Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk syns det er litt kjedelig når man står midt oppe i levlings- og rank up prosessen. Men til syvende og sist er vel en noe tungvind vei til det gjeveste (av våpen og perks i denne diskusjonen) aldri noe noen finner problematisk når man er ferdig. Det er bare et spørsmål om tid og kvaliteter. For en god spiller vil det nok gå forholdsvis raskt, mens en dårlig spiller vil bruke lengre tid. Tar imot et levlesystem fra BF2 anyday :)

Nå har jo unlockene hatt litt forskjellig nytteverdi i de forskjellige spillene. I BC2 (og BF2) så er jo våpnene relativt like, så du har ingen ulempe om du ikke har tilgang alle. De andre kommer ganske raskt, og man ikke noen spesiell ulempe om man skulle mangle magum ammo o.l.

I 2142 så har unlockene større verdi, da de som oftest tilfører nye muligheter eller større variasjon til klassen. Unlockene som tilfører nye muligheter er jo tidligst tilgjengelig, og nye hovedvåpen ligger sist i hvert tre, så det hele er ganske greit balansert.

 

Unlock balansen syntes jeg har vært god i alle spillene har som hatt dette, du kan fortsatt være effektiv selv om du ikke har en eneste unlock.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Jeg veit jeg spør superdumt men priority access?

 

Jeg var i alphaen og har MoH LE early beta. Blir jeg en slags Super Duper Awsomenes Tester jeg da :new_woot:

 

Du får sikkert ikke 'bonus poeng' for å ha begge. Men hvis vi sier denne betaen skal ha 3 faser da. Så er du garantert på første, eller andre. Siden vi ikke vet hvor høy Alpha prioriteringen er. Dersom MoH LE går først, er du i første fase. Dersom Alpha Prioriterer høyere enn MoH LE, og vi vet ikke om 'alle' i alpha blir prioritert (lukèr ut de som har lite gametime??). Man kan spekulere i dette en hel dag. Men har du fått mail ang Alpha Priority, kan du regne med at du er i første fase.

 

glemte nesten; tredje fase er da for alle.

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Jeg veit jeg spør superdumt men priority access?

 

Jeg var i alphaen og har MoH LE early beta. Blir jeg en slags Super Duper Awsomenes Tester jeg da :new_woot:

 

Du får sikkert ikke 'bonus poeng' for å ha begge. Men hvis vi sier denne betaen skal ha 3 faser da. Så er du garantert på første, eller andre. Siden vi ikke vet hvor høy Alpha prioriteringen er. Dersom MoH LE går først, er du i første fase. Dersom Alpha Prioriterer høyere enn MoH LE, og vi vet ikke om 'alle' i alpha blir prioritert (lukèr ut de som har lite gametime??). Man kan spekulere i dette en hel dag. Men har du fått mail ang Alpha Priority, kan du regne med at du er i første fase.

 

glemte nesten; tredje fase er da for alle.

 

 

Takk for bra forklart svar :)

 

Selv om jeg likte det andre der jeg fikk jobb på DICE også :p

Lenke til kommentar

Regner med de med MoH:LE får Close Beta en liten stund før :dribble:

Ja, veldig liten stund før. Kun 48 timer :(

 

Og hvordan vet du at det kun er 48 timer? Ja, de som forhåndsbestiller BF3 for komme inn 48 timer tideligere, men ser ikkje at det står noe om når vi som har MoH kommmer inn i closed beta. Kan jo alltids hende at vi kommer inn enda tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg synes de trekker ned på kvaliteten til BF 3 ved å la være å inkludere bots og mod tool. BF 2 bots var veldig viktig trening husker jeg.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Regner med de med MoH:LE får Close Beta en liten stund før :dribble:

Ja, veldig liten stund før. Kun 48 timer :(

 

Og hvordan vet du at det kun er 48 timer? Ja, de som forhåndsbestiller BF3 for komme inn 48 timer tideligere, men ser ikkje at det står noe om når vi som har MoH kommmer inn i closed beta. Kan jo alltids hende at vi kommer inn enda tidligere.

 

Nope. Demize har sagt at det er samme greia.. :\

Lenke til kommentar

BATTLEFIELD 3 BETA: 48HR EARLY ACCESS

 

Get into the fight first with a 48hr head start when you pre-order at Origin

 

* Note consumers who bought Medal of Honor Limited Edition or Tier 1 Edition already have this reward.

 

Lurer på hvor mange ganger jeg må quote meg selv.

Lenke til kommentar

Som sagt -->

 

I bought Medal of Honor Limited Edition/Tier 1 Edition and was promised entry to the Battlefield 3 Beta -- is that a different Beta than the Open Beta just announced?

No, it is the same Open Beta, but as a first-hand buyer of Medal of Honor: Limited Edition/Tier 1 Edition, you will have 48 hours early access.

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Skal vente med å bestille til jeg har sett CQ og resten av da shiz :p (altså til games con, hvor "alt" skal vises, ifølge dem selv)

Når er dette?

 

Det er lov til å bruke google i 2 min >.< BAH

 

google.com-> gamescon->første lenke =

Cologne, 17.-21.08.2011,

open for everyone: 18.-21.08.2011

 

HVOR vanskelig er det?

Endret av Borbra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...