Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

Bruker man mortar er man avhengig av å ha med seg støtte/lagkamerater, akkurat som i virkeligheten. Man blir umiddelbart et prioritert mål for motstanderne og synes som thklinge sier på minikartet.

Lenke til kommentar

hva er egentlig definisjon på spawn raping? jeg trodde ikke det var mulig å spawnrape i bf3, da det ikke er muig å gå helt til fiendens uncappable base? jeg synes ikke det er spawn raping å drepe folk som spawner på mobile spawn point, andre lagkamerater, eller et flagg jeg er ute etter. kan jo ikke droppe å skyte folk som dukker opp foran meg, da dør jeg jo selv!

Hater forsåvidt mortar, spessiellt på Seine

Lenke til kommentar

hva er egentlig definisjon på spawn raping? jeg trodde ikke det var mulig å spawnrape i bf3, da det ikke er muig å gå helt til fiendens uncappable base? jeg synes ikke det er spawn raping å drepe folk som spawner på mobile spawn point, andre lagkamerater, eller et flagg jeg er ute etter. kan jo ikke droppe å skyte folk som dukker opp foran meg, da dør jeg jo selv!

Hater forsåvidt mortar, spessiellt på Seine

 

Man kan bruke heli i uncap

Lenke til kommentar

hva er egentlig definisjon på spawn raping? jeg trodde ikke det var mulig å spawnrape i bf3, da det ikke er muig å gå helt til fiendens uncappable base? jeg synes ikke det er spawn raping å drepe folk som spawner på mobile spawn point, andre lagkamerater, eller et flagg jeg er ute etter. kan jo ikke droppe å skyte folk som dukker opp foran meg, da dør jeg jo selv!

Hater forsåvidt mortar, spessiellt på Seine

I conquest er det relativt umulig å spawnrape, for spawn er utilgjengelig for fienden. Derimot i Rush, så har fienden fritt spillerom helt til spawn. Da snakker jeg main spawn, altså der man spawner hvis man ikke har noen squadmates eller mobile spawn point ute i felten. Selvfølgelig det er min beslutning om jeg vil spawne på et flagg, og da er det inneforstått at det er en mulighet for at en fiende faktisk capper flagget i hjørnet av conteineren jeg tilfeldigvis spawner i og hans reaksjon er å drepe meg. Det blir mer "spawnkill", framfor spawnrape da jeg faktisk velger å spawne der.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Jeg har blitt avhengig av IRNV :/

 

Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`(

 

Brukte det en stund til jeg fant ut at det var overpowered som faen og ødela spillet. Var ikke lett i starten å gå tilbake til vanlige sikter, men det blir bedre etter en stund! :p

Lenke til kommentar

Jeg har blitt avhengig av IRNV :/

 

Hvem kan gå tilbake til vanlige siktemidler etter å ha brukt denne "cheaten" så lenge :`(

 

Det er helt klart lettere å oppdage fiender med den, men jeg synes faktisk det er lettere å treffe med f.eks holo. Men det er kanskje bare en vanesak.. :roll:

Lenke til kommentar

Heh, igår gjorde jeg og en kompis Co-op mission "Fire in the sky" om og om igjen til vi hadde unlocka ALLE coop-våpnene.

Håper jeg aldri ser innsiden av et helikopter igjen, noen sinne.

 

Det finnes jo andre co-op missions som er vel så egna til å unlocke våpnene.. Hva med siste missionet for eksempel?

Lenke til kommentar

Nja, de andre tar for lang tid å fullføre + at jeg daua hele tiden. Pluss at det er så mye idiotisk scripting i dem som ødelegger mission hvis du skyter feil target for tidlig (må vente på cue fra spillet).

 

I FFTS er du sågodt som udødelig med mindre du dere kræsjer helikopteret i bakken. Og den tar rundt 10 minutter å fullføre for 14000 points.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke forstår er hvordan #1 på leaderboard på fire in the sky har over 200000 poeng. Vi har gjort mission så effektivt som mulig, og klarer ikke 20k engang. Man bruker hele tida i helikopter.

 

Har prøvd å sprenge alt som finnes på bakken av biler og hus også. Får ikke mere poeng for det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...