Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg driter i alt som heter KD og stats og tull. Jeg spiller klassen jeg valgte og gjør det klassen min skal. Jeg spiler engie, og da løper jeg rundt, reparerer og skyter RPG på kjøretøy. Lagarbeid er nesten ikke eksisterende ser det ut som.. Så da gidder ikke jeg å bry meg mye med det heller.. Jeg havner sjeldent høyt på lista, men det driter jeg i. Jeg er ikke verdens beste FPSer men spiller for å ha det gøy.

 

Haters gonna hate.

 

Du høres ut som en kar det hadde vært trivelig, og ikke minst gøy, å spilt med! :thumbup:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite ønske fra en engineer....når du tar skade og stopper og ser du blir reparert. Ikke bare kjør avgårde om du har plass i kjøretøyet...da står en der med *¤%#¤ i hånda og en blir blåst til himmels.

 

Og i starten når folk hopper i kjøretøy, så se på det jævla kartet om det er noen som løper som gal bak deg.....kan hende han vil sitte på serru!!! thumbup.gif

 

EDIT: Jeg og mas222 har telepatisk kontakt ser det ut som... :D

Endret av _LarZen_
  • Liker 4
Lenke til kommentar

KD er en handikapstats i rush, hvor nøkkelen for seier er å rushe og være "canon fodder". De som er på frontlinje og armere m-com er de som gjør arbeid. Snipere som bare sitter i bakgrunnen og skyter ned folk som forsvarer m-com, hvor forsvarerne har evig tickets :roll: , bidrar så si ingenting. Verken som avledning eller armerer.

 

Conquest er en annen historie. Men den sniperen er verdiløs for laget hvis han camper utenfor objectives.

 

Huff.. SKS riflen suger virkelig på lange distanser.

 

SKS riflen er en god våpen for rush, og er nok ment til å gi supression cover for dine teammates. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat :) 870 Hagla altså, need nerf now.

Hagla har vel relativt kort range, men med "slug" som ammo, så blir den mye lengre. Det gjelder jo RL også at den skyter utrolig langt med slug. Pga det kunn er et projektil, ikke 10+ :!: Blir nesten som en sniper

Lenke til kommentar

Det er umulig å fly. Det er ingen vits å være proff pilot i BC2 når flyvingen i BF3 er heeeelt forskjellig (stygg). Prøvde å snu et helikopter i BF3 engang på BC2 måten (A-tasten + musen til høyre) og flyet gikk 30 grader vertikalt rundt før jeg plutselig så opp i himmelen og kræsjet rett i bakken.. :hrm:

Lenke til kommentar

Det er umulig å fly. Det er ingen vits å være proff pilot i BC2 når flyvingen i BF3 er heeeelt forskjellig (stygg). Prøvde å snu et helikopter i BF3 engang på BC2 måten (A-tasten + musen til høyre) og flyet gikk 30 grader vertikalt rundt før jeg plutselig så opp i himmelen og kræsjet rett i bakken.. :hrm:

Du slipper å gjøre noe med musen for å snu et helikopter. Bare å holde inne A (så lenge helikopteret er stabilt når du begynner).

Lenke til kommentar

Ja, jeg prøver faktisk å omvende han fra å synes det. Hadde jeg brydd meg så mye om KD, så hadde jeg ikke hatt den statsen jeg har:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/-10MD-SheppardJ/stats/175710313/

 

han som jeg prøver å omvendte har dog denne statsen:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/RsONE/stats/175839153/

 

Og du, nightmnare. Hold kjeft om at jeg er et troll. Lei av at du kommer her med disse utrykkene og ordene dine hver eneste gang jeg nevner noe her på forumet.

 

 

Can you blame a brotha?

Lenke til kommentar

Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat :) 870 Hagla altså, need nerf now.

 

870 funker jo ikke på mere enn 10 meters hold...

Det er ei hagle! ikke ei sniper rifle.

 

gi 870 slugs, så skal du se sniper! :p

 

Du kan feste 6x sikte på den, eller 12x sikte - om du er DICE-ansatt :p

 

Sjekk unlocksa i begynnelsen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/bantexkaa/iteminfo/sg870/173817807/pc/

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...