Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så utrolig enig, finnes ikke mer frustrerende enn de som bare tenker kills, får jo aldri tatt flaggene

 

 

I hvilken verden er det ikke forenelig å ha god KD og samtidig cappe flag? Som sagt, offensiv spillestil i samsvar med god KD er alfa og omega! Dèt er en god spiller.

 

Jeg har ofte ikke veldig mange kills, i forhold til deaths, men hår fått mest verdifulle spiller for det om. grunnet tatt masse flagg, og andre ting

 

Igjen, hvorfor denne trangen til å rettferdiggjøre og unnskylde egen prestanda? Da er du vel en helt OK spiller. En spiller som greier å både drepe og cappe flag er mer verdifull for laget. Alle kan ikke være best :)

Lenke til kommentar

Så utrolig enig, finnes ikke mer frustrerende enn de som bare tenker kills, får jo aldri tatt flaggene

 

 

I hvilken verden er det ikke forenelig å ha god KD og samtidig cappe flag? Som sagt, offensiv spillestil i samsvar med god KD er alfa og omega! Dèt er en god spiller.

 

Jeg har ofte ikke veldig mange kills, i forhold til deaths, men hår fått mest verdifulle spiller for det om. grunnet tatt masse flagg, og andre ting

 

Igjen, hvorfor denne trangen til å rettferdiggjøre og unnskylde egen prestanda? Da er du vel en helt OK spiller. En spiller som greier å både drepe og cappe flag er mer verdifull for laget. Alle kan ikke være best :)

Det er vel ingen som sier at å ha en god KD er negativt. Greier du å drepe alle på det andre laget uten å dø, samtidig som du tar alle flaggene, og bruker klasseferdighetene dine til å hjelpe medspillerne dine - alt det samtidig - så er jo det det beste. Men i mange sammenhenger må du ta sjanser for å hjelpe laget, mens de som er alt for opptatt av KD er ikke villig til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Dice bør gjøre noe med Engineer- classen. den har liksom alt, sprengstoff, et våpen som har utrolig god range, masse XP av og reparere.

Det er sant. Den har ingen svakheter. Selv på kart uten tanks, er RPG'ene veldig effektive til å tømme et rom for soldater, pluss at de har veldig bra automatvåpen.

jepp, den er liksom perfekt.

Lenke til kommentar

Dice bør gjøre noe med Engineer- classen. den har liksom alt, sprengstoff, et våpen som har utrolig god range, masse XP av og reparere.

Det er sant. Den har ingen svakheter. Selv på kart uten tanks, er RPG'ene veldig effektive til å tømme et rom for soldater, pluss at de har veldig bra automatvåpen.

jepp, den er liksom perfekt.

Pluss at det er umulig å sprenge en tanks som har et par engineers som reparerer den. Enten burde det være en delay fra den tok skade til den kan repareres, eller så burde det ta lengre tid å reparere.

 

http://www.youtube.com/watch?v=fM4pauJnitI

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Dice bør gjøre noe med Engineer- classen. den har liksom alt, sprengstoff, et våpen som har utrolig god range, masse XP av og reparere.

Det er sant. Den har ingen svakheter. Selv på kart uten tanks, er RPG'ene veldig effektive til å tømme et rom for soldater, pluss at de har veldig bra automatvåpen.

jepp, den er liksom perfekt.

Pluss at det er umulig å sprenge en tanks som har et par engineers som reparerer den. Enten burde det være en delay fra den tok skade til den kan repareres, eller så burde det ta lengre tid å reparere.

Enig der, den classen som er mest ignorert er jo Support.

Lenke til kommentar

Har gått lei M416 og F2000. Hvilke automatvåpen bruker dere mest?

Og hvordan er M4 som engineer?

 

IMO så er M4 awesome, bruker den med silencer, agco & foregrip :D

Har allright accuracy, og selvom det er burst så har den nice rate of fire ved litt spamming ;)

 

Det er faktisk det våpenet jeg har mest kills med.

 

F2000 har jeg ennå ikke unlocka, så på assault classen liker jeg fortsatt AEK-971 best ;)

 

Lurer fortsatt på hva den skill poengsumen blir beregnet av?

Lenke til kommentar

Jeg begynte som assault, men har spilt mest support i det siste. Du er ferdig hvis du blir overrasket av noen av de andre klassene, siden det virker som du har lav rate of fire. Men den er bra til å holde folk på plass. F.eks. de små gangene på siden av tunnellen på det tunnell-brettet er nærmest umulig å komme gjennom hvis en support-kar ligger og pøser erter nedover gangen. Også grei å bruke til å tvinge folk til å krype sakte slik at andre på laget kan løpe rundt på flankene. Accuracy-ratingen min har dalt en del, riktignok, siden jeg bruker våpenet mye til suppressive fire uten å treffe noen med hvert skudd.

 

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er ikke noe særlig god på run and gun-taktikk, så er mer komfortabel med en LMG mens jeg forsvarer eller angriper et flagg.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det mulig å unlocke recon "mk 11 mod 0", når våpenet allerede kan brukes fra starten? Og det er samme greia med SVD våpenet.

 

Fordi russere trasker rundt med SVD i begynnelsen, og america har MK11 :)

 

Så siste unlock på alle klassene har det motsatte våpenet som startes med.

 

 

Edit: beaten.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...