Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg opplever det i hvert fall slikt som at barn under 15-14 år, heller spiller CoD enn BF3. Min lillebror på 13 er et godt eksempel.

 

Tror det har mye å gjøre med at i den alderen følger man ikke så veldig godt med på spillsider og forum. Jeg tror spillt selger mye på navnet og hypen, så bryr ungene seg heller mindre om at det er en reproduksjon av de fire forrige spillene. Man sikter seg kanskje inn på en målgruppe med en del mindre krav.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer.

 

 

Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt.

 

Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen).

 

Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag.

 

Helt enig, har så og si ikke hatt noen problemer i det hele tatt, mens to av vennene mine får nesten konstant bf3.exe har sluttet og virke.. merkelig..

Lenke til kommentar

Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer.

 

 

Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt.

 

Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen).

 

Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag.

 

Jeg tror du har rett i det. Nå klarer jeg ikke en gang å installere spillet. "Du må være logget inn som administrator for å forsette." :grumpy:

Lenke til kommentar

Begynner faen meg å bli lei av at dette spillet rett og slett ikke fungerer.

 

 

Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt.

 

Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen).

 

Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag.

Tror det er ingen ting som er feil på PS3, kanskje bare PC?

 

Det som er feil på PS3, er at det er PS3.

Lenke til kommentar

Lanseringsdato for MW3, her skal det spilles BF3 "Like no ones business" konservativ_woot.gif

 

Spørsmål: Gir squad sprint/ammo whatever samme bonus som de vanlige, og stacker disse om flere i squaden bruker samme? Dersom f. eks. sprint og squad sprint gir samme effekt ser jeg ikke helt poenget med å velge førstnevnte...

 

Vet ikke helt 100%, men vil da tro at det bare blir en effekt, noe annet ville vært merkelig.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Gir squad sprint/ammo whatever samme bonus som de vanlige, og stacker disse om flere i squaden bruker samme? Dersom f. eks. sprint og squad sprint gir samme effekt ser jeg ikke helt poenget med å velge førstnevnte...

 

Skjønner ikke helt hva du spør om, så svarer på litt forskjellig jeg :whistle:

 


  •  
  • Med squad sprint gir du alle i squadet ditt sprint perken, inkl. deg selv.
  • Sprint gir kun deg selv perken.
  • Disse to kan ikke kombineres for å få 2x hastighet eller dobbelt mengde ammo. Smør på flesk er en populær anafor.
  • Det samme gjelder for ammo, flak jacket osv.

Lenke til kommentar

Synes det er underlig at det er en del som har MANGE feil og problemer mens mange andre ikke har noen problemer i det hele tatt.

 

Personlig så har jeg kun det at noen ganger må jeg joine en server 2 ganger pga at når det loader blir skjermen bare svart og ingenting skjer (lyder høres i bakgrunnen).

 

Men kanskje jeg spiller mindre en gjennomsnittet og at feilene ville blitt mer åpenlyse om jeg la inn mange timer pr dag.

 

Færreste tenker nok på at det og kan være pcen i seg selv som er problemet.

Jeg selv har hatt flere timer med BF3 de to siste helgene og kan ikke skryte på meg så mye problemer som andre har hatt her. Har hatt to tilfeller alt i alt hvor BF3 bare har sluttet, men mistenker at det er på tide med nye minnebrikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...