Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Du fortjente det. Du har tydelig vis ikke peiling på hvor irriterende det er å bli etterlatt i basen. Hadde du plukket han opp kunne du potensielt sett hat en mann ekstra til å ta objektive. Dust

 

Får få ræva i gir da, ikke bruke 5 sec ekstra på å velge class/skifte på loadout.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KD og det å sammarbeide å ta over flagg også videre er akkurat like viktig.

For noe pisspreik.

 

Du skal vere helt jevlig god til å revive, cappe flag, repaire og gi ut ammo samt spotte og skyte suppresive fire samtidig som du har 0,5 i KDr og fremdeles vere til nytte for laget ditt. Dersom du har 0,7-0,9 er det forståelig, men 0,5 og lavere er så og si umulig å opprettholde bare med teamworke.

 

Lolwat?

 

La oss si du har 7 kills på 14 deaths. Så reviver du ~8 stykker, healer ~3, gir supressive fire på ~3 og får ~3 killassists så har du vært mere en nok nytte til laget. Er du effektiv medic så klarer du lett å revive 10-15 stykker i et game.

 

EDIT: Her har jeg heller ikke tatt med noe som helst om objective, og om du f.eks. reviver døde folk på flagget så hjelper du som bare faen.

 

Men i praksis er ikke de fleste gode medics som har 10-15 revive.

Lenke til kommentar

Du fortjente det. Du har tydelig vis ikke peiling på hvor irriterende det er å bli etterlatt i basen. Hadde du plukket han opp kunne du potensielt sett hat en mann ekstra til å ta objektive. Dust

 

Får få ræva i gir da, ikke bruke 5 sec ekstra på å velge class/skifte på loadout.

 

Battlefield skal være lagspill. Hold deg til COD du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hagla har 9000 i range og damage som en håndgranat :) 870 Hagla altså, need nerf now.

 

870 funker jo ikke på mere enn 10 meters hold...

Det er ei hagle! ikke ei sniper rifle.

 

gi 870 slugs, så skal du se sniper! :p

 

Du kan feste 6x sikte på den, eller 12x sikte - om du er DICE-ansatt :p

 

Sjekk unlocksa i begynnelsen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/bantexkaa/iteminfo/sg870/173817807/pc/

Mah god!

Lenke til kommentar

Det som er så facinerende med battlefield-serien, er at det alltid har vært snakk om at K/D ikke betyr noe, at det er teamwork som står sterkest.

 

La meg ytre et par tanker angående dette. Dette er ikke Kardemummeby, alle er ikke like. Enkelte spillere er dårlige, enkelte spillere er gode, og noen få er dritgode. Jeg har intrykk av at de som alltid messer om teamwork, generelt sett er ute etter å rettferdiggjøre egen prestanda. Ikke uforstålig, men ganske latterlig.

 

Nei, jeg prøver ikke å si at K/D er alt, men det har svært ofte sammenheng med hvor god en spiller er. (Med unntak av de som utelukkende sitter i buskene) Dersom man klarer å spille en offensiv stil og samtidig opprettholde god K/D, er dette alfa og omega i conquest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er så facinerende med battlefield-serien, er at det alltid har vært snakk om at K/D ikke betyr noe, at det er teamwork som står sterkest.

 

La meg ytre et par tanker angående dette. Dette er ikke Kardemummeby, alle er ikke like. Enkelte spillere er dårlige, enkelte spillere er gode, og noen få er dritgode. Jeg har intrykk av at de som alltid messer om teamwork, generelt sett er ute etter å rettferdiggjøre egen prestanda. Ikke uforstålig, men ganske latterlig.

 

Nei, jeg prøver ikke å si at K/D er alt, men det har svært ofte sammenheng med hvor god en spiller er. (Med unntak av de som utelukkende sitter i buskene) Dersom man klarer å spille en offensiv stil og samtidig opprettholde god K/D, er dette alfa og omega i conquest.

 

jeg har vunnet alle utenom 2-3 kamper conquest. Får som regel 3+ flag attacker awards (12+ tatte flagg). Så nei, det er ikke k/d som vinner conquest...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er så facinerende med battlefield-serien, er at det alltid har vært snakk om at K/D ikke betyr noe, at det er teamwork som står sterkest.

 

La meg ytre et par tanker angående dette. Dette er ikke Kardemummeby, alle er ikke like. Enkelte spillere er dårlige, enkelte spillere er gode, og noen få er dritgode. Jeg har intrykk av at de som alltid messer om teamwork, generelt sett er ute etter å rettferdiggjøre egen prestanda. Ikke uforstålig, men ganske latterlig.

 

Nei, jeg prøver ikke å si at K/D er alt, men det har svært ofte sammenheng med hvor god en spiller er. (Med unntak av de som utelukkende sitter i buskene) Dersom man klarer å spille en offensiv stil og samtidig opprettholde god K/D, er dette alfa og omega i conquest.

 

jeg har vunnet alle utenom 2-3 kamper conquest. Får som regel 3+ flag attacker awards (12+ tatte flagg). Så nei, det er ikke k/d som vinner conquest...

 

Så utrolig enig, finnes ikke mer frustrerende enn de som bare tenker kills, får jo aldri tatt flaggene

Lenke til kommentar

Begge spillene har lagspill.

 

Noen forstår ikke dette. Er enten eller for enkelte individer. Enten kan du like COD, eller du kan like BF serien. Finnes tydeligvis ingen gyllen middelvei.

 

 

Enig med deg jeg anathema når det kommer til K/D og spillere, det har godt som alltid noe å si i forhold til kvaliteten på spilleren. Min er ikke videre imponerende, men så prøver jeg da inderlig å cappe flags på conquest også. Ikke sitte stille som ei anna høne i hekken.

Lenke til kommentar

jeg har vunnet alle utenom 2-3 kamper conquest. Får som regel 3+ flag attacker awards (12+ tatte flagg). Så nei, det er ikke k/d som vinner conquest...

 

Så utrolig enig, finnes ikke mer frustrerende enn de som bare tenker kills, får jo aldri tatt flaggene

 

 

I hvilken verden er det ikke forenelig å ha god KD og samtidig cappe flag? Som sagt, offensiv spillestil i samsvar med god KD er alfa og omega! Dèt er en god spiller.

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Så utrolig enig, finnes ikke mer frustrerende enn de som bare tenker kills, får jo aldri tatt flaggene

 

 

I hvilken verden er det ikke forenelig å ha god KD og samtidig cappe flag? Som sagt, offensiv spillestil i samsvar med god KD er alfa og omega! Dèt er en god spiller.

 

Jeg har ofte ikke veldig mange kills, i forhold til deaths, men hår fått mest verdifulle spiller for det om. grunnet tatt masse flagg, og andre ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...