Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Vil hoste en 32 playerserver snart. Diskusjon.no medlemmer har selvfølgelig "ekstra" lov å spille der. hvilke modes/maps kunne dere tenkt dere?

 

:thumbup:

 

HC er moro, men massene liker softcore så ville gått for det om du sikter på flere folk her i fra.

 

Jeg kunne tenke meg Kharg Island, Caspian og Operation Firestorm på Conquest!

 

Bra initiativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer.

 

 

Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt.

 

Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen).

 

Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag.

 

Jeg tror du har rett i det. Nå klarer jeg ikke en gang å installere spillet. "Du må være logget inn som administrator for å forsette." :grumpy:

 

Det jeg sliter med er egentlig 2 ting:

 

1. Connection timed out fra server greiene

2. Spillet bare går til desktop uten noen form for feilmelding eller noe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vil hoste en 32 playerserver snart. Diskusjon.no medlemmer har selvfølgelig "ekstra" lov å spille der. hvilke modes/maps kunne dere tenkt dere?

 

HC og den serveren er i favoritt lista mi! :thumbup:

Er usikker på om jeg skal ha hardcore, eller ikke. Hva foretrekker dere?

Jeg personlig liker ikke hardcore så godt, spilte bare HC i BC2. Men, i BF3 synes jeg ikke HC er like bra.

Så usikker på hva jeg skal gjøre her.

Lenke til kommentar

Vil hoste en 32 playerserver snart. Diskusjon.no medlemmer har selvfølgelig "ekstra" lov å spille der. hvilke modes/maps kunne dere tenkt dere?

 

HC og den serveren er i favoritt lista mi! :thumbup:

Er usikker på om jeg skal ha hardcore, eller ikke. Hva foretrekker dere?

Jeg personlig liker ikke hardcore så godt, spilte bare HC i BC2. Men, i BF3 synes jeg ikke HC er like bra.

Så usikker på hva jeg skal gjøre her.

 

Ikke hardcore IMO.

Hadde foretrukket rush og conquest på samme serveren med alle mapene i rotation.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva du spør om, så svarer på litt forskjellig jeg :whistle:

 


  •  
  • Med squad sprint gir du alle i squadet ditt sprint perken, inkl. deg selv.
  • Sprint gir kun deg selv perken.
  • Disse to kan ikke kombineres for å få 2x hastighet eller dobbelt mengde ammo. Smør på flesk er en populær anafor.
  • Det samme gjelder for ammo, flak jacket osv.

Skjønte nesten at det ikke stacket, men jeg lurte på hvorfor man skal ha valget mellom kun bonus til seg selv eller bonus til hele squaden. Dersom squad-bonusen er svakere enn "ego"-bonusen, skjønner jeg det, om det er slik at man kan velge mellom dobbelt ammo til seg selv og dobbelt ammo til alle, ja, så er det jo meningsløst å ha alle disse valgene etter hvert som man unlocker ting.

Lenke til kommentar

Det her er sikkert tatt opp 100 ganger før i denne 900++ sider lange tråden, men fy faen det er irriterende at man ikke kan "sette seg i kø" for å komme inn på servere!

 

Føler noen ganger at de store AA titlene kan komme ut med halvferdige produkter hele tida, greit nok at det vil være bugs, men syntes iallefall at basic features skulle vært på plass på release, alt ifra comm rose og server queue, burde vært bra nok.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Er jo og ment for "resten av verden" også. Men, du har jo forsåvidt et poeng der.

 

På det første innlegget jeg siterte så følte jeg at du hintet til at vi på Diskusjon.no var ekstra velkomne, ergo "målgruppen". Jeg ville ihvertfall hatt en HC server hvor man kunne stå i fare for å møte flere herfra på min favoritt liste!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Det her er sikkert tatt opp 100 ganger før i denne 900++ sider lange tråden, men fy faen det er irriterende at man ikke kan "sette seg i kø" for å komme inn på servere!

Hmm.. Jeg hadde faktisk et fullt fungerende kø-system på lørdag. Jeg kunne også se at flere sto i kø. Sjekka nå og det er ikke der. Rart.

 

Og nei, jeg hadde ikke en eneste skript kjørende da jeg gjorde det. For den fjerna jeg når jeg så at Battlelog hadde blitt oppdatert. I motsetning til skriptet så var det heller ingen ekstra knapp, men den gikk under "Join server"-knappen.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Vil hoste en 32 playerserver snart. Diskusjon.no medlemmer har selvfølgelig "ekstra" lov å spille der. hvilke modes/maps kunne dere tenkt dere?

 

Høres ikke dumt ut. Seine Crossing, Caspian Border og Grand Bazaar i Conquest er mine klare favoritter, gjerne med litt flere tickets enn det de fleste servere har.

 

Lurer litt selv på om jeg skal leie server med plass til 40-50 folk. Conquest only med en del tickets.

Noen som vet av steder der man kan leie, med fordel Norske.

Jeg vet i allefall at Multigamer har utleie, men kunne trenge noen alternative steder.

Lenke til kommentar

Vil hoste en 32 playerserver snart. Diskusjon.no medlemmer har selvfølgelig "ekstra" lov å spille der. hvilke modes/maps kunne dere tenkt dere?

 

Nå har vi jo allerede en Diskusjon.no server oppe hvor det pleier og komme en god del forumfolk på. Den kjører Hardcore med maps som forumfolket har valgt via tråden jeg lagde for den. For folk som enda ikke har fått med seg at vi har en egen Diskusjon.no server så finner du mer informasjon her.

 

Angående kids og COD vs BF. Har heldigvis lært opp lillebroren min på 13 og vennene hans riktig. Ser ut som om de for det meste er mer interessert i BF3 enn MW3. Noe som er victory for min egen del.

 

For de som ønsker plass i Diskusjon.no's platoon så er den første full. Har derfor opprettet gruppe nummer to for Diskusjon.no. Du finner gruppen her.

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...