Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hei!

 

Jeg har STORE problemer med dataen min.. BF3 spillet kresjer heletiden, får syyyke FPS drop hele tiden og det lagger i minecraft.. kan dette vere driver problem ?

 

PS: vill helst ha svar :) har postet dette 3 ganger nå uten svar

Hadde du lest hva som står i tittelen hadde du sluppet å poste så mye som en eneste post i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har planer om å oppgradere til 6970 Crossfire og bytte ut hovedkort og CPU. Hva får eg mest igjen får å kjøpe først? Et ekstra skjermkort eller hovedkort/cpu?

 

Har idag AMD Phenom II X4 965.

Les tittel.

Lenke til kommentar

Har nå fått flotte grønne blink i bf3 ETTER å ha oppdatert til den nyeste driveren fra AMD..

Har et GTX 570 og merker det samme. Gir seg etter random antall minutter.

 

Er det noen som vet om DICE har tenkt å la oss bruke chatten mellom rundene? Irriterende at man aldri rekker å skrive "GG lol" engang når runden er over...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har STORE problemer med dataen min.. BF3 spillet kresjer heletiden, får syyyke FPS drop hele tiden og det lagger i minecraft.. kan dette vere driver problem ?

 

PS: vill helst ha svar :) har postet dette 3 ganger nå uten svar

Hadde du lest hva som står i tittelen hadde du sluppet å poste så mye som en eneste post i denne tråden.

 

ja?? diskusjon om BF3? jeg har PROBLEMER med BF3...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har STORE problemer med dataen min.. BF3 spillet kresjer heletiden, får syyyke FPS drop hele tiden og det lagger i minecraft.. kan dette vere driver problem ?

 

PS: vill helst ha svar :) har postet dette 3 ganger nå uten svar

Hadde du lest hva som står i tittelen hadde du sluppet å poste så mye som en eneste post i denne tråden.

 

ja?? diskusjon om BF3? jeg har PROBLEMER med BF3...

Nei, du har problemer med PCen din. Ta det i hardware/teknisk tråden...

Lenke til kommentar

Jeg synes BF3 egentlig er litt lame, ass. Kjørte campaign på medium og runda på 3-4 dager med lite spilling. Synes multiplayern var litt for rotete og tingene jeg synes var fett fra bf2 (feks å kjøre jet) er jo totalt umulig her. Jeg har klart å skyte ned et helikopter med jet, de andre gangene blir jeg plukka ned med en jævla stinger etter 30 sekunder...

Lenke til kommentar

Jeg synes BF3 egentlig er litt lame, ass. Kjørte campaign på medium og runda på 3-4 dager med lite spilling. Synes multiplayern var litt for rotete og tingene jeg synes var fett fra bf2 (feks å kjøre jet) er jo totalt umulig her. Jeg har klart å skyte ned et helikopter med jet, de andre gangene blir jeg plukka ned med en jævla stinger etter 30 sekunder...

Bare du som er dårlig. Hadde runde i dag med 3000 poeng med bare jet der jeg fikk 10 kills og mere disabled. Ikke så hardt å fly. Syns styringen er super p konsoll

Lenke til kommentar

Jeg synes BF3 egentlig er litt lame, ass. Kjørte campaign på medium og runda på 3-4 dager med lite spilling. Synes multiplayern var litt for rotete og tingene jeg synes var fett fra bf2 (feks å kjøre jet) er jo totalt umulig her. Jeg har klart å skyte ned et helikopter med jet, de andre gangene blir jeg plukka ned med en jævla stinger etter 30 sekunder...

Stingere har relativt lav rekkevidde for lock, flyr du høyt så kan de ikke locke deg. Hold deg høyt, sving ned, ta ned ett helikopter, stig kraftig. Evt. kan du prøve å fly VELDIG lavt og ungå lock på den måten ved at terreng kommer mellom deg og dem som skyter på deg. Skjønt da er du utsatt for fly som kommer ovenfra.

 

Flares er første unlock og krever ikke akkurat mye poeng. Da øker survivability kraftig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...