Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg driter i alt som heter KD og stats og tull. Jeg spiller klassen jeg valgte og gjør det klassen min skal. Jeg spiler engie, og da løper jeg rundt, reparerer og skyter RPG på kjøretøy. Lagarbeid er nesten ikke eksisterende ser det ut som.. Så da gidder ikke jeg å bry meg mye med det heller.. Jeg havner sjeldent høyt på lista, men det driter jeg i. Jeg er ikke verdens beste FPSer men spiller for å ha det gøy.

 

Haters gonna hate.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Service star 100 er ;)

 

Har sånt tull med sensen jeg og. Men har hurtigknapp for så jeg stille på musa. Kunne godt vært egen sens innstilling for TKjøretøy, fly, heli. Og hvorfor er det ikke et valg for invert axis på fly :grumpy:

 

 

 

@ Under.

 

Synes scaren er bedre. Bruker den mest.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Elsker SCAR-H, endelig et våpen som faktisk dreper,

 

Hadde en flott Rush runde nå, fikk den beste scoren, men fikk tatt ut en del tanks, miner er Gøy

 

 

Hvordan vil du sammenligne den med M4 og UMP? Vurderer å levle engineering.

 

Har ikke prøvd UMP, men Den er klart bedre enn M4, du må være forsiktig siden den bare har 20 skuds magasin, men den dreper på 2-3 skudd, så den er til og med effektiv på singel shot.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med BF3 i dag? For det første fungerer det ikke for meg å joine venner på Co-op. (Men det er kanskje noe som skjer alltid)

 

Men nå får jeg heller ikke joinet noen servere. Står bare på Joining Server.

 

jeg og en venn prøve å starte co-op i tre-tida i dag, da fungerte det ikke.. Men har aldri prøvd tidligere, så vet ikke om det kun er i dag...

Vanlige servere har ikke vært noe problem tho.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk klager over at folk prøver å få mye kills og lite deaths. IMO så er det selvfølgelig en del av spillet men selvfølgelig så bør ikke det være det eneste fokuset... Men jeg ser at mange klager på folk som har høy K/D når de i tillegg har mye høyere W/L og SPM etc. Er ikke målet med hver runde å vinne den runden da eller skal dere argumentere imot det også?

 

Quakecry er forøvrig umulig å forstå om kødder eller ikke. Er din forrige post seriøs eller?

 

Anyways BF3 er artig :)

Lenke til kommentar

faen så god en fyr jeg vet om er. Hver eneste runde 50-1, 36-2, også videre. Hver eneste runde har han 20-30 mer kills enn death, how the fuck do he do it.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/GriersonZ/stats/356706226/

Han bruker hjernen. Noe som majoriteten av spillere ikke gjør.

 

Ehm nja, i et spill med mye spawnpunkt og man kan få bakangrep når som helst så tror jeg det er mer at han spiller sammen med Assault folk som kan revive. (Death telles ikke da)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at javelin missilene er litt for svake? Så langt jeg aldri fått en kill/destroyed vehicle selv om jeg alltid har fått inn to hits...

 

Sykt irriterende ettersom man bare har to skudd og det aldri finnes supporter rundt meg.

Endret av Ferd!s
Lenke til kommentar

KD og det å sammarbeide å ta over flagg også videre er akkurat like viktig.

For noe pisspreik.

 

Du skal vere helt jevlig god til å revive, cappe flag, repaire og gi ut ammo samt spotte og skyte suppresive fire samtidig som du har 0,5 i KDr og fremdeles vere til nytte for laget ditt. Dersom du har 0,7-0,9 er det forståelig, men 0,5 og lavere er så og si umulig å opprettholde bare med teamworke.

 

Lolwat?

 

La oss si du har 7 kills på 14 deaths. Så reviver du ~8 stykker, healer ~3, gir supressive fire på ~3 og får ~3 killassists så har du vært mere en nok nytte til laget. Er du effektiv medic så klarer du lett å revive 10-15 stykker i et game.

 

EDIT: Her har jeg heller ikke tatt med noe som helst om objective, og om du f.eks. reviver døde folk på flagget så hjelper du som bare faen.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...