Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Alle som får "Your account is not allowed to login: Buy BF3 to get access to Battlelog." feilmelding

 

Hello all,

 

I understand that this is really frustrating for everyone not being able to log into Battlelog.

 

PC only:

 

This is a known issue with some users accounts and we need you to contact our support staff so that they can make any needed changes to your account and get you back on the battlefield.

 

You can contact them by going to http://help.origin.com and clicking on "Contact us".

 

Console:

 

If you are receiving a message stating your account is not allowed to log into Battlelog, please try logging into the game, playing a round and then logging into the Battlelog again.

 

Again, thank you for your patience and understanding in this matter.

 

fra EA sitt forum.

 

jeg har prøvd å kontakte support både på tlf/mail/live chat. mn får ikke tak i noen alt er opptatt. mn ser ut som eneste løsning

Endret av grusom985
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nettopp ut at R5 server patchen vil begynne og rulle ut til serverene om en god halv time, postet nå istad på forumet dems og så det sto "posted 14:32 og server patchen var announced en time før det, rundt 13:00 ". så får håpe dette fikser crash problemet som mange har, inkludert meg..

Endret av værdama
Lenke til kommentar

"Buy BF3 to get access to Battlelog" Jeg har jo allerede lagd til key og BF3 er vises jo på ORIGIN programmet men når programmer prøver å logge på med web browsern går det ikke..

 

Noen som har opplevd det samme?

Har du lastet ned spillet? Det må være installert før du kan ta ibruk Battlelog.

 

Ja det har jeg, jeg klarer å starte singleplayer når jeg velger at origin skal være i offline mode..

Er det flere plasser man må registrere seg bortsett fra via Origin programmet? Begynner å bli lei :no:

Origin login skal fungere overalt på bf forum og lignende. Syntes jeg leste noe om noe lignende igår kveld på bf3 sine offiselle forum igår kveld, skal ikke si noe med sikkerhet men ta og google problemet og se om du finner en løsning på det... Kjøpt den fysiske kopien?

 

Det stemmer, å som vist på bildet er jo spillet innstalert

 

Alle som har "account not allowed, buy bf3 osv" problemer

 

Hello all,

 

I understand that this is really frustrating for everyone not being able to log into Battlelog.

 

PC only:

 

This is a known issue with some users accounts and we need you to contact our support staff so that they can make any needed changes to your account and get you back on the battlefield.

 

You can contact them by going to http://help.origin.com and clicking on "Contact us".

 

Console:

 

If you are receiving a message stating your account is not allowed to log into Battlelog, please try logging into the game, playing a round and then logging into the Battlelog again.

 

Again, thank you for your patience and understanding in this matter.

 

fra EA sitt forum.

 

jeg har prøvd å kontakte support både på tlf/mail/live chat. mn får ikke tak i noen alt er opptatt. mn ser ut som eneste løsning

 

Har du samme problemet som meg?

post-120186-0-29053300-1319727291_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei, jeg spurte tidligere hvordan det ville gå med en bærbar pc med i5 2410M 2,3GHz, GT540M 2GB og 6GB ram. Har nå prøvd og spille Crysis 2 på den og der kjører jeg very high på en 24" skjerm uten lagg. Det kan jo ikke være så mye bedre grafikk på BF3? Jeg er fornøgd om pcen drar BF3 på low uten lagg. Er dette mulig?

 

EDIT: Beklager om jeg spammer i denne tråden når den egentlig skal i Hardware tråden, men den fungerte ikke tidligere idag!

Endret av Jaudaa
Lenke til kommentar

Hei, jeg spurte tidligere hvordan det ville gå med en bærbar pc med i5 2410M 2,3GHz, GT540M 2GB og 6GB ram. Har nå prøvd og spille Crysis 2 på den og der kjører jeg very high på en 24" skjerm uten lagg. Det kan jo ikke være så mye bedre grafikk på BF3? Jeg er fornøgd om pcen drar BF3 på low uten lagg. Er dette mulig?

 

Ja, definitivt.

Lenke til kommentar

Hei, jeg spurte tidligere hvordan det ville gå med en bærbar pc med i5 2410M 2,3GHz, GT540M 2GB og 6GB ram. Har nå prøvd og spille Crysis 2 på den og der kjører jeg very high på en 24" skjerm uten lagg. Det kan jo ikke være så mye bedre grafikk på BF3? Jeg er fornøgd om pcen drar BF3 på low uten lagg. Er dette mulig?

Det skal nok fungere fint på medium/high med fin fps. Men dette er ikke en Hardware tråd ;)

Lenke til kommentar

Men så inn i granskauen. I går funka spillet fint og nå blir jeg kicked fra ALLE servere etter 2 minutter. "Kicked by administrator"

 

Feilen er visstnok linket til punkbuster. Noen som har opplevd noe lignende og fått det til? Jeg prøvde et par ting jeg fant på google til ingen nytte. Det er vanskelig nok å finne en 64 player server med plass til meg og kompisen som samtidig har god ping om man ikke skal være kresen på punkbuster også.

Lenke til kommentar

Noen som spiller på TV2 serverne?

 

Jeg blir kicket av en eller annen grunn. jeg er en seriøs gamer og har ikke gjort noe som helst galt... Trodde TV2 serverne var skikkelige servere...

 

TV2 - 16 OPERATION FIRESTORM RUSH

 

I tillegg er jaggu grafikken min helt fucka også...

Endret av Naken_Greve
Lenke til kommentar

Hei, jeg spurte tidligere hvordan det ville gå med en bærbar pc med i5 2410M 2,3GHz, GT540M 2GB og 6GB ram. Har nå prøvd og spille Crysis 2 på den og der kjører jeg very high på en 24" skjerm uten lagg. Det kan jo ikke være så mye bedre grafikk på BF3? Jeg er fornøgd om pcen drar BF3 på low uten lagg. Er dette mulig?

 

Ja, definitivt.

 

jeg har en bærbar pc (asus u46sv) med følgende:

i5 2410m 2,3GHz, GT540M 1GB og 4 GB ram

MAO, relativt å likt din bærbare. Og den sliter på low @ 1366 x 768...

har i snitt 40 ish fps... det er jo spillbart, men jeg er vant med stabil fps på over 70 fra stasjonære pcn min :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...