Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi så jo på PS3-videoen at det ser en del forskjell på grafikken, naturlig nok.

 

Ja, ikkje rart da en PS3 har specs som var top notch! ...i 2006 :p Samme med XBOX 360, som kom ut i 2005. Så disse som klager på det at konsollene får dårligere utgave av BF3 enn PC gjør, tenk litt på specs i en konsoll vs. en nybygd pc.

Lenke til kommentar

Vi så jo på PS3-videoen at det ser en del forskjell på grafikken, naturlig nok.

 

Ja, ikkje rart da en PS3 har specs som var top notch! ...i 2006 :p Samme med XBOX 360, som kom ut i 2005. Så disse som klager på det at konsollene får dårligere utgave av BF3 enn PC gjør, tenk litt på specs i en konsoll vs. en nybygd pc.

 

Jeg har ikke leita etter det akkurat, men jeg har faktisk aldri sett noen har klagd på det.

Annet enn diverse spillnettsted som er ute etter klikk.

 

Edit: Hvis det er noen som gjør det (utenom trolling) så er jo det meget imponerende. :)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Vi så jo på PS3-videoen at det ser en del forskjell på grafikken, naturlig nok.

 

Ja, ikkje rart da en PS3 har specs som var top notch! ...i 2006 :p Samme med XBOX 360, som kom ut i 2005. Så disse som klager på det at konsollene får dårligere utgave av BF3 enn PC gjør, tenk litt på specs i en konsoll vs. en nybygd pc.

 

Jeg har ikke leita etter det akkurat, men jeg har faktisk aldri sett noen har klagd på det.

Annet enn diverse spillnettsted som er ute etter klikk.

 

Edit: Hvis det er noen som gjør det (utenom trolling) så er jo det meget imponerende. :)

 

Etter mange år på FreakForum så har eg opplevd det flere ganger, helt utrolig.. Og disse menneskene vil ikkje innrømme at det er sant heller, for XBOXen / PS3en er livet deres vet du. :)

Lenke til kommentar

Vi så jo på PS3-videoen at det ser en del forskjell på grafikken, naturlig nok.

 

Ja, ikkje rart da en PS3 har specs som var top notch! ...i 2006 :p Samme med XBOX 360, som kom ut i 2005. Så disse som klager på det at konsollene får dårligere utgave av BF3 enn PC gjør, tenk litt på specs i en konsoll vs. en nybygd pc.

 

Jeg har ikke leita etter det akkurat, men jeg har faktisk aldri sett noen har klagd på det.

Annet enn diverse spillnettsted som er ute etter klikk.

 

Edit: Hvis det er noen som gjør det (utenom trolling) så er jo det meget imponerende. :)

 

Etter mange år på FreakForum så har eg opplevd det flere ganger, helt utrolig.. Og disse menneskene vil ikkje innrømme at det er sant heller, for XBOXen / PS3en er livet deres vet du. :)

 

 

Hehe. Jaja. Jeg er veldig glad i konsollene mine jeg også. Men hvert til sitt bruk.

:p

Lenke til kommentar

dårligere grafikk (dog sikkert ikkje så mye at det vil bli synelig)

Da kan de tørke seg bak med utviklingspengene istedet for å bruke mer på BF3.

 

 

Husk også på at konsoller, som skal få mer eller mindre samme egenskaper som PC-versjonen har et sterkt begrenset antall knapper iforhold til hva mus og tastatur byr på. Og fintfølelsen i en gamepad er mye lavere enn hva en kan oppnå med mus både når det gjelder twitch og mer sakte gameplay.

 

Takk for det. Må bare legge til før folk starter konsoll vs pc debatten at det er smak og behag hva man liker, men fakta er ganske vanskelig å ungå. Pc har langt flere muligheter enn konsollene i dag på så og si alt. Og det er fakta! :p

Lenke til kommentar

Jepp.. Med tanke på at det bikket 3000 replies på slutten der (det var den offisielle, men var jo tonnevis av andre tråder som også ga feedback på 3D spotting), så er det vel litt å se på.. :p Og det er da bare 3D spottingen :D

 

Og dette var ikke bare folk fra "the core PC community". 99,999% hater 3D spotting, om det så er et server side valg.

Lenke til kommentar

Nå som Alpha testingen på dette spillet er ferdig, så kommer vel beta testingen snart? Og skal det være en closed først og så en open beta senre?

 

Ja, det blir 1 Closed og 1 Open. Den som er lukket er ofc. for dem som har beta access fra MoH. Dato for den er derimot ikke klart enda, men siden OB er i Sept en gang, så tenker jeg vi snakker om max et par uker før. Så slutten av Aug/tidlig Sept. Jeg er 99% sikker på at det ikke blir FØR gamescon, fordi det er der de vil kjøre full PR (som de har sagt i maaaaange uker nå), med unveil av CQ, 64p, jet, tanks, teamwork features and all that good stuff. Så kommer nok ETTER det.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Men syns det var ganske teit av Steam å reklamere for det da. Er flere som har kjøpt spillet pga beta.

 

Steam skrev:

 

"Get access to the Battlefield 3 beta! Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden."

 

De sier ikke noe om closed eller open beta, men jeg rekna med at det var closed beta, siden det på den tiden jeg kjøpte ikke var noen tegn på at det skulle være en open beta. Og hvorfor skulle folk betale for open beta? Jeg må nesten si at det føles som om EA og Steam har samarbeidet med å lure folk til å tro at de fikk beta.

Lenke til kommentar

Hmm jeg kjøpte MOH på Steam siden det stod at man fikk tilgang til beta hvis man kjøpte MOH, men det er standard utgaven, ikke Limited Edition. Så lurer på om jeg har tabbet meg ut på det...

 

Såså. DICE har sagt at om du har kjøpt MoH med "beta sticker" så er du kvalifisert til CB'en. Tviler på at steam har tabbet seg ut ;)

Lenke til kommentar

Vi så jo på PS3-videoen at det ser en del forskjell på grafikken, naturlig nok.

 

Ja, ikkje rart da en PS3 har specs som var top notch! ...i 2006 :p Samme med XBOX 360, som kom ut i 2005. Så disse som klager på det at konsollene får dårligere utgave av BF3 enn PC gjør, tenk litt på specs i en konsoll vs. en nybygd pc.

PS3 var ikke PS3 top notch i 2006 en gang, på grunn av den stinky RSX-grafikkbrikken som allerede da var nesten halvannet år gammel(Nvidia 7800-serien)! Når da 79xx serien var ute og 8800 serien var rett rundt hjørnet var valget om RSX enda kjipere.

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...