Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom ikke DICE kommer med en patch som gir en muligheten til å hoppe over killcamen, kommer jeg til slutt til å knuse noe og sende regningen til Sverige. Som regel dør vedkommede et kvart sekund etter å ha skutt meg, og jeg har bedre ting å gjøre enn å stirre på en jævla blodpøl -- og når killcamen er over har jeg to sekunder på å velge hvor jeg vil spawne, og dersom jeg vil endre på kit-et... Gaaah.

 

EDIT: Kanskje det er mulig, bare at jeg ikke har funnet ut av det ennå? :p

Endret av Sencured
Lenke til kommentar

Dersom ikke DICE kommer med en patch som gir en muligheten til å hoppe over killcamen, kommer jeg til slutt til å knuse noe og sende regningen til Sverige. Som regel dør vedkommede et kvart sekund etter å ha skutt meg, og jeg har bedre ting å gjøre enn å stirre på en jævla blodpøl -- og når killcamen er over har jeg to sekunder på å velge hvor jeg vil spawne, og dersom jeg vil endre på kit-et... Gaaah.

 

EDIT: Kanskje det er mulig, bare at jeg ikke har funnet ut av det ennå? :p

 

Du "MÅ" jo ikke spawne det øyeblikket du har muligheten til det da. Alternativet hadde vel vært å gi deg en 10-15 sekunders countdown med spawnscreen...

Lenke til kommentar

Ser at på Origin koster spillet 450 kr, mens på elkjøp koster det 349.

 

Må jeg ha origin for å spille BF3 når jeg kjøper det på plate? Og finnest det en enkel måte å rippe plate over til en minne pinne? Har ikke DvD rom lengre :)

 

Edit: er ikke interessert i noen løsninger som innebærer bruk ar Origin (som f.eks taste inn serial og laste ned spillet) da den tjenesten er svarte listet hos meg.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Ser at på Origin koster spillet 450 kr, mens på elkjøp koster det 349.

 

Må jeg ha origin for å spille BF3 når jeg kjøper det på plate? Og finnest det en enkel måte å rippe plate over til en minne pinne? Har ikke DvD rom lengre :)

Jepp, uansett hvor man kjøper spillet må man spille det via Origin.

Lenke til kommentar

Ser at på Origin koster spillet 450 kr, mens på elkjøp koster det 349.

 

Må jeg ha origin for å spille BF3 når jeg kjøper det på plate? Og finnest det en enkel måte å rippe plate over til en minne pinne? Har ikke DvD rom lengre :)

Det fins en enkel måte å laste det ned på, det heter origin, det er uavhengig om du har en fast eller flytende kopi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...