Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns unlock'ingen i BF2 var alt for krevende. Tok så lang tid. En mellomting hadde vært bra etter min mening.

 

(Nå vet jeg ikke om det var fordi jeg spilte mindre, og var dårligere på den tiden enn jeg er nå i BC2.)

Det tok lang tid å unlocke alt, men en fant seg en klasse en likte i større grad, som en fikk unlocka ganske fort, og så tok det litt lenger for den neste osv. Og til slutt så tar det grusomt lang tid for alle.

Lenke til kommentar

Folk syns det er litt kjedelig når man står midt oppe i levlings- og rank up prosessen. Men til syvende og sist er vel en noe tungvind vei til det gjeveste (av våpen og perks i denne diskusjonen) aldri noe noen finner problematisk når man er ferdig. Det er bare et spørsmål om tid og kvaliteter. For en god spiller vil det nok gå forholdsvis raskt, mens en dårlig spiller vil bruke lengre tid. Tar imot et levlesystem fra BF2 anyday :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Etter litt trening kan man bli ganske god til å bruke mortaren.

 

Edit: Pluss at man kan buke forkjellig ammo: Smoke, Shells, Chemical, Cluster. De mest moderne kan guides med GPS. Veldig nyttig mot feks campere inne i en sone med mye aktivitet. Tvinger folk til å ta dekning.

 

1345755-mortar_firing_high_res_super.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

I Gears Of War 2 har man en liten mortar en person kan operere alene.

 

Små mortars er en manns. Store er to manns. Men store kan også opereres av en mann teknisk sett.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Folk syns det er litt kjedelig når man står midt oppe i levlings- og rank up prosessen. Men til syvende og sist er vel en noe tungvind vei til det gjeveste (av våpen og perks i denne diskusjonen) aldri noe noen finner problematisk når man er ferdig. Det er bare et spørsmål om tid og kvaliteter. For en god spiller vil det nok gå forholdsvis raskt, mens en dårlig spiller vil bruke lengre tid. Tar imot et levlesystem fra BF2 anyday :)

Om du finner spillet kjedelig fordi du ikke kan få noen unlocks om et par runder bør du spørre deg selv om spillet i seg selv er verdt å spille. Om du spiller fordi du kan få en ny unlock og en ny unlock å unlocke, og det er derfor du spiller det bør du spørre deg selv det samme.

 

Det krever ikke en konstant påminnelse om at jeg gjør fremgang eller at baren til (ny ting) er 75% ferdig. Det er bonuser og ikke noe mer. Derfor er BF2 sitt system meget fint. Sniper for alle som ikke er Amerika, finner jeg dårlige. Så det å få en ny sniper tok ikke lang tid fordi jeg kunne velge den ganske tidlig iforhoild til at jeg blir påtvunget et nytt Special Forces (klassen)-våpen pga systemet ikke lar meg velge.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Oi fant noe kult. Det var slike mortarer i det andre Battlefield spillet som heter Vietnam. Bevis. M1 Mortar. Så håper de bringer det tilbake til Battlefield 3. (Bare nyere Mortar)

 

Mortar.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Artilleri kunne vært en egen klasse i BF 3. Ingen ville klaget tror jeg siden man må være ganske god i å bruke mortar før noen klager på konstant mortar regn og selv med konstant regn ville det tatt tid før en mortar hadde klart å kollapse en byggning.

 

smoke eller laser targeting fra recon klassen kunne hjulpet i siktinga av mortaren.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...