Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

KD og det å sammarbeide å ta over flagg også videre er akkurat like viktig.

For noe pisspreik.

Hvorfor? Battlefield er et skytespill, som er bygd opp rundt det med tickets. Har du dårlig KD, er det heller ikke morsomt for deg å spille sannsynligvis, og du koster laget ditt tickets.

"battlefield er et skytespill", ja når du putter det i samme bås som CS og MW så skjønner jeg at du er så svart/hvit i din oppfatning av BF3.

 

Og nei, du koster ikke laget ditt tickets om ditt samarbeid med andre har generert tap for det andre laget, bruk dybdesynet ditt.

Endret av Hyrlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Protip:. Har elendig KD og spiller fremdeles BF3. Jeg er forsåvidt ikke den som bryr meg så mye om KD, what im about to say høres jo klisje ut - men, en jeg kjenner mener det jeg sa om KD. Og, jeg copy-paster deres argumenter, og oversetter dem til engelsk så han kan forstå hvorfor KD er tull.

 

Jeg hater forøvrig cod også, har vært bf spiller siden bf 1942.

Lenke til kommentar

Protip:. Har elendig KD og spiller fremdeles BF3. Jeg er forsåvidt ikke den som bryr meg så mye om KD, what im about to say høres jo klisje ut - men, en jeg kjenner mener det jeg sa om KD. Og, jeg copy-paster deres argumenter, og oversetter dem til engelsk så han kan forstå hvorfor KD er tull.

 

Jeg hater forøvrig cod også, har vært bf spiller siden bf 1942.

 

Nå høres det ut som du er ute og ror litt... Men er det sant at du prøver å omvende et medmenneske fra det svart/hvite synet om at K/D er alt som betyr noe, er det en nyttig og god handling. Så jeg er ikke helt sikker hva jeg skal tro lengre. =/

 

Og ja, trollstanken begynner å bre om seg...

Endret av ArildHH
Lenke til kommentar

Ja, jeg prøver faktisk å omvende han fra å synes det. Hadde jeg brydd meg så mye om KD, så hadde jeg ikke hatt den statsen jeg har:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/-10MD-SheppardJ/stats/175710313/

 

han som jeg prøver å omvendte har dog denne statsen:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/RsONE/stats/175839153/

 

Og du, nightmnare. Hold kjeft om at jeg er et troll. Lei av at du kommer her med disse utrykkene og ordene dine hver eneste gang jeg nevner noe her på forumet.

Lenke til kommentar

Men dere,

 

Går det an å endre "default browser" for battlelog? Jeg bruker Opera til alt annet, men battlelog supporter ikke opera skikkelig.

Så hver gang jeg skal spille BF3 må jeg gå manuellt til battlelog med Chrome.

 

Kan jeg ikke få det slik at Battlelog åpner i chrome automatisk? Ikke Opera, selv om opera er default nettleser.

Lenke til kommentar

Men dere,

 

Går det an å endre "default browser" for battlelog? Jeg bruker Opera til alt annet, men battlelog supporter ikke opera skikkelig.

Så hver gang jeg skal spille BF3 må jeg gå manuellt til battlelog med Chrome.

 

Kan jeg ikke få det slik at Battlelog åpner i chrome automatisk? Ikke Opera, selv om opera er default nettleser.

Dette irriterer meg også. Jeg har ganske mange tunge faner i Opera fast, og vil ikke ha de åpne når jeg spiller. Så skulle ønske Battlelog ble automatisk åpnet i Chrome uten at det er default browser.

 

Og KD-rate betyr veldig lite i BF3 sammenlignet med andre spill. Har vært på toppen av listen med 0/0 KD og bidratt til at laget vant.

Lenke til kommentar

KD og det å sammarbeide å ta over flagg også videre er akkurat like viktig.

For noe pisspreik.

 

Du skal vere helt jevlig god til å revive, cappe flag, repaire og gi ut ammo samt spotte og skyte suppresive fire samtidig som du har 0,5 i KDr og fremdeles vere til nytte for laget ditt. Dersom du har 0,7-0,9 er det forståelig, men 0,5 og lavere er så og si umulig å opprettholde bare med teamworke.

Lenke til kommentar

Protip:. Har elendig KD og spiller fremdeles BF3. Jeg er forsåvidt ikke den som bryr meg så mye om KD, what im about to say høres jo klisje ut - men, en jeg kjenner mener det jeg sa om KD. Og, jeg copy-paster deres argumenter, og oversetter dem til engelsk så han kan forstå hvorfor KD er tull.

 

Jeg hater forøvrig cod også, har vært bf spiller siden bf 1942.

 

Er det ikke litt kjedelig å gå rundt å hate spill? Jeg derimot elsker COD, ig har spillt BF siden BF1942

Lenke til kommentar

Faen nå gir jeg opp snart. Har prøvd flere triks jeg fant på nettet, både med ingame sens og sens i windows, dpi på musen, bf3 config filer etc. men UANSETT hva jeg gjør, så er sensitiviteten på musa firedoblet med en gang jeg setter meg inn i et vehicle. Er ganske sikker på at det er derfor jeg har hatt så sinnsykt store problemer med å få til noe fornuftig i f.eks jets og helis. Har tilsammen tilbringt 45 minutter i jets og har sålangt fått 570 score... 12 SPM!

 

Noen som har opplevd det samme med sensitiviteten? Det er ikke musa for jeg har prøvd 3 forskjellige!

Lenke til kommentar

Ja, jeg prøver faktisk å omvende han fra å synes det. Hadde jeg brydd meg så mye om KD, så hadde jeg ikke hatt den statsen jeg har:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/-10MD-SheppardJ/stats/175710313/

 

han som jeg prøver å omvendte har dog denne statsen:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/RsONE/stats/175839153/

 

Og du, nightmnare. Hold kjeft om at jeg er et troll. Lei av at du kommer her med disse utrykkene og ordene dine hver eneste gang jeg nevner noe her på forumet.

 

nesten 1.5 kd. lol. ER det bra?! :p Forventet mellom 3-4 KD for en som brydde seg om KD

Lenke til kommentar

Med heli er det viktig å styre venstre og høyre med A og D på tastaturet, ikke musa. Styrer du med musa tipper bare helikopteret over til en side. Med A og D snur det seg horisontalt i 360 grader.

 

I know. Det er ikke det som er problemet. Problemet er at uansett om jeg setter meg i heli, jet, jeep, bmp eller rhib så er sensitiviteten min bare fullstendig off the charts og det er komplett umulig å finsikte inn på noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...