Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stats i battlelog funket helt utrolig til å være Alpha hvertfall. Nesten hver gang jeg jeg var ferdig med en runde så viste den korrekte stats, uten å måtte loade de på noen måte. At det var så bra i Alpha er lovende, og imponerende

 

Funket ikke for meg.

Siste oppdatering kom ca 1 uke før alphaen var ferdig.

 

Det jeg evt skrev på feedbackforumet ble dog oppdatert på sida mi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Battlefield 3 var bra i alpha fordi de har laget 10 battlefielder før. DICE folka er svært erfarne nå. :)

 

Eneste buggen som jeg hadde var noe som gjorde at jeg havnet i 3 person. Det var merkelig.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg opplevde en del gangen at man satt faste i skyggene til trær etc. Nesten som at motoren tolket at dette var en vegg. Helt forjævlig plagsomt, og fikk meg drept noen ganger :p Ekstra ille var det å se på at resten av laget gikk rett forbi i mens jeg stod å jukka i friluft :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg opplevde en del gangen at man satt faste i skyggene til trær etc. Nesten som at motoren tolket at dette var en vegg. Helt forjævlig plagsomt, og fikk meg drept noen ganger :p Ekstra ille var det å se på at resten av laget gikk rett forbi i mens jeg stod å jukka i friluft :thumbup:

Opplevde dette også, både til fots og med LAV'en.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde en del gangen at man satt faste i skyggene til trær etc. Nesten som at motoren tolket at dette var en vegg. Helt forjævlig plagsomt, og fikk meg drept noen ganger :p Ekstra ille var det å se på at resten av laget gikk rett forbi i mens jeg stod å jukka i friluft :thumbup:

Regner med det var en desync fra server sin side eller noe slikt? At det var et velta tre eller noe hos server sin klient, mens for deg, så var det ikke registrert eller noe slikt?

Lenke til kommentar

old news

 

edit: Mye rage på bloggen :!:

 

If you bought it only to get early access, go look youself in the mirror and tell yourself you spent 60 bucks to get the unfinished version of a game that you will have to buy at full price a couple of weeks later.
Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...