Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

48 timer - det var litt dyrt med tanke på kjøp av MoH, som jeg har spilt i 2-3 timer bare. Jeje.. får håpe jeg har fri de 48 timene.

Men hvordan kan du spille spillet før uten å ha kjøpt det? Og om du har kjøpt det, har du allerede forhåndsbestilt.

Eller får du 48 timer "gratis" uten å noensinne brukt penger på BF3.

Lenke til kommentar

48 timer før release dato ? Er det ikke bedre og kalle det Early access ? er jo langt ifra "beta" .. oh well

BATTLEFIELD 3 BETA: 48-TIMERS TIDLIG TILGANG* (09.2011)

 

Er det så vanskelig å lese?

 

Beta beta beta beta beta

Endret av Daxen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Fjerne det hersens reward systemet. Har ikke tid til spille 10 timer i uken. :)

 

Likler ikke systemet, Mesterne i spillet får det aller beste av våpen mens nybegynnere må nøye seg med noe som like gjerne kunne vært soft air guns.

Edit: men jeg skal ikke klage. Blir spenennde med frostbite 2.0

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Fjerne det hersens reward systemet. Har ikke tid til spille 10 timer i uken. :)

 

Likler ikke systemet, Mesterne i spillet får det aller beste av våpen mens nybegynnere må nøye seg med noe som like gjerne kunne vært soft air guns.

 

Forsåvidt enig på en måte, men vi må også få en belønning for mye spilling synes eg, så da kan det være som det er synes eg. :)

 

Da har eg bestilt meg BF3 Limited Edition fra Origin new_woot.gif Også BFBC2 for og ha noe annet og spille mens en venter på betaen ! whistle.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

La alle få lov til å bruke alle våpen. Belønningene kunne vært våpen modifiseringer og det å åpne "Eksklusive Kart" og at de som har spillt mest får squad leader/commander abilities.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Fjerne det hersens reward systemet. Har ikke tid til spille 10 timer i uken. :)

 

Likler ikke systemet, Mesterne i spillet får det aller beste av våpen mens nybegynnere må nøye seg med noe som like gjerne kunne vært soft air guns.

Edit: men jeg skal ikke klage. Blir spenennde med frostbite 2.0

 

Jeg har spilt BC2 omtrent 55 timer i løpet av et år, og har for en god stund siden unlocket alt av greier.

 

Skjønner ikke hvorfor dette blir blåst opp så til de grader. Er ikke et problem i det hele tatt, og progresjonen gir deg noe å nå opp til, i tillegg til at du blir gradvis vant til/introdusert for nye våpen, noe som er like positivt som negativt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sett at jeg er noob. Jeg har den første sniperen som jeg kan få tak i spillet og man må skyte to ganger for å ta en annen. Den andre som jeg sikter på har den beste sniperen. Men jeg skyter først. Deretter skyter han men det blir jeg som dør. rettferdig?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Sett at jeg er noob. Jeg har den første sniperen som jeg kan få tak i spillet og man må skyte to ganger for å ta en annen. Den andre som jeg sikter på har den beste sniperen. Men jeg skyter først. Deretter skyter han men det blir jeg som dør. rettferdig?

Sett at jeg er noob. Jeg har en AK-47, mens jeg spiller mot en proff med samme våpen. Jeg skyter på han først, men bommmer litt. Han dreper meg nesten med en gang. Rettferdig? :tease:

 

Jeg syntes det er greit at man kan låse opp våpner. Da har man noe man kan se frem til :new_woot:

 

ingen snipere i BF er 1 shot på avstand...

På hardcore så er det. Iallefall i BC2

Lenke til kommentar

Lange rekker med unlocks er for å gi en falsk følelse av å oppnå noe.

Systemet til BF2 er i mine øyne mer enn bra nok. At ved nok poeng, kan en velge hvilket våpen en skal unlocke, og har du det, så er det ikke noe mer å gå etter, hverken kjipe krav som "drep X folk for å få støtte" eller "drep med automat for større magasin" etc etc.

 

Les: Falsk følelse av progresjon, gjerne med på å skjule store svakheter i spillet.

Lenke til kommentar

Angående snipere i BC2 og unlocks og sådär:

 

Jeg syntes den første sniperen (M24) var den som hadde best feel av alle, selv etter at jeg fikk M95. Fortsatte derfor med M24. Så at det beste våpenet unlockes sist er ikke alltid sant. M95 er derimot en mer "noob-sniper" siden den har mer skade, mens M24'en krever headshot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...