Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være 100% ærlig vett jeg ikke hvordan jeg skal se etter om at noe er lasermerka av SOFLAM (som Engineer).

 

Targets som er markert får en stor rød firkant med en prikk i seg når SOFLAMen er locket på et target - dette er noe alle på Recon-teamet ser :)

Du kan ikke unngå å se det, så det kan godt være at du har spilt med slappe recons som ikke gidder å dra frem SOFLAM.

Lenke til kommentar

Bare synd at SOFLAMen har rekkevide omtrent til nesa på meg som recon :(

I går satt jeg en hel runde å KUN markerte targets med SOFLAM, og det ble vel totalt skutt to raketter etter alle de jeg markerte..

 

Skulle gjerne spilt med en Engineer i squaden og hatt vedkommende på skype, så skulle jeg gjerne vært dedikert spotter for vedkommende.

 

Edit. trykkleif

For å være 100% ærlig vett jeg ikke hvordan jeg skal se etter om at noe er lasermerka av SOFLAM (som Engineer).

Det lurer jeg også på :-\

Lenke til kommentar

Funnet feilen.

 

Javelin funker på både og, men for at det skal kunne locke on på fly og helis på disse være markert med SOFLAM.

 

Bare synd at SOFLAMen har rekkevide omtrent til nesa på meg som recon :(

I går satt jeg en hel runde å KUN markerte targets med SOFLAM, og det ble vel totalt skutt to raketter etter alle de jeg markerte..

 

Skulle gjerne spilt med en Engineer i squaden og hatt vedkommende på skype, så skulle jeg gjerne vært dedikert spotter for vedkommende.

 

Edit. trykkleif

 

Problemet her er vel at de færreste har rukket å unlocke Javelin og/eller ATG missiles med fly? Blir bedre når flere engineers får Javelin, tank drivers får guided shell og fly får ATG missiles... Helikopter har kanskje også noe eller er det bare TV missile der? - kan ikke sjekke fra jobb :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Funnet feilen.

 

Javelin funker på både og, men for at det skal kunne locke on på fly og helis på disse være markert med SOFLAM.

 

Bare synd at SOFLAMen har rekkevide omtrent til nesa på meg som recon :(

I går satt jeg en hel runde å KUN markerte targets med SOFLAM, og det ble vel totalt skutt to raketter etter alle de jeg markerte..

 

Skulle gjerne spilt med en Engineer i squaden og hatt vedkommende på skype, så skulle jeg gjerne vært dedikert spotter for vedkommende.

 

Edit. trykkleif

 

Problemet her er vel at de færreste har rukket å unlocke Javelin og/eller ATG missiles med fly? Blir bedre når flere engineers får Javelin, tank drivers får guided shell og fly får ATG missiles... Helikopter har kanskje også noe eller er det bare TV missile der? - kan ikke sjekke fra jobb :p

ATG på jets er ikke akkurat brukbart nå, eneste de disabler er biler. Men Guided shells på tank, vanligvis så holder det med 2 skudd mot en annen tank.

Lenke til kommentar

Jeg lagde en liten liste over ting jeg synets er ubalansert. Husk, dette er bare hvordan jeg har opplevd det, men kommenter gjerne om du er ening/uenig.

 

 

Våpen og utstyr:

 

- Igla og stinger har for lite damage.

 

- Mortar er for lett å bruke. Hvertfall hvis du har noe til å spotte. (Jeg har ikke brukt denne enda.)

 

- Jets er underpowerd når du ikke har unlocket ting og er overpowerd når du har unlocket alt.

 

- Rockets mot infantry er som å ha en sniper med blast damage. Det er kanskje realistisk men det er ikke så gøy å spille med.

 

- Mines er OP der en kan ta ut en tanks med 100% liv. De hadde de tatt ut 70% av livet hadde det vært greit.

 

- C4 er kanskje litt vanskelig å se. Jeg har hvertfall ikke sett det i det heltatt.

 

- Engineer har kanskje litt sterke våpen. Noen velger gjerne engineer for å bruke scar.

 

- Engineer kan ha 9 raketter.

 

- M249 med grip og extended mags er OP.

 

Kart:

- Operation métro CQ: RU kommer først til både A og B flagget og det er lettere for de å defende B enn det US kan. I tillegg er 64 spillere på dette kartet alt for mange spillere.

 

- Operation métro Rush: Litt av det samme problemet som i CQ. Den første basen er vanskelig å defende i forhold til de to basene i tunellen.

 

- Seine Crossing Rush: Ved den første basen kan attack komme før til mcom før defend siden (mulig dette er feil). Attack har også en lav-25.

 

Lenke til kommentar

Physical pakken er ikke med i limited edit ion. Den følger med fra origin eller gamestop feks.

 

Jau, men den var med min preorder. Jeg ser den i konformasjonseposten men finner ikke redeem koden noe sted. Lurte på om det var sendt ut her enda.

 

 

Jau, den er sendt ut. Men åpenbart mange som ikke har fått den - det ble nevnt tidligere i tråden at folk har fått koden ved å whine på EA live supporten,.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg lagde en liten liste over ting jeg synets er ubalansert. Husk, dette er bare hvordan jeg har opplevd det, men kommenter gjerne om du er ening/uenig.

Synes det ser ut som en fair liste. Har ikke prøvd alt, så er ikke alt jeg kan uttale meg om, men angående Engineer og Scar så er jeg helt enig. Etter at jeg prøvde den klarer jeg nesten ikke bruke noe annet fordi den er så digg. Fikk 10-0 første livet på en server i går med den.

 

Når det kommer til fly får jeg rett og slett ikke unlocka noe som helst fordi jeg synes det er så vanskelig, hehe. Prøver og prøver, men det er jo umulig å ta ut folk.

 

Gleder meg sykt mye til å prøve mortar da. Digga det i BC2, hvor recon hadde mortarkikkert, eller hva det var. Det syntes jeg var jævlig digg

Lenke til kommentar

Leser at folk ikke har fått pre-order "gavene" de skal ha. Vi som pre-ordered via Origin, hva får vi? Jeg har ikke fått noe enda :p

 

Men det står at jeg har BF3 Limited Edition.

physicalwarfare-pack, samt kunne du spille beta to dager tidligere. Om du ikke har fått mail om førstnevnte tar du kontakt med EA, så får du det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...