Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg bruker IE - helt oppdatert, men husker ikke nøyaktig versjon - hvordan restarter man plugins da? Jeg bruker bare IE fordi jeg tenkte at det blir minst problemer med spillet da. Men ser jo ut som om folk har mindre problemer med chrome og firefox. Skal prøve det i kveld.

Pga. helt ny koding så er nyeste IE (9) vel så inkompatibelt med div. tjenester som Chrome og Firefox.

Du har nok bedre hell med å rulle tilbake IE 8 i tilfellet.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har helt siden installasjonen av spillet hatt problemer med å motta invitasjoner, joine party, joine en server som et party etc. Jeg fikk dette til etter og ha restartet browser-pluginen i nettleseren (Firefox). Vet ikke om dette er noe av det lignende problemet du har.. Var ute for at feilen kom tilbake etter og ha restartet pluginen, men en ny restart løste problemet igjen.

 

Jeg bruker IE - helt oppdatert, men husker ikke nøyaktig versjon - hvordan restarter man plugins da? Jeg bruker bare IE fordi jeg tenkte at det blir minst problemer med spillet da. Men ser jo ut som om folk har mindre problemer med chrome og firefox. Skal prøve det i kveld.

 

Funnet feilen.

 

Javelin funker på både og, men for at det skal kunne locke on på fly og helis på disse være markert med SOFLAM.

Endret av Nightmare1518
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis hadde store problemer med party og invites. Han måtte skru av sånn real-time shield eller hva det het i Avast. Har også lest at folk har hatt lignende problemer med andre AV-software og fikset det på samme måte.

 

Jeg har hatt store problemer med co-op, men dette ser ut til å ha løsts seg etter jeg avinnstallerte MSE, slo av Windows Defender og slo av Windows Firewall. Alternativet er vel å legge til portene BF3 bruker, men så langt har jeg ikke kommet enda så nå er alt pip åpent hjemme hos meg :thumbdown:

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Andre som har oppdaget 'tull' med squad systemet?

 

Veldig ofte når vi er en 4-7stk som spiller sammen, så kan vi ikke alltid joine hverandres squad. Den "Join" knappen bare forsvinner, mens alle de andre squadene fungerer. Squaden er ikke privat, det er også opp til 2 ledige plasser. Veldig frustrerende :ph34r:

Lenke til kommentar

/whine on

Spilte et par timer i går, og blir bare mer og mer frustrert over egen mangel på skill.

Jeg dauer og dauer. Treffer jeg på noen og skal skyte på dem, så rekker jeg ikke engang å klikke på musa før jeg er dau.

Spiller som regel Engineer, eller support. For en dvask 40 åring som har reaksjoner som en snegle er det mildt sagt frustrerende å daue hele tiden.

/whine off

Noen som kan enten gi meg linken til BF3 for complete and utter noobs, eller gi meg noen tips i hvordan overleve :p

 

Som en annen dvask førti+ så kan jeg dele et par tips jeg kommer på i farten. (Men jeg forutsetter spilling på PC her)

* Høy framerate.. sørg for at du ikke har skrudd på for mye grafikk-bling, sørg for at spillet kjører jevnt på 60+ frames per second.

* Juster mus-følsomhet, er den for lav så du ikke får snudd deg fort nok, eller for høy slik at du rykker skudd i alle retninger.

* pass ryggen din, tenk på hvordan du plasserer deg i forhold til vegger, annen dekning og selve kanten på kartet. løping på åpen flatmark bør ungås.

* bruk litt tid på å lære/utforske kartene, bykartene har mange morsomme kriker og kroker og alternativer router for å flanke ut motstanderen.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andre som har oppdaget 'tull' med squad systemet?

 

Veldig ofte når vi er en 4-7stk som spiller sammen, så kan vi ikke alltid joine hverandres squad. Den "Join" knappen bare forsvinner, mens alle de andre squadene fungerer. Squaden er ikke privat, det er også opp til 2 ledige plasser. Veldig frustrerende :ph34r:

 

Jepp, har ofte skjedd at join knappen stikker av!

Lenke til kommentar

Alt er perfekt bortsett fra rubberbanding og hitboxen...

Hva er feil med hitboxen? Bf3 er det første fps spillet jeg har spilt der hitboxen er perfekt.

 

Den er lokal. Dvs at en med 400 ping kan gå inn i et rom, skyte 2 personer og ikke bli "truffet" fordi hitboxen hans registrerte først og de med vanlig ping hadde ikke mulighet til å skyte da de ikke så han pga hans lag.

 

Hitboxen i seg selv er helt fin. Bare faktum at den er lokal..

Lenke til kommentar

Den er lokal. Dvs at en med 400 ping kan gå inn i et rom, skyte 2 personer og ikke bli "truffet" fordi hitboxen hans registrerte først og de med vanlig ping hadde ikke mulighet til å skyte da de ikke så han pga hans lag.

 

Hitboxen i seg selv er helt fin. Bare faktum at den er lokal..

Ganske sikker på at de flyttet den fra client side til serverside siden betaen.. :whistle:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har helt siden installasjonen av spillet hatt problemer med å motta invitasjoner, joine party, joine en server som et party etc. Jeg fikk dette til etter og ha restartet browser-pluginen i nettleseren (Firefox). Vet ikke om dette er noe av det lignende problemet du har.. Var ute for at feilen kom tilbake etter og ha restartet pluginen, men en ny restart løste problemet igjen.

 

Jeg bruker IE - helt oppdatert, men husker ikke nøyaktig versjon - hvordan restarter man plugins da? Jeg bruker bare IE fordi jeg tenkte at det blir minst problemer med spillet da. Men ser jo ut som om folk har mindre problemer med chrome og firefox. Skal prøve det i kveld.

 

Funnet feilen.

 

Javelin funker på både og, men for at det skal kunne locke on på fly og helis på disse være markert med SOFLAM.

Hva er soflam?

Lenke til kommentar

Funnet feilen.

 

Javelin funker på både og, men for at det skal kunne locke on på fly og helis på disse være markert med SOFLAM.

 

Bare synd at SOFLAMen har rekkevide omtrent til nesa på meg som recon :(

I går satt jeg en hel runde å KUN markerte targets med SOFLAM, og det ble vel totalt skutt to raketter etter alle de jeg markerte..

 

Skulle gjerne spilt med en Engineer i squaden og hatt vedkommende på skype, så skulle jeg gjerne vært dedikert spotter for vedkommende.

 

Edit. trykkleif

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare synd at SOFLAMen har rekkevide omtrent til nesa på meg som recon :(

I går satt jeg en hel runde å KUN markerte targets med SOFLAM, og det ble vel totalt skutt to raketter etter alle de jeg markerte..

 

Skulle gjerne spilt med en Engineer i squaden og hatt vedkommende på skype, så skulle jeg gjerne vært dedikert spotter for vedkommende.

 

Edit. trykkleif

For å være 100% ærlig vett jeg ikke hvordan jeg skal se etter om at noe er lasermerka av SOFLAM (som Engineer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...