Gå til innhold

Metal Gear Solid - Tråden


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Fikk spillet/spillene i posten idag bestilte 1 men fikk 2 gode gamle Elkjøp ps4

 

får man bytta det inn på gamestop feks før tirsdag ?

Hvorfor ikke bare levere det tilbake på Elkjøp på mandag eller tirsdag da^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hei, kunne en av dere som har spillet lempet ut en video av valgene dere  har før hvert mission? Tenker på våpentilpasninger, kjøretøy etc. Jeg er en av de som også er opptatt av våpnene, noe som mgs4 gjorde ekstremt bra i min bok :p

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Trenger du så mye da.. Tranq pistol med silencer holder ved lenge ;) (Om du går for S-rank).

 

MGS V ble noe helt annet enn jeg trodde.. var litt skeptisk til den åpne verden først hvordan det skulle løses, men det er igrunn meget bra utført. Blir mange timer dette framover :D

 

Det er litt Assassins Creed (Hest/åpen verden) møter Splinter Cell (Våpen-tilpasningen før mission) - Vet at Hideo er stor fan av begge de spillene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, tranq holder jo lenge ofc, men av og til kan selv den beste planen gå til hel og da er det kjekt å ha litt tyngre skyts :D Om det er en form for new game + så er det jo enda bedre 

Lenke til kommentar

Hei, kunne en av dere som har spillet lempet ut en video av valgene dere  har før hvert mission? Tenker på våpentilpasninger, kjøretøy etc. Jeg er en av de som også er opptatt av våpnene, noe som mgs4 gjorde ekstremt bra i min bok :p

 

Det er masse tilpasning av våpen, kan bytte på alt mulig. Men det kommer ikke før ett stykke ut i spillet. Starten er veldig begrenset iforhold til tilpasning av utstyret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Konami gjorde jo sitt for å spoile i sin første trailer etter at Kojima hadde gått ut dørene, men for de fleste ville det vel være best å vente til tirsdagsettermiddag slik at de ikke er så opptatte med å se her^^ Selv får jeg mitt i morgen og det eneste jeg vil ha spoilet før den tid er våpnene^^

 

Spoiler  er relatert til trailer, ikke våpen!

Jeg har enda ikke tilgitt at Konami spoilet psyko Mantis i sin første egenproduserte trailer

 

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

fantastisk spill så langt, det beste spillet jeg har spilt på en lang tid! elsker at alt er sågjennomført, det føles så levende ut til tider, og animasjoner og skuespill er veldig top notch. Selv om det er litt rart å høres ut som Jack Bauer så gjør det ingenting, føler meg like badass da om ikke mer :D:w00t:  Grafikken er veldig bra på det meste, men som sagt tidligere, er noe rart med hårpartiklene men ikke noe mer enn at det er en liten bagatell.

 

Åpen verden fungerer strålende til nå, liker muligheten til å customize og gjør ting selv, og det med drops og pickups og å lage ting selv er genialt.  Elsker måten du sender opp ting og tang med  xD

 

Forresten , dere må huske å ta med dere den flotte lille hunden dere ser på ett mission :) :)

 

Har brukt mye tid nå på å utforske områder,høre på tapes og legge meg inn i storyen, elsker å gjøre det i MGS spillene, greit å få svar på ting man ikke nødvendigvis visste fra før av :)

 

Til nå har jeg planlagt forsiktig, men som regel har ting gått til helvete og jeg endte opp med en massaker eller to pga det :rofl::ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fantastisk spill så langt, det beste spillet jeg har spilt på en lang tid! elsker at alt er sågjennomført, det føles så levende ut til tider, og animasjoner og skuespill er veldig top notch. Selv om det er litt rart å høres ut som Jack Bauer så gjør det ingenting, føler meg like badass da om ikke mer :D:w00t:  Grafikken er veldig bra på det meste, men som sagt tidligere, er noe rart med hårpartiklene men ikke noe mer enn at det er en liten bagatell.

 

Åpen verden fungerer strålende til nå, liker muligheten til å customize og gjør ting selv, og det med drops og pickups og å lage ting selv er genialt.  Elsker måten du sender opp ting og tang med  xD

 

Forresten , dere må huske å ta med dere den flotte lille hunden dere ser på ett mission :) :)

 

Har brukt mye tid nå på å utforske områder,høre på tapes og legge meg inn i storyen, elsker å gjøre det i MGS spillene, greit å få svar på ting man ikke nødvendigvis visste fra før av :)

 

Til nå har jeg planlagt forsiktig, men som regel har ting gått til helvete og jeg endte opp med en massaker eller to pga det :rofl::ninja:

Morsomt å se at du koser deg! Nå gleder jeg meg synnsykt mye til dette spillet!! Må bare vente til imorra :hrm:

Lenke til kommentar

Mindre enn 12 timer igjen, og fortsatt ingen pre-load på PS4...?

 

Preload har startet, men hvis du opplever at det ikke vil starte så prøv å starte å laste ned et gratis spill. Når det spillet starter å laste ned gå til MGS og trykk download. Dette funket for meg en gang min preload ikke startet som den skulle.

 

http://www.gamepur.com/news/20147-mgs-v-phantom-pain-now-available-pre-load-ps4-size-4gb-working-fix-pre-load.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...