Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

 

Igla og stinger gjør nok skade. Et skudd mot et helikopter eller fly er nok til å få ned på 50% og begynne å brenne ned mot 0%

 

Det trengs mer enn 1 mine for å eksplodere en stridsvogn. De lettere stridsvogna tåler to. De tyngste tåler 3 miner. Ser ikke problemet. Med det som bakgrunn, legger jeg ofte 3 og 3 eller 2 og 2 miner sammen, alt ettersom hvilke map jeg spiller på.

Seine Crossing har jeg merkelig nok ikke spilt i rush modus.

 

Mulig jeg har vært uheldig med igla og stinger. Jeg har opplevd å fyre av 10-15 skudd mot et helikopter og det flyr forsatt. De fleste traff, men noen ble tatt av flares.

 

Den tanksen jeg kjørte tålte hvertfall bare en mine. Det var med 100% health. (Jeg spilte som attack på caspian (rush))

 

Maintenance og fireenxtinguisher er det noen som specer seg til. Fire extinguisher har cooldown. bare fyre en til hvis han ennå er i rekkevidde.

 

Med tanke på den episoden med tanksen, så kunne du godt kjørt på flere miner enn en, som er stacket sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen å de jævla helvetes bugsa går meg på nervene nå. Først og fremst funker hitboxen like godt som sandpapir funker som glidemiddel. Jeg begynner å skyte på en fyr med UMP og har tømt 7-8 skudd i han uten at han dør. Så kommer han med UMP og trenger 2 jævla skudd på meg. Andre ganger funker sniper på recon like bra som om jeg hadde kastet en potet på fienden. Nei, fy faen i beta fungerte alt helt perfekt. Ingen problemer med hitbox eller noe annet. Så kommer full release. Statsa går til helvete og jeg har ikke sjans til å gjøre en dritt fordi jeg må tømme halve magasinet i hode på en fyr, men trenger bare 2 skudd tilbake. Fiks de jævla føcking forpulte satans drittbugs med en gang jævla forbanna messup DICE. De klarer faen meg å røte til et forpult jævla bra spill bra beta til final release. Er så satans stor skuffelse at alt går i dass med en gang. Hadde jeg kunnet kreve pengene tilbake hadde jeg faen i helvete ikke tenkt meg om to ganger før jeg hadde gjort det. Helt jævla tragisk.

 

Har det samme selv, trenger 2 skudd på meg for at jeg skal dø, men i don't care. i use skills :ph34r:

Lenke til kommentar

Har du forhåndsbestilt BF3 gjennom Origin? Ble lovet gratis stæsj av EA? Finner ingenting? EA er stygge og dumme og duste?

 

Her er hvordan du gjør det:

 

1.Klikk på Origin ikonet

2.Trykk på tannhjulet oppe til høyre

3.Trykk på "ordrehistorie"

4.Hvis du har "Physical Warfare Pack" skal det være en rubrikk med en opplåsningskode.

5.Copypaste denne koden

6.Trykk på Tannhjulet igjen

7.Trykk på "Løs Inn Produktkode"

8.Lim inn kode

9.???????

10.profit

Lenke til kommentar

Har du forhåndsbestilt BF3 gjennom Origin? Ble lovet gratis stæsj av EA? Finner ingenting? EA er stygge og dumme og duste?

 

Her er hvordan du gjør det:

 

1.Klikk på Origin ikonet

2.Trykk på tannhjulet oppe til høyre

3.Trykk på "ordrehistorie"

4.Hvis du har "Physical Warfare Pack" skal det være en rubrikk med en opplåsningskode.

5.Copypaste denne koden

6.Trykk på Tannhjulet igjen

7.Trykk på "Løs Inn Produktkode"

8.Lim inn kode

9.???????

10.profit

Vet ikke om jeg har fått pakken jeg. Er det noe sted jeg kan sjekke om jeg allerede har Physical Warfare Pack? Jeg forhåndsbestilte digitalkopi via Origin. Skulle tro at jeg fikk den med automatisk?

 

Edit: Ordrehistorien min er tom.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hvorfor er folk her å klager når man kan kille på battlefielden? :thumbup:

 

Jeg synes BF 3 er helt konge jeg. Har ikkje noe jeg gidder å klage over heller.

 

Det beste er at jeg killa Refsa noen ganger i går :p

 

Bra server forresten Refsa :new_woot:

 

Brukte mesteparten av det jeg spilte i går til å teste ut noe plugins og admin commands. Bare for å skjule det at du drepte meg så mange ganger :tease: Bra folk liker hvordan serveren fungerer. Veldig mange som klager over FF og HC, men det vil ikke endre seg i nærmeste fremtid :p

 

Spillet er jævlig bra i seg selv. Når spillet først fungerer som det skal for meg og jeg faktisk kan drepe folk på normal måte blir jeg helt oppslukt. Om spillet alltid hadde fungert som det gjør på sitt beste hadde jeg nok glemt alt annet liv utenfor pc'en og spilt hele tiden. Mulig det bare er for det beste at det ikke fungerer som det skal hele tiden.

Lenke til kommentar

Tror jeg ALDRI har opplevd i et spill hvor folk er mer EGOISTISKE enn i bf3.

 

Dette er helt utrolig.

 

Folk dreper deg hvis du venter på et helikopter eller lignende.

 

Akkurat nå var det jeg og en annen i helikopter, jeg var gunner.

Vi spilte ganske bra, jeg fikk en del kills.

Så blir vi skutt ned av en stinger som gjør at vi lander for og reparere. Eller det var det jeg trodde.

Han flyr faen meg en hundre meter bort fra meg når jeg var ute for og reparere, lander og reparerer selv. Han ser jeg kommer løpende men tror du ikke den jævla idioten bare flyr videre??

 

Dette spillet tar kaka mht NULL samarbeid, men med 100% drittsekk mentalitet.

Dette er helt utrolig.

 

Har skjedd så mange ganger nå, ikke bare med helikopter men alt annet og.

Folk vil ikke samarbeide og jeg skjønner ikke HVORFOR det er sånn i det spillet her.

 

Fortsetter dette skal jeg faen meg aldri mer spille dette her.

Det er oss spillere som kommer til og ødelegge bf3.

Kanskje det blir litt anderledes når nye CoD kommer, vi får se.

 

Rage.

Endret av TommyGavin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...