Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Aner ikke. Fikk 2 mail inatt fra EA. Først produktnøkkelen til BF3:LE (som jeg allerede hadde i Origin), så fikk jeg en mail med kode til warfare pakken som jeg måtte låse opp i Origin. Så går utifra at man må låse det opp i Origin.

 

jaa, jo men jeg har ikke fått noen mail nemlig :p

derfor jeg lurte :p

 

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Nei, de 2 pakkene følger ikke automatisk med limited edtion. Google it :)

 

ja, prøvde å google litt, men fant liksom ikke noe særlig bra forklart informasjon om de fulgte med alle LE eller ikke. Men fant ut hva de var da, en lmg og shotty samt nye cammoer...

og siden jeg ikke er kjempe fan av hverken support class eller hagler, så er det ikke så farlig. Og cammos er også meeh :p

 

Bare jeg får kart pakka så er jeg fornøy :D

Må jo hvertfall ha woodland cammo når du skal gjemme deg i woodsen på caspian border! ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten litt glad for at jeg er bortreist på jobb i 2 uker når det er slike startproblemer :p Kommer forhåpentligvis hjem til et litt mer stabilt BF!

 

 

Det er jo dette som er og tydligvis forblir Battlefield da :p Alltid så sykt mange problemer, slik var det i BF2 også. Mange fikk jo ikke til å lage en konto en gang før ei uke etter release.. Bare det å starte et Battlefield spill er jo en liten krig i seg selv til tider.

Men så er vel det en del av sjarmen også, I guess :)

 

Hva står det hos dere som blir kicka da? Husker det var mange slike problemer i BF2 også, men der ble det løst via en patch etterhvert, men også at firewallen måtte være av da du spilte.

Ser at det kom et tips om å laste ned punkbustersetup. Er det noen flere som har prøvd dette og kan si om det funker eller ikke?

Lenke til kommentar

Nesten litt glad for at jeg er bortreist på jobb i 2 uker når det er slike startproblemer :p Kommer forhåpentligvis hjem til et litt mer stabilt BF!

 

 

Det er jo dette som er og tydligvis forblir Battlefield da :p Alltid så sykt mange problemer, slik var det i BF2 også. Mange fikk jo ikke til å lage en konto en gang før ei uke etter release.. Bare det å starte et Battlefield spill er jo en liten krig i seg selv til tider.

Men så er vel det en del av sjarmen også, I guess :)

 

Hva står det hos dere som blir kicka da? Husker det var mange slike problemer i BF2 også, men der ble det løst via en patch etterhvert, men også at firewallen måtte være av da du spilte.

Ser at det kom et tips om å laste ned punkbustersetup. Er det noen flere som har prøvd dette og kan si om det funker eller ikke?

 

Funka ikke her. Hverken ny pb-setup eller "fiksen" til zh1nt0.

Lenke til kommentar

Nesten litt glad for at jeg er bortreist på jobb i 2 uker når det er slike startproblemer :p Kommer forhåpentligvis hjem til et litt mer stabilt BF!

 

 

Det er jo dette som er og tydligvis forblir Battlefield da :p Alltid så sykt mange problemer, slik var det i BF2 også. Mange fikk jo ikke til å lage en konto en gang før ei uke etter release.. Bare det å starte et Battlefield spill er jo en liten krig i seg selv til tider.

Men så er vel det en del av sjarmen også, I guess :)

 

Hva står det hos dere som blir kicka da? Husker det var mange slike problemer i BF2 også, men der ble det løst via en patch etterhvert, men også at firewallen måtte være av da du spilte.

Ser at det kom et tips om å laste ned punkbustersetup. Er det noen flere som har prøvd dette og kan si om det funker eller ikke?

 

I battlefield 2 var det for mange slik at man måtte skru av firewall når man installerte punkbuster. Ellers ville ikkje punkbuster installere seg riktig. '

 

 

BF3 virker iallefall veldig stabilt hos meg. Kan spille i flere timer uten noe tull. Spillet har bare låst seg hvis jeg har byttet på grafikkinstillingene med en av ati driverene. Byttet driver, så var dette ikkje noe problem.

 

 

Lenke til kommentar

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Aner ikke. Fikk 2 mail inatt fra EA. Først produktnøkkelen til BF3:LE (som jeg allerede hadde i Origin), så fikk jeg en mail med kode til warfare pakken som jeg måtte låse opp i Origin. Så går utifra at man må låse det opp i Origin.

Jeg løste koden in i origin programmet nå. Men ser ikkje at noe skjedde. Hva var den warfare pakken, husker ikkje :p

Ser ut som jeg fikk en .50 LMG våpen eller noe i den duren.. ellers merker jeg ingenting forskjell

Lenke til kommentar

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Aner ikke. Fikk 2 mail inatt fra EA. Først produktnøkkelen til BF3:LE (som jeg allerede hadde i Origin), så fikk jeg en mail med kode til warfare pakken som jeg måtte låse opp i Origin. Så går utifra at man må låse det opp i Origin.

 

jaa, jo men jeg har ikke fått noen mail nemlig :p

derfor jeg lurte :p

 

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Nei, de 2 pakkene følger ikke automatisk med limited edtion. Google it :)

 

ja, prøvde å google litt, men fant liksom ikke noe særlig bra forklart informasjon om de fulgte med alle LE eller ikke. Men fant ut hva de var da, en lmg og shotty samt nye cammoer...

og siden jeg ikke er kjempe fan av hverken support class eller hagler, så er det ikke så farlig. Og cammos er også meeh :p

 

Bare jeg får kart pakka så er jeg fornøy :D

Må jo hvertfall ha woodland cammo når du skal gjemme deg i woodsen på caspian border! ^^

 

Meh :p

har spilt siden tirsdag, (ca 9 timer) og blitt lvl 17 alt, så har rekt å få unlocka flere cammos anyways :p

Lenke til kommentar

"Buy BF3 to get access to Battlelog" Jeg har jo allerede lagd til key og BF3 er vises jo på ORIGIN programmet men når programmer prøver å logge på med web browsern går det ikke..

 

Noen som har opplevd det samme?

Har du lastet ned spillet? Det må være installert før du kan ta ibruk Battlelog.

 

Ja det har jeg, jeg klarer å starte singleplayer når jeg velger at origin skal være i offline mode..

 

Er det flere plasser man må registrere seg bortsett fra via Origin programmet? Begynner å bli lei :no:

Endret av Geiro2k
Lenke til kommentar

Installerer nå :D

 

 

Måtte til Nederland å få kjøpt det, men faen heller, verdt det!

WTF, fløy du til Nederland for å kjøpe BF3? laugh.gif

 

Høøøøhøø, nei :p

 

 

Bor i Tyskland, og tror du faen ikke de hadde dubba BF3 også? Helvette, de hadde limited edition ute i butikken, men faen heller om jeg spiller med tysk versjon!

 

 

Nederland wub.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Buy BF3 to get access to Battlelog" Jeg har jo allerede lagd til key og BF3 er vises jo på ORIGIN programmet men når programmer prøver å logge på med web browsern går det ikke..

 

Noen som har opplevd det samme?

Har du lastet ned spillet? Det må være installert før du kan ta ibruk Battlelog.

 

Ja det har jeg, jeg klarer å starte singleplayer når jeg velger at origin skal være i offline mode..

Er det flere plasser man må registrere seg bortsett fra via Origin programmet? Begynner å bli lei :no:

Origin login skal fungere overalt på bf forum og lignende. Syntes jeg leste noe om noe lignende igår kveld på bf3 sine offiselle forum igår kveld, skal ikke si noe med sikkerhet men ta og google problemet og se om du finner en løsning på det... Kjøpt den fysiske kopien?

 

jaja, da bare stoppet installasjonen opp.. :C

 

EDIT: Installerer igjen..

'Trykk på innstillinger, ved å trykke på tannhjulet inne på origin og huk av "spar på innstallasjonsfiler, da skal du slippe og laste det ned en tredje gang, hvis det skulle bugge seg igjen". Good luck, sir.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...