Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er allerede vanskelig å unlocke noe med fly hvis du ikke har begynt enda. Hver eneste gang jeg prøver å fly blir jeg skutt ned etter 20 sek av en annen jet/heli med heatseakers, og når jeg da ikke engang har flares er det håpløst. Syns man ihvertfall kunne begynt med missiler.

 

Hadde jo vært bedre å starte med flares, etter min mening.

Lenke til kommentar

Ja, akkurat det som er poenget mitt. Hvis man begynner med fly om én måned - (hvis noen får spillet til jul osv.) så møter de piloter med heatseakers og flares. Hvilken sjanse har man da for å kunne skaffe seg noe spesielt med poeng? Helikopter kan gå, for da er det noenlunde greit å ta bakketropper og andre helikoptre. Rekkevidden på heatseakers til helikopter er ikke spesielt lang heller, og er innenfor rekkevidde for machinegun.

Lenke til kommentar

 

Tror jeg ALDRI har opplevd i et spill hvor folk er mer EGOISTISKE enn i bf3.

 

Dette er helt utrolig.

 

Folk dreper deg hvis du venter på et helikopter eller lignende.

 

Akkurat nå var det jeg og en annen i helikopter, jeg var gunner.

Vi spilte ganske bra, jeg fikk en del kills.

Så blir vi skutt ned av en stinger som gjør at vi lander for og reparere. Eller det var det jeg trodde.

Han flyr faen meg en hundre meter bort fra meg når jeg var ute for og reparere, lander og reparerer selv. Han ser jeg kommer løpende men tror du ikke den jævla idioten bare flyr videre??

 

Dette spillet tar kaka mht NULL samarbeid, men med 100% drittsekk mentalitet.

Dette er helt utrolig.

 

Har skjedd så mange ganger nå, ikke bare med helikopter men alt annet og.

Folk vil ikke samarbeide og jeg skjønner ikke HVORFOR det er sånn i det spillet her.

 

Fortsetter dette skal jeg faen meg aldri mer spille dette her.

Det er oss spillere som kommer til og ødelegge bf3.

Kanskje det blir litt anderledes når nye CoD kommer, vi får se.

 

Rage.

 

 

 

Er ikke spillet det er noe i veien med. Enkelte servere er full av shitkids, andre befolkes av mer voksne mennesker. Det gjelder å bygge opp en liste med "voksne" servere i "Favoritter".

 

 

Så blir det bra, se! :)

 

 

Lenke til kommentar

Hvor mange her inne er det som sliter med sånne connetcion has timed out/lost connection to the server osv..? jeg sliter stadig med det og syntes det ødelegger såpass mye for meg at det ikke er noe gøy og spille lengre :/ Mister mye stats på det også, siden hvis jeg da går inn igjen på samme server så starter jeg fra 0 igen ;/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...