen hørtes ut som en som hadde pustet inn helium, og det samme gjorde Ocelot sin, derfor lurte jeg på om de var samme person. Begge hørtes ut som claptrap i Borderlands, men det var nok en bug da. Men det forklarer jo uansett ikke at Ocelot var så buddy-buddy med Snake, som ikke lot til å kjenne ham fra før.

 

Har vel skjedd noe mellom de under Peace Walker da, er et av de få metal gear spillene jeg ikke har spilt.

Lenke til kommentar

Har dumpet ut en video på yt av hvordan jeg tok den ene bossen (episode 20), andre her som gjorde det på samme måte?

 

 

 

Brukte vannpistolen eg trudde eg aldri skulle få bruk for  :)

 

På episode 16, når skullsa kom ut av bilen, tok eg alle med ein bomberdant eller ka det hetter og drepte alle i et angrep  :)

 

Elsker at det er så mange forsjelige måter å gjøre det på

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Hmm... hentet d-dog til motherbase for en stund siden. Men har gjort for det meste sideoppdrag og lekt meg rundt og ikke story. Kvalpen kom springende mot meg hver gang jeg returnerte. Så nå plutselig i kveld finner jeg han ikke igjen?! Alle er fortsatt strålende fornøyd med at jeg hentet the cute puppy og ocelot forteller meg at treningen går bra. Men hvor er han!?

Lenke til kommentar

Fikk (endelig) spilt i flere timer i går og gjort unna en del ops og side-ops i Afghanistan. Liker godt hvordan alle side-ops så langt virker meningsfylte og fører til at jeg får ting jeg virkelig trenger, som en rekrutt som oversetter russisk eller at jeg bryter radioforbindelsen mellom sovjet-leirene. Nå skulle jeg bare ønske Mother Base lot meg utvikle ting jeg faktisk har behov for, dvs. bedre lyddempere og tranq guns, og ikke et utall forskjellige badass-våpen som jeg nesten aldri kan bruke uansett fordi de bråker for mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fikk (endelig) spilt i flere timer i går og gjort unna en del ops og side-ops i Afghanistan. Liker godt hvordan alle side-ops så langt virker meningsfylte og fører til at jeg får ting jeg virkelig trenger, som en rekrutt som oversetter russisk eller at jeg bryter radioforbindelsen mellom sovjet-leirene. Nå skulle jeg bare ønske Mother Base lot meg utvikle ting jeg faktisk har behov for, dvs. bedre lyddempere og tranq guns, og ikke et utall forskjellige badass-våpen som jeg nesten aldri kan bruke uansett fordi de bråker for mye.

Er enig med den MB biten, men se det på en annen måte, når du etterhvert kommer et godt stykke ut i spillet gidder du ikke å plukke opp andre folk enn de som har en A eller bedre på skillsnivået.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Fikk (endelig) spilt i flere timer i går og gjort unna en del ops og side-ops i Afghanistan. Liker godt hvordan alle side-ops så langt virker meningsfylte og fører til at jeg får ting jeg virkelig trenger, som en rekrutt som oversetter russisk eller at jeg bryter radioforbindelsen mellom sovjet-leirene. Nå skulle jeg bare ønske Mother Base lot meg utvikle ting jeg faktisk har behov for, dvs. bedre lyddempere og tranq guns, og ikke et utall forskjellige badass-våpen som jeg nesten aldri kan bruke uansett fordi de bråker for mye.

 

Kommer jo en del oppdrag etterhvert som krever at du må gå etter diverse tankser og helikopter, da trenger du mer "badass-våpen".

 

En annen ting er at du kan jo velge om du skal snike eller gå "full pupp" på oppdragene.. Først snike rundt med C4, deretter avslutte med å sende inn bazooka og granater inn i klyngen av soldater til hele basen er tømt :D

 

Du må jobbe litt med å få Tranq sniper til basen er oppgradert +++.. blir jo nesten litt kjedelig og enkelt om du får det tidlig i spillet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...