Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt avhengig av IRNV :/

 

Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`(

 

Red Dot ftw!

Kan ikke fordra andre sikter

 

indeed

 

Sikter med ett skarpt siktepunkt er da mye mer behagelig en red dot.

 

Ja visst, men vis du er som meg og rusher rundt fra base til base og ofte møter på close combat, så er det lettere med red dot. Stock siktene er jo faktisk veldig gode og selvsakt

Lenke til kommentar

Liker Diskusjon.no serveren, passe med liv, og 32-player er ganske passe for Conquest etter min mening. 64-player blir litt for trangt på map som Kargh(sp?) Island.

Skulle gjerne sett at den var uten Metro og Bazar, siden jeg liker kjøretøy (Les: Tanks, fikk akkurat første Service Star på den) mer enn infantry.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt avhengig av IRNV :/

 

Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`(

 

Red Dot ftw!

Kan ikke fordra andre sikter

 

indeed

 

Sikter med ett skarpt siktepunkt er da mye mer behagelig en red dot.

 

Er jo smak og behag dette da, selv liker jeg best og ikke ha noe, eller red dot.

Lenke til kommentar

Jeg spiller kun på hardcoremode, møter mest motstand der også:)

 

Det virker helt løk å tømme et magasin for å drepe 1 fra 20m hold bare for å vente på at slem gutt nr 2 tar deg når du reloader. Evt bruke et kvarter (det føles slik) med single shots eller burst og enda bruke 10 skudd for å legge ned 1 stk motstander.

 

De burde hatt samme modell som gode gamle counter-strike, får du deg en smekk i hue med et tilstrekkelig kraftig våpen så er det kveld.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Rush-metro. 3 forskjellige settinger på samme brett, og avslutningen er helt konge. Følelsen av å bli overrun og håpløsheten som defender, samtidig som man kjemper innbitt om det siste pointet. Om man er attacker er det ufattelig deilig å drive kniven inn den siste centimeteren etter en jævlig tunnel seanse der man har blitt møtt med bly hele veien.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Rush-metro. 3 forskjellige settinger på samme brett, og avslutningen er helt konge. Følelsen av å bli overrun og håpløsheten som defender, samtidig som man kjemper innbitt om det siste pointet. Om man er attacker er det ufattelig deilig å drive kniven inn den siste centimeteren etter en jævlig tunnel seanse der man har blitt møtt med bly hele veien.

Har faktisk opplevd å være defender på rush, og vunnet runden på siste base. Alle, inklusive meg selv, fikk ræva i gir på slutten og slo tilbake. Det var en jævlig digg opplevelse. Liker dette kartet, jeg også.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt avhengig av IRNV :/

 

Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`(

 

Red Dot ftw!

Kan ikke fordra andre sikter

 

indeed

M416 med IR <3

IRNV er sannsynligvis det mest overpowered jeg har opplevd i et fps noensinne. Nærmeste du kommer lovlig wallhack. Har ingenting i et Battlefield-spill å gjøre.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

Jeg har blitt avhengig av IRNV :/

 

Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`(

 

Red Dot ftw!

Kan ikke fordra andre sikter

 

indeed

M416 med IR <3

IRNV er sannsynligvis det mest overpowered jeg har opplevd i et fps noensinne. Nærmeste du kommer lovlig wallhack. Har ingenting i et Battlefield-spill å gjøre.

Stemmer det. Får litt dårlig samvittighet om jeg bruker det for mye. Har det kun som assault, da. Og gamer ikke så mye assault, da jeg kjører mest conquest.. og det er nytteløst uten å ha anti-vehicle våpen (RPG/C4/Landeminer/whatever). Giddsj tube.

Lenke til kommentar

synes det er helt greit å bruke det IRNV siktet på tehren highway iom at kartet skal være relativt mørkt, selvfølgelig avhenger et av instillingene dine og. det dumme med det er at me mindre du ser rett inn i sola eller ei lykt etc så bryr ikkje sikte seg døyten om lysforholdene rundt.

 

synes ff godt kunne vært på for min del. ikke min feil om en idiot springer foran meg når jeg peprer av salver og han vet eg ligger der. Hadde kanskje bidratt til at folk blir litt meir taktiske/ lagkjørte om fleire servere kjørte ff siden ikke alle bare kan springe fram å skyte villt.

Lenke til kommentar

HERREGUD for en taper gjeng de er i Multiplayer/altibox/battlefield.no

 

 

De lager Platoons og servere i TV2 Battle.no navn :thumbup:

 

 

Utrolig bra gjort battlefield.no medlemmer - det er jo tydelig at dere er interessert i å ha 60 fullstappa servere, slik som vi har. Eneste forskjellen er at dere tjener penger på det. Battle.no gir BF3 community gratis! Alt man trenger å gjøre er å bidra.

 

Kan dere la battle.no navnet og TV2 være i fred pls ???? Finn dere et annet populært community og bruke navnet dems for å få spillere.

 

Det er godt kjent at dere gjør slik i Minecraft også, men battle.no har vært her lenge og vi kommer til å være her - som deres konkurranse. Om dere ser dette som en god måte å være konkurrenter, så synes jeg synd på dere. Prøve å torpedere andre communities er ikke en god ide.

 

Jeg synes det er urettferdig og undergraving å lage servere og community brand names i andres navn, bare for å lage trøbbel. Det sier litt om hvor jævla iditotisk "norges største bf3 community" er. Eller at "Norges beste BF3 lag" faktisk bruker tid til å registre battle.no og TV2 som deres Platoon. FRUX(foreign) MY ASS - Forbanna gjeng med tapre!

 

 

For en gjeng med griefers! Det de annonserer som Norges Beste BF3 lag har faktiskt brukt tiden på å lage batttle.no Platoons og TV2 platoons.

 

Dere er en vits!!

 

 

Prøv å få deres egene spillere og egene servere DER DERE KAN TJENE PENGER. Vi driter i dere, vi er her for å lage community og ha det gøy på server - GRATIS!

 

 

 

 

Nå har nå jeg spilt veldig mye på Battlefield.no/Multigamer.no sine BF3 servere og vel de serverne heter jo Battlefield.no/Mulitgamer.no og har aldri hatt navnet batle.no i sitt navn. Og platoonen til Battlefield.no heter jo Battlefield.no. Du må ha røyka ett eller annet her, dessuten så har vel Battlefield.no eksistert lengre enn Battle.no? Tenker da på tilbake fra BF42/Vietnam og BF2 dagene, de har jo alltid hatt servere så vi fikk spille på. Og alle de tidligere serverene het Battlefield.no.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

HERREGUD for en taper gjeng de er i Multiplayer/altibox/battlefield.no

 

 

De lager Platoons og servere i TV2 Battle.no navn :thumbup:

 

 

Utrolig bra gjort battlefield.no medlemmer - det er jo tydelig at dere er interessert i å ha 60 fullstappa servere, slik som vi har. Eneste forskjellen er at dere tjener penger på det. Battle.no gir BF3 community gratis! Alt man trenger å gjøre er å bidra.

 

Kan dere la battle.no navnet og TV2 være i fred pls ???? Finn dere et annet populært community og bruke navnet dems for å få spillere.

 

Det er godt kjent at dere gjør slik i Minecraft også, men battle.no har vært her lenge og vi kommer til å være her - som deres konkurranse. Om dere ser dette som en god måte å være konkurrenter, så synes jeg synd på dere. Prøve å torpedere andre communities er ikke en god ide.

 

Jeg synes det er urettferdig og undergraving å lage servere og community brand names i andres navn, bare for å lage trøbbel. Det sier litt om hvor jævla iditotisk "norges største bf3 community" er. Eller at "Norges beste BF3 lag" faktisk bruker tid til å registre battle.no og TV2 som deres Platoon. FRUX(foreign) MY ASS - Forbanna gjeng med tapre!

 

 

For en gjeng med griefers! Det de annonserer som Norges Beste BF3 lag har faktiskt brukt tiden på å lage batttle.no Platoons og TV2 platoons.

 

Dere er en vits!!

 

 

Prøv å få deres egene spillere og egene servere DER DERE KAN TJENE PENGER. Vi driter i dere, vi er her for å lage community og ha det gøy på server - GRATIS!

Du vet at Battle.no kom mye senere? Du burde kanskje kjefte på TV2 istedenfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...