Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært dritkult med en skikkelig skogsbane. Masse bjørk eller noe slikt. Litt fjell og bunkere kanskje. Norsk natur rett og slett! Hadde vært evig kult. Også med dynamisk tid såklart slik at det kan bli mørkt.

Du mener virkelig dette? Jeg hater skogen på Caspian, blir skutt fra alle bauger og kanter, surroundlyd hjelper ikke det døyt da lyden kommer fra hver en busk rundt meg. Det eneste slike scenarioer ender med er at han som camper får kill, ergo alle camper til slutt om mapet er så lukket.

Make that a BF3 map! Right now!

Ja, det var poenget mitt.

Lenke til kommentar

i BC var den veldig bra. har ikke prøvd den her, da jeg ikke har inlocket den ennå.

 

jeg har funnet en server der når det er få spillere så er det mulig å få heli poeng. genialt når fienden er elendig. jeg locker helikopteret deres og så skifter våpen. jeg syns litt synd på de. bare jeg starter traking så styrter de. ta flagg og tanks er jo veldig fin måte å ranke opp på. :dribble:

 

kan de som spiller på ps3 og andre konsoller spille på samme server som de på PC?

Lenke til kommentar

Det hadde vært dritkult med en skikkelig skogsbane. Masse bjørk eller noe slikt. Litt fjell og bunkere kanskje. Norsk natur rett og slett! Hadde vært evig kult. Også med dynamisk tid såklart slik at det kan bli mørkt.

Du mener virkelig dette? Jeg hater skogen på Caspian, blir skutt fra alle bauger og kanter, surroundlyd hjelper ikke det døyt da lyden kommer fra hver en busk rundt meg. Det eneste slike scenarioer ender med er at han som camper får kill, ergo alle camper til slutt om mapet er så lukket.

Jeg har samme følelsen, bare motsatt..

 

Jeg foretrekker å løpe rett inn i krattskogen og ta flagget, eventuelt skremme vettet av en som camper :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller en del som support og har fått meg mortar.. Har prøvd ut denne litt og syns det er ganske gøy, men det er noe som jeg ikke helt fatter. Uansett hvor smart jeg prøver å plassere meg, så får jeg bare fyrt av et par skudd før en annen med mortar dreper meg. Har prøvd en del ganger nå og det samme skjer hver gang. Selv om jeg gjemmer meg i start området et sted hvor "ingen" kan se meg. Er det noe med mortaren som gjør at det er lett for andre med mortar å se hvor jeg er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...