Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Når jeg starter spillet blir jeg sendt til origin sine sider.

 

å da dukker dette opp..

 

"We are sorry, something went wrong during your login. Please try again." Sliter med at det står at jeg har feil passord/brukernavn.

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Quoter meg selv her jeg.

 

Når jeg prøver å logge på meg det som skal være Origin mailen(kommer fint online på programmet)

 

Kommer dette opp;

 

"Buy BF3 to get access to Battlelog" Jeg har jo allerede lagd til key og BF3 er vises jo på ORIGIN programmet men når programmer prøver å logge på med web browsern går det ikke..

 

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Buy BF3 to get access to Battlelog" Jeg har jo allerede lagd til key og BF3 er vises jo på ORIGIN programmet men når programmer prøver å logge på med web browsern går det ikke..

 

Noen som har opplevd det samme?

Har du lastet ned spillet? Det må være installert før du kan ta ibruk Battlelog.

Lenke til kommentar

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Lenke til kommentar

Jeg installerer BF3 nå. Det som er rart er at når jeg forhåndsbestilte BF3 for 3 dager siden fikk jeg streng klar beskjed om at de ikke hadde fler Limited editions igjen. Det var greit nok for meg. Men når jeg hentet BF3 i dag fikk jeg plutselig LE med Physical warfare pack. I don't mind..

 

Tror ikke det er så mye system på noen butikker hvem som får hva..

 

 

Lenke til kommentar

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Aner ikke. Fikk 2 mail inatt fra EA. Først produktnøkkelen til BF3:LE (som jeg allerede hadde i Origin), så fikk jeg en mail med kode til warfare pakken som jeg måtte låse opp i Origin. Så går utifra at man må låse det opp i Origin.

Lenke til kommentar

Herregud, har hatt EN crash siden mandag, og nå får jeg 3 4 stk på rad etter 2 min ingame.

*tekst

 

Kom over denne nå. Hakke peil på tidssonene, men gjetter på at updaten ikke er gjort..

Jeg tror det er den server updaten som ble gjort i dag morges. Er ikke sikkert alle serverene har denne updated som vist skal øke stabiliteten og minke crashes noe de kaller "crashfix, i patch notes". Ta og se om du får connecta til noen av de mest pålitelige serverene, som feks tv2, multigamer osv, kjente navn = updates on time.

 

Edit: det står jo patch R5 (server patch) is rolling out. noe som vil tilsi at den er sendt ut, men alltids noen latsabber som hoster servers som er litt treige, hehe...=)

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Nei, de 2 pakkene følger ikke automatisk med limited edtion. Google it :)

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Aner ikke. Fikk 2 mail inatt fra EA. Først produktnøkkelen til BF3:LE (som jeg allerede hadde i Origin), så fikk jeg en mail med kode til warfare pakken som jeg måtte låse opp i Origin. Så går utifra at man må låse det opp i Origin.

Jeg løste koden in i origin programmet nå. Men ser ikkje at noe skjedde. Hva var den warfare pakken, husker ikkje :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Herregud, har hatt EN crash siden mandag, og nå får jeg 3 4 stk på rad etter 2 min ingame.

*tekst

 

Kom over denne nå. Hakke peil på tidssonene, men gjetter på at updaten ikke er gjort..

*

 

 

zh1nt0 Daniel Matros One of our RSP´s "gameserver" is updating to patch R5 later today -bit.ly/s9EuTH 40 minutes ago

Kommer nok en ny en.. TV2 er de jeg har blitt kicka fra!

Endret av frowen
Lenke til kommentar

Herregud, har hatt EN crash siden mandag, og nå får jeg 3 4 stk på rad etter 2 min ingame.

*tekst

 

Kom over denne nå. Hakke peil på tidssonene, men gjetter på at updaten ikke er gjort..

*

 

 

zh1nt0 Daniel Matros One of our RSP´s "gameserver" is updating to patch R5 later today -bit.ly/s9EuTH 40 minutes ago

Kommer nok en ny en.. TV2 er de jeg har blitt kicka fra!

Jeg så at han linket til en egen side hvor det med "kicked from server" problemene var tatt opp og hvor de hadde funnet noen "fixes" til punkbuster osv. Tror ikke for og være helt ærlig at Dice er spesielt fornøyd med PB akkurat nå. sikker på en som ville kunne ddosa siden dems med en halv pc og baguette til lunsj.

 

Edit: fantastiske nyheter som du linker, til forhåpentligvis så vil dette fikse problemet for mange. Litt usikker på timezone som blir brukt, noen som vet dette og kan fortelle hvor langt tilbake/frem de er i tid?

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Aner ikke. Fikk 2 mail inatt fra EA. Først produktnøkkelen til BF3:LE (som jeg allerede hadde i Origin), så fikk jeg en mail med kode til warfare pakken som jeg måtte låse opp i Origin. Så går utifra at man må låse det opp i Origin.

 

jaa, jo men jeg har ikke fått noen mail nemlig :p

derfor jeg lurte :p

 

Skal alle LE inneholde warfare pack & spectacte kit?

Og hva er egentlig disse to?

 

Jeg lastet ned LE fra spaceworld og det stod bare om kart greine der, men trudde at warfare pack & spectacte kit fulgte med LE uansett jeg?

 

Lurer siden dere sier at dere får mailer osv fra EA ang warfare pack osv :p

Nei, de 2 pakkene følger ikke automatisk med limited edtion. Google it :)

 

ja, prøvde å google litt, men fant liksom ikke noe særlig bra forklart informasjon om de fulgte med alle LE eller ikke. Men fant ut hva de var da, en lmg og shotty samt nye cammoer...

og siden jeg ikke er kjempe fan av hverken support class eller hagler, så er det ikke så farlig. Og cammos er også meeh :p

 

Bare jeg får kart pakka så er jeg fornøy :D

Lenke til kommentar

"Buy BF3 to get access to Battlelog" Jeg har jo allerede lagd til key og BF3 er vises jo på ORIGIN programmet men når programmer prøver å logge på med web browsern går det ikke..

 

Noen som har opplevd det samme?

Har du lastet ned spillet? Det må være installert før du kan ta ibruk Battlelog.

 

Ja det har jeg, jeg klarer å starte singleplayer når jegvelger at origin skal være i offline mode..

post-120186-0-92721300-1319724728_thumb.jpg

Endret av Geiro2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...