Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Når jeg skal joine co-op med en kompis, får vi begge disconnect etter 20sek (loading screen)

 

Flere som har samme problem (evt vet hvordan vi fikser dette?)

Jeg og en annen prøvde i går. Han fikk invite fra meg da jeg inviterte. Men ingenting skjedde. Så prøvde han å invitere meg, men jeg fikk aldri noe invite. Prøvde flere ganger. Mange foreslår å skru av antivirus. I mitt tilfelle hadde jeg ikke antivirus-program.

 

Prøvde å joine en random i Co-op. Det fungerte med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde en liten liste over ting jeg synets er ubalansert. Husk, dette er bare hvordan jeg har opplevd det, men kommenter gjerne om du er ening/uenig.

 

 

Våpen og utstyr:

 

- Igla og stinger har for lite damage.

 

- Mortar er for lett å bruke. Hvertfall hvis du har noe til å spotte. (Jeg har ikke brukt denne enda.)

 

- Jets er underpowerd når du ikke har unlocket ting og er overpowerd når du har unlocket alt.

 

- Rockets mot infantry er som å ha en sniper med blast damage. Det er kanskje realistisk men det er ikke så gøy å spille med.

 

- Mines er OP der en kan ta ut en tanks med 100% liv. De hadde de tatt ut 70% av livet hadde det vært greit.

 

- C4 er kanskje litt vanskelig å se. Jeg har hvertfall ikke sett det i det heltatt.

 

- Engineer har kanskje litt sterke våpen. Noen velger gjerne engineer for å bruke scar.

 

- Engineer kan ha 9 raketter.

 

- M249 med grip og extended mags er OP.

 

Kart:

- Operation métro CQ: RU kommer først til både A og B flagget og det er lettere for de å defende B enn det US kan. I tillegg er 64 spillere på dette kartet alt for mange spillere.

 

- Operation métro Rush: Litt av det samme problemet som i CQ. Den første basen er vanskelig å defende i forhold til de to basene i tunellen.

 

- Seine Crossing Rush: Ved den første basen kan attack komme før til mcom før defend siden (mulig dette er feil). Attack har også en lav-25.

 

 

Igla og stinger gjør nok skade. Et skudd mot et helikopter eller fly er nok til å få ned på 50% og begynne å brenne ned mot 0%

 

Mortar, er så vel enig hvis du har et lag som spotter. Ellers er det som å spille Battleship, hvor du tipper hvor fienden er når mortaren treffer.

 

Jetfly er jeg enig i.

 

RPG er jeg nesten enig i. Sjip for de som mottar rakett på trynet. "If in doubt, RPG it" er det mange som lever etter.

 

Det trengs mer enn 1 mine for å eksplodere en stridsvogn. De lettere stridsvogna tåler to. De tyngste tåler 3 miner. Ser ikke problemet. Med det som bakgrunn, legger jeg ofte 3 og 3 eller 2 og 2 miner sammen, alt ettersom hvilke map jeg spiller på.

 

C4 har jeg heller ikke sett, før jeg unlocka den i Supporter. Ligner på en "melpakke" pakket i en søppelsekk. Ikke noe BC2 eller CS stil nei.

 

 

Finnes ingen store svakheter med engineer ja, denne klassen takler alt, med sin carbine våpen, rpg og miner, i tillegg har den nifty gadget som kan fjernstyres. Så er vel enig der.

 

Engineer kan bare ha 10 raketter, hvis en i squad har spec sqaud explosive eller han selv har speca den.

 

M249 med grip og extended mags er OP, sammen med ir scope og supression fire spec.

 

Er enig med metro CQ, har opplevd motsatt med Rush, hvor første delen er flaskehalsen hvor det stortsett kryr av snipere, mens resten er bare walk in the park.

 

Seine Crossing har jeg merkelig nok ikke spilt i rush modus.

Lenke til kommentar

Når jeg skal joine co-op med en kompis, får vi begge disconnect etter 20sek (loading screen)

 

Flere som har samme problem (evt vet hvordan vi fikser dette?)

Jeg og en annen prøvde i går. Han fikk invite fra meg da jeg inviterte. Men ingenting skjedde. Så prøvde han å invitere meg, men jeg fikk aldri noe invite. Prøvde flere ganger. Mange foreslår å skru av antivirus. I mitt tilfelle hadde jeg ikke antivirus-program.

 

Prøvde å joine en random i Co-op. Det fungerte med en gang.

Da er vi i nøyaktig samme båt. Ingen AV og kom inn på sekundet med random matchmaking...

Lenke til kommentar

hm.... skulle ønske de bittesmå banene ( husker selvfølgelig ikkje navnene på de) hadde vært en del større. som regel går det greit men noen ganger blir det bare run n gun, om det er fordi laget er sørpetregt eller fienden bare dukker opp overalt varierer.

 

Litt kjipt at de bretta eg tenke på har 3 flag på rak linje med maks 200 m avstand mellom det første og det siste. kunn godt vært større og mindre enveis kjøring! skjerpings dice :p sleng ut Gulf of Oman NÅÅÅÅÅ!!!!!

Lenke til kommentar

 

Igla og stinger gjør nok skade. Et skudd mot et helikopter eller fly er nok til å få ned på 50% og begynne å brenne ned mot 0%

 

Det trengs mer enn 1 mine for å eksplodere en stridsvogn. De lettere stridsvogna tåler to. De tyngste tåler 3 miner. Ser ikke problemet. Med det som bakgrunn, legger jeg ofte 3 og 3 eller 2 og 2 miner sammen, alt ettersom hvilke map jeg spiller på.

Seine Crossing har jeg merkelig nok ikke spilt i rush modus.

 

Mulig jeg har vært uheldig med igla og stinger. Jeg har opplevd å fyre av 10-15 skudd mot et helikopter og det flyr forsatt. De fleste traff, men noen ble tatt av flares.

 

Den tanksen jeg kjørte tålte hvertfall bare en mine. Det var med 100% health. (Jeg spilte som attack på caspian (rush))

Lenke til kommentar

Veldig få som legger ut bare en mine i gangen, skjønner ikke helt hvordan du kan være sikker på at du traff bare en.

 

En veldig god pilot greier kanskje å riste av seg igla/stinger men mye avh. av timing på avfyring.

 

Man får si ifra til server-admins at man ikke ønsker Metro CQ med >32 spillere så slipper man kanskje de brettene, tross alt ikke DICE/EA som drifter alle serverne.

Lenke til kommentar

Hører man forskjellen på når noen locker inn på deg, og når de har avfyrt raketten?

 

Ja, "mørk" pipende tone betyr at noen prøver å locke på deg. Mørk konstant lyd(ikke piping) betyr at du er locket på, men det er ikke avfyrt noe mot deg. Høy, rask piping betyr at missiler er locket på og avfyrt i retning deg og ditt farkost!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Få som tar ut laser-markerte targets. Satt i tredje-setet i tanksen i to hele runder i går og markerte, men det ble få raketter å se.

3 sete?

 

Få som tar ut laser-markerte targets. Satt i tredje-setet i tanksen i to hele runder i går og markerte, men det ble få raketter å se.

3 sete?

 

Siste unlock til tanksen. Permanent upgrade man ikke trenger å specce, gir et tredje sete i tanksen hvor man får automatisk proximity scan og kan laser-designate fly og heli.

Lenke til kommentar

Enten i denne tråden eller en annen tråd var det en som for noen dager siden linket til en side hvor man kunne endre nicket i spillet fra kontonavnet. Nå finner jeg den ikke igjen. Noen som vet hvilken side man kan gjøre det fra eller hvilken post som omtalte det?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Fy faen å de jævla helvetes bugsa går meg på nervene nå. Først og fremst funker hitboxen like godt som sandpapir funker som glidemiddel. Jeg begynner å skyte på en fyr med UMP og har tømt 7-8 skudd i han uten at han dør. Så kommer han med UMP og trenger 2 jævla skudd på meg. Andre ganger funker sniper på recon like bra som om jeg hadde kastet en potet på fienden. Nei, fy faen i beta fungerte alt helt perfekt. Ingen problemer med hitbox eller noe annet. Så kommer full release. Statsa går til helvete og jeg har ikke sjans til å gjøre en dritt fordi jeg må tømme halve magasinet i hode på en fyr, men trenger bare 2 skudd tilbake. Fiks de jævla føcking forpulte satans drittbugs med en gang jævla forbanna messup DICE. De klarer faen meg å røte til et forpult jævla bra spill bra beta til final release. Er så satans stor skuffelse at alt går i dass med en gang. Hadde jeg kunnet kreve pengene tilbake hadde jeg faen i helvete ikke tenkt meg om to ganger før jeg hadde gjort det. Helt jævla tragisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...