Gå til innhold

Ubisoft får kjenne piratenes vrede (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et gjøre et DDOS (Distributed Denial of Service attack) Trenger man et digert botnet (ja så det skal komme fra høyere makter enn crackerne)

 

Wikipedia:

"A distributed denial of service attack (DDoS) occurs when multiple systems flood the bandwidth or resources of a targeted system, usually one or more web servers. "

 

Så det skal mye til for at crackerne (skidrow?) gjør noe slikt...

Lenke til kommentar

Det er da vitterlig piratene som i bunn og grunn "lider" nå. Det finnes per dags dato ingen crack til AC2, og det er de som har angrepet serverne til Ubisoft slik at de som har kjøpt spillet har fått noe nedetid. Jeg har spilt det gjennom 100%, og det skjedde en gang at jeg ikke fikk kobla til, og da var det pga. det patetiske angrepet fra piratene. Jeg ler av dem, og koser meg med spillet.

 

Det tar jo lenger tid fordi Saved filene blir lagra online og ikke på maskina.. prøv og lag en work around på det og du skjønner sikkert hvor vanskelig det er.

 

har du noe bevis for at pirater har angrepet serverne til ubisoft?

 

post-23420-1268998067,3057_thumb.jpg

De hacket nettsia ubi.com ja? er ikke det jeg er ute etter.

 

Trodde du mente serverne as in webserverne til ubi :)

Lenke til kommentar

mener de ja :whistle: gikk litt fort det

 

Greit er på den sia at det er fake :)

 

Se på dette bilde http://i42.tinypic.com/fuykpd.jpg

(som er "orginal" bildet?)

Ser du noe feil?

 

Fra en nettsie:

 

Sorry to say that, but it is FAKE!

Try to find the original (full screen) image.

Proven by many site.

 

1. Firefox adds a "/" after the url when the site loads

2. In the url bar, you can see an arow (->)

 

Arrow means jump to the entered site. When a site really loads, there is a star(bookmark) there.

So: someone only creates a simple html page, save it on his computer, load it in firefox, and replaced the ulr (like: file:///C:/fakeubi.html) with http://www.ubi.com

 

Sorry guys!

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Uavhengig av dette så var vel autentiserings-serverne til Ubisoft nede og det er vel det som er det virkelige problemet her?

Har jeg sagt noe annet?

 

Sitter forøvrig med AC2 (via Steam, ja jeg kjøper lovlig) nå og nyter spillet. Godt at DRM er oppe og går, tror piratene vil gi opp etterhvert. Crack kommer uansett.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

prater du om da den var nede 12 mars? var server oppdatering ;)

 

Du må gjerne kalle en kræsj for oppdatering. Når en server er nede pga oppdatering er det i de fleste tilfeller fordi noe ikke fungerer som det skal. Fem minutter med nedetid er for lenge når spillet krever at du er online. Faktisk så er ett minutt for lenge siden det vil føre til at spillet slutter å fungere og må startes opp igjen. Det er ikke videre morsomt å oppleve slikt midt i en kamp f.eks. Resultatet er jo at du må spille en sekvens på nytt.

Lenke til kommentar
Arrow means jump to the entered site. When a site really loads, there is a star(bookmark) there.

So: someone only creates a simple html page, save it on his computer, load it in firefox, and replaced the ulr (like: file:///C:/fakeubi.html) with http://www.ubi.com

Vel det ville nå være mye bedre om de heller la inn 127.0.0.1 www.ubisoft.com i hosts filen om dette bare var en screenshot av en fake side.

 

Når en server er nede pga oppdatering er det i de fleste tilfeller fordi noe ikke fungerer som det skal.

Hvor har du dette fra? Det er da vanlig at spill som krever online autentisering eller er av type mmo er utilgjengelig under serveroppdateringer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Så, noen som har forslag til hvordan vi kan få has på denne plagsomme piratkopieringen?"

"Jeg vet! Jeg vet! Vi gjør produktet vårt dårligere og mindre brukervennlig enn den piratkopierte versjonen!"

 

*applaus fra styremedlemmene*

 

Hadde det ikke vært at jeg har opplevd folk lete etter any-key og trodd man kunne gå tom for sider i word ville jeg vært overrasket over slik logisk kortslutning fra ledelsen i en virksomhet. Men akk, ingenting overrasker. Det er litt som absurditeten med reklame a la "nå kan du se verden i 3D!", hvor man nesten begynner å undre på hvordan man har sett verden frem til nå... :wee:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...