Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel heller det at gameplayet skiller seg en del ut ifra de to første spillene.

 

Tar jeg ikke helt feil har faktisk DICE sagt nesten ordrett at BC serien er en avstikker, mer rettet mot å plante BF grunnlaget godt hos konsollene. Det første BC var jo konsoll eksklusivt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Bad Company, Heroes og F2P er en del av franchisen, ja, men ikke en del av samme serie som Battlefield 1942 og de andre spillene. Det er forskjell på spill-serier og spill-franchiser. En spillserie er en serie med spill som deler en rekke fellesnevnere utover å ha samme tittel i navnet. Battlefield Bad Comapny-spillene, samt gratis-spillene er såpass ulike de andre spillene i Battlefield-serien (1942, Vietnam, 2 og 2142) at de ikke kan sies å være en del av den samme serien.

Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke Heroes, Bad Company osv. ikke en del av serien? De har samme utvikler og har tydelig "Battlefield" i navnet. Er som oftest bare hardcore BF1942 og BF2 fans som ikke synnes BC, Heroes osv. er gode nok for serien.

For å bruke samme tankegang som gjrøes om BF-serien. Se nemlig på Command & Conquer-serien, som forøvrig inneholder det fps jeg har hatt det mest morro med MP over nett :wee: .

 

Og vi får vente å se om BF3 er en verdig deltager i serien, eller om det er første steg til å kjøre IP-en til undergrunden som har skjedd så mange serier.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

*snip*

 

Hvorfor er ikke Heroes, Bad Company osv. ikke en del av serien? De har samme utvikler og har tydelig "Battlefield" i navnet. Er som oftest bare hardcore BF1942 og BF2 fans som ikke synnes BC, Heroes osv. er gode nok for serien.

 

Som flere nevner går det på at de ikke bruker samme 'gameplay'. Og det at de har fått battelfield i navnet sitt, betyr ikke at de nødvendigvis er i serie, men heller det at det er et 'slagmark' spill. Trur EA/DICE egentlig er noen cowboyer som slenger Battlefield i tittelene sine, som er slags teknikk å selge flere spill. Battlefield har blitt et 'brand'.

Lenke til kommentar

håper ikke battlefield 3 blir som alle de konsolldrittspillene. Ble så skuffa etter BF2 når alle de drittspillene kom på konsoll. BF2 var banebrytene, og dritbra når det kom (er det enda). Konsollspillene var bare ræva. Just another COD/MOH-game.

 

Jeg håper BF3 gir meg samme følelse som BF2. Og jeg håper grunnen til at de har kalt det Battlefield 3 er nettopp på grunn av at det er et sånt type spill som BF2 er.

 

1942 var dritkult når det kom, vietnam var bra. de hadde jobbet med grafikk og andre effekter. Og så kom BF2! Sick!

Sånn vil jeg at BF3 skal være i forhold til BF2.

 

 

Uansett. grafikken er ny og spennende, så gleder meg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Wow DICE...

 

BATTLEFIELD 3 BETA: 48HR EARLY ACCESS

 

Get into the fight first with a 48hr head start when you pre-order at Origin

 

* Note consumers who bought Medal of Honor Limited Edition or Tier 1 Edition already have this reward.

 

In other words, MoH beta key ga altså bare 48 timer ekstra før resten. Nice one.

Lenke til kommentar

 

BATTLEFIELD 3 BETA: 48HR EARLY ACCESS

 

Get into the fight first with a 48hr head start when you pre-order at Origin

 

* Note consumers who bought Medal of Honor Limited Edition or Tier 1 Edition already have this reward.

 

 

Humm, jeg leste det som at MoH kjøperene får denne "rewarden" i tillegg. Altså at de har acccess til beta, noe som også innebærer early access til launch.

Det er feil. Hvis du vil spille før release i EU må du nok over dammen.

Lenke til kommentar

Kan man ikke bruke VPN og koble seg på en amerikansk server for å så kjøpe det på Steam Origin?

 

Også har jeg alltid lurt på hvorfor spill alltid slippes ~2 dager før i USA. Er det noe forklaring på dette?

Du får nok kjøpt det som US- kunde men jeg tror du ikke klarer å lure Origin.

 

En forklaring er kanskje at de ikke vil at innloggingssystemet skal kræsje? Gjør det noe i det hele tatt da? Er ikke slik at du spiller på US servere med skyhøy ping uansett?

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...