Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En forklaring er kanskje at de ikke vil at innloggingssystemet skal kræsje? Gjør det noe i det hele tatt da? Er ikke slik at du spiller på US servere med skyhøy ping uansett?

 

Er sånn med nesten alle spill, ikke bare online spill, de kommer 2 dager før i Nord Amerika.

 

Beste skjermkort for under 2000,- til et i5 2500 oppsett?

 

GeForce GTX560TI er nok et solid kjøp! :)

Lenke til kommentar

Ok da kjøper jeg det til B3. Det holder eller?

 

GeForce GTX560TI mange forskjellige der, men tar denne.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623543

 

Skal bare bruke en skjerm.

 

Hvis jeg kjøper pc utstyr nå og venter med skjermkort til oktober hvordan er det da med windows OEM win 7 cden jeg installerer med mitt gamle skjermkort imens? Vil det gå fint å installere nye skjermkortet da i oktober

Lenke til kommentar

Ok da kjøper jeg det til B3. Det holder eller?

 

GeForce GTX560TI mange forskjellige der, men tar denne.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623543

 

Skal bare bruke en skjerm.

 

Hvis jeg kjøper pc utstyr nå og venter med skjermkort til oktober hvordan er det da med windows OEM win 7 cden jeg installerer med mitt gamle skjermkort imens? Vil det gå fint å installere nye skjermkortet da i oktober

 

Det holder nok bra, men ikke forvent at du kan sette alle settingsa på maks, personlig hadde jeg droppa å kjøpe Win7 og spart penga til GTX570. Er ikke helt sikker på at GTX570 er det beste kjøpet til ~3.000, men det kan vel kansje noen andre gi et inspill om?

 

Om du kjøper Win7 nå eller senere har ingen ting å si, når du får det nye skjermkortet så må du nok bare oppdatere drivere. :)

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Kjøpte Radeon HD 6950 igår på tilbud hos komplett. Satse på at det holder. :yes: Betalte 1600.

 

Tenkte også jeg skulle vente til oktober / november , men snart er det jo beta testing :whistle:

 

Da hadde jeg heller gått for GTX 560Ti fra Zotac eller Gigabyte.

HD6950 er bare marginalt bedre, men det er jo omtrent alltid problemer med drivere til AMD korta og det slipper du ved valg av nvidia. Prisen er også lik (med det tilbudet).

 

Men jeg er sikker på at det er en smakssak. AMD tilhengere vil nok si det er et godt valg :)

Lenke til kommentar

Kjøpte Radeon HD 6950 igår på tilbud hos komplett. Satse på at det holder. :yes: Betalte 1600.

 

Tenkte også jeg skulle vente til oktober / november , men snart er det jo beta testing :whistle:

 

Da hadde jeg heller gått for GTX 560Ti fra Zotac eller Gigabyte.

HD6950 er bare marginalt bedre, men det er jo omtrent alltid problemer med drivere til AMD korta og det slipper du ved valg av nvidia. Prisen er også lik (med det tilbudet).

 

Men jeg er sikker på at det er en smakssak. AMD tilhengere vil nok si det er et godt valg :)

 

Jaha? Har aldri hatt problemer med driverne, men kanskje noe jeg ikke har fått med meg.. :whistle: Derimot før når jeg var på NVIDIA kort..

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Nei driver helvetet i alphaen var ett kapittel for seg selv :tease:

 

 

Haha, det skal være sikkert å visst. Satser på at mitt HD5870 holder frem til evt. 7000 serien kommer. Har ikke hatt noen driver problemer med AMD enda. Men alltid vurdert å teste ut Nvidia, aldri hatt det i noe annet enn laptop.Men back to BF3..Forhåndsbestilte BF3 på Origin for en uke siden eller no, gjelder de nye pakke greiene og early access til Beta og sånn da?

Lenke til kommentar

Kjøpte Radeon HD 6950 igår på tilbud hos komplett. Satse på at det holder. :yes: Betalte 1600.

 

Tenkte også jeg skulle vente til oktober / november , men snart er det jo beta testing :whistle:

 

Da hadde jeg heller gått for GTX 560Ti fra Zotac eller Gigabyte.

HD6950 er bare marginalt bedre, men det er jo omtrent alltid problemer med drivere til AMD korta og det slipper du ved valg av nvidia. Prisen er også lik (med det tilbudet).

 

Men jeg er sikker på at det er en smakssak. AMD tilhengere vil nok si det er et godt valg :)

 

Nå er det jo også sånn at du kan flashe 6950'ene til 6970, noe som vil gi enda bedre ytelse, og han kjøpte det jo på tilbud :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå er det mulig det kanskje var en typo hos Origin.. De har korrigert litt på teksten der ang. det beta greiene. Er mulig at det dreide seg om early access til open beta. Om dette nå er rett, er jo det bra. Da er det enda mulig at closed beta blir en del lenger.

 

Screenshot2011-08-03at43912PM.png?t=1312411199

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/html/pbPage.battlefield3_NO/

 

48 timer bare? Kjøpte MOH LE til 299,-. Men men, har lært meg en lekse nå!

 

BATTLEFIELD 3 BETA: 48-TIMERS TIDLIG TILGANG* (09.2011)

 

KOM MED I DEN FØRSTE KAMPEN MED ET FORSPRANG PÅ 48 TIMER NÅR DU FORHÅNDSBESTILLER PÅ ORIGIN

 

* KUNDER SOM HAR KJØPT MEDAL OF HONOR LIMITED EDITION ELLER TIER 1 EDITION, HAR DENNE BELØNNINGEN ALLEREDE.
Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Kjøpte Radeon HD 6950 igår på tilbud hos komplett. Satse på at det holder. :yes: Betalte 1600.

 

Tenkte også jeg skulle vente til oktober / november , men snart er det jo beta testing :whistle:

 

Da hadde jeg heller gått for GTX 560Ti fra Zotac eller Gigabyte.

HD6950 er bare marginalt bedre, men det er jo omtrent alltid problemer med drivere til AMD korta og det slipper du ved valg av nvidia. Prisen er også lik (med det tilbudet).

 

Men jeg er sikker på at det er en smakssak. AMD tilhengere vil nok si det er et godt valg :)

 

Nå er det jo også sånn at du kan flashe 6950'ene til 6970, noe som vil gi enda bedre ytelse, og han kjøpte det jo på tilbud :thumbup:

 

Tenkte å flashe bios til 6970 ja. Blir vel ikke helt 6970 ytelse men tett opp til.

Kommer foresten AMD med 7000 serien til BF3 launch? Mente å lese at det var sagt rundt desember / januar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...