Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser på EA forumet at BF2 fans slakter BF3 alphaen. Lagspillaspektet er visst nesten helt fraværende og spillet ligner et penere BC2 med flere kjøretøy. Det sies også at DICE ikke kan gjøre særlige store forandringer pga hvor nært spillet er release. Hvis dette er BC2 v 2.0 blir dette tidenes største skuffelse.

 

Ja, veldig mange klager, men nesten ingen tenker over at dette kun var en alpha.. De har tross alt 3 mnd på seg for og få det klart før release, og på den tiden bør de klare og gjøre en del med spillet.

Ja, de kan ordne mye. Men det folk flest (ikke nødvendigvis meg) bekymrer seg over, er enkelte valg DICE har gjort - som tydeligvis ikke er så enkelt å gjøre noe med. Da tenker man hovedsaklig på ting som er hentet fra BC2 og ikke fra BF2.

 

Men at spillet kommer til å bli bra, det tror jeg!

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Jeg tar en råkjangse og spør her;

 

Hva skal til for å få BF2 til å fungere under Windows 7? Er det bare til å oppdatere med siste oppdatering, eller må man herje villmann får å omgå evt. kompitabilitetsproblemer?

 

Send på PM dersom det er en vill oppskrift, så slipper vi å rote til denne tråden :)

Lenke til kommentar

Jeg tar en råkjangse og spør her;

 

Hva skal til for å få BF2 til å fungere under Windows 7? Er det bare til å oppdatere med siste oppdatering, eller må man herje villmann får å omgå evt. kompitabilitetsproblemer?

 

Send på PM dersom det er en vill oppskrift, så slipper vi å rote til denne tråden :)

Aner ikke. Jeg lastet ned via Steam her om dagen, da fungerte det iallefall fint her på win7 64bit.

Lenke til kommentar

Jeg tar en råkjangse og spør her;

 

Hva skal til for å få BF2 til å fungere under Windows 7? Er det bare til å oppdatere med siste oppdatering, eller må man herje villmann får å omgå evt. kompitabilitetsproblemer?

 

Send på PM dersom det er en vill oppskrift, så slipper vi å rote til denne tråden :)

 

Lurte på samme her om dagen, men valgte å bare prøve meg fram.

 

Installerte rfa disk, lastet ned nyeste patch. Ingen problemer! :) Windows7 x64.

Lenke til kommentar

Jeg tar en råkjangse og spør her;

 

Hva skal til for å få BF2 til å fungere under Windows 7? Er det bare til å oppdatere med siste oppdatering, eller må man herje villmann får å omgå evt. kompitabilitetsproblemer?

 

Send på PM dersom det er en vill oppskrift, så slipper vi å rote til denne tråden :)

Jeg installerte BF2 på min bærbar med Windows 7 64 bit for et par uker siden. Opplevde ingen problemer overhodet. Har ikke patchet det, men regner ikke med det skal være noe problem.

 

Med tanke på hvor liten del av BF3 Alpha-testerne har fått tilgang på, så regner jeg med de fleste vil måtte spise sine ord når den endelige versjonen kommer ut.

 

DICE vet hva de gjør.

 

Amen to that!

Lenke til kommentar

Leser på EA forumet at BF2 fans slakter BF3 alphaen. Lagspillaspektet er visst nesten helt fraværende og spillet ligner et penere BC2 med flere kjøretøy. Det sies også at DICE ikke kan gjøre særlige store forandringer pga hvor nært spillet er release. Hvis dette er BC2 v 2.0 blir dette tidenes største skuffelse.

 

Det blir verken BC2 v 2.0 eller BF2 2.0. Virker som at fanskaren til BF2 bare vil ha en remake av hele spillet. Virker som om de ikke husker alt det som var rævva med BF2.

 

For meg virker det som om gameplayet til BF3 blir mye bedre enn både BC2 og BF2. Folk tar perfekt med damage, og hitboxen er god. Liker også at det er noen maps med litt mer action enn andre slik at det ikke bare blir store, åpne maps.

Lenke til kommentar

Det blir verken BC2 v 2.0 eller BF2 2.0. Virker som at fanskaren til BF2 bare vil ha en remake av hele spillet. Virker som om de ikke husker alt det som var rævva med BF2.

Nå er ikke jeg den største BF2-veteranen, men hva tenker du på når du sier dette? Hvorfor døde egentlig BF2?

Jeg er bare nysgjerrig. :)

Lenke til kommentar

Leser på EA forumet at BF2 fans slakter BF3 alphaen. Lagspillaspektet er visst nesten helt fraværende og spillet ligner et penere BC2 med flere kjøretøy. Det sies også at DICE ikke kan gjøre særlige store forandringer pga hvor nært spillet er release. Hvis dette er BC2 v 2.0 blir dette tidenes største skuffelse.

 

Det blir verken BC2 v 2.0 eller BF2 2.0. Virker som at fanskaren til BF2 bare vil ha en remake av hele spillet. Virker som om de ikke husker alt det som var rævva med BF2.

 

 

Husker jo mye som var skikkelig bra og, commo rose er kasnskje ikke verdens største feature, men faen heller det er de små tinga som gjør et spill legendarisk, ikke hvor pent det ser ut eller hvor mange byggninger man kunne sprenge, i de fleste spill savner jeg ikke ødeleggingen til BC2, i veldig mange FPS spill savner jeg en commo rose, i nesten hver runde i BC2 savner jeg et såpass simpelt system.

 

Nå har jeg ikke spilt bf3 alphaen så jeg har ingen ide eller formening om det er veldig likt Bc2 eller BF2 eller om det er et helt nytt spill, men i mine øyne kan alle disse STORE featurene dra et visst sted, viss de små featurene ikke er på plass.

Lenke til kommentar

Tja, det er flere som spiller det fremdeles. Men som med alle spill så ble det gammelt. Folk gikk etter hvert videre til nyere spill, enkelt og greit.

 

De som mener BF3 skal være ett BF2 v2.0 kommer til å bli skuffet. Mye har skjedd de siste 6 åra. Sånn er det bare. Mange ser også ut til å bedømme spillet etter en, la oss være helt klare, uferdig Alpha test.

 

 

Og til dere som klager på manglende teamplay Husk at det ikke er mer teamplay enn det spillerene tar med seg inn i spillet! Det er ikke spillet dere må klage på, det er spillerene evt. Og som med alle spill, du velger hvem du vil spille med. Vil du ha tung fokus på temaplay, ja så finner du deg en klan og/eller en server der modne mennesker som søker teamplay samles, ikke en random public server. Enkelt og greit. På rotete alpha servere som alle er "public", så blir det lite av det. Deal with it!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Tja, det er flere som spiller det fremdeles. Men som med alle spill så ble det gammelt. Folk gikk etter hvert videre til nyere spill, enkelt og greit.

 

De som mener BF3 skal være ett BF2 v2.0 kommer til å bli skuffet. Mye har skjedd de siste 6 åra. Sånn er det bare. Mange ser også ut til å bedømme spillet etter en, la oss være helt klare, uferdig Alpha test.

 

 

Og til dere som klager på manglende teamplay Husk at det ikke er mer teamplay enn det spillerene tar med seg inn i spillet! Det er ikke spillet dere må klage på, det er spillerene evt. Og som med alle spill, du velger hvem du vil spille med. Vil du ha tung fokus på temaplay, ja så finner du deg en klan og/eller en server der modne mennesker som søker teamplay samles, ikke en random public server. Enkelt og greit. På rotete alpha servere som alle er "public", så blir det lite av det. Deal with it!

 

Jeg har ikke fått testet BF3 enda, men jeg håper på ett BF2 avstands-moment, med fly og satellitter og high-tech geek stuff, hangarbåter osv.. Og ett BC2 teknisk utvikling av spillet med noe alla BC2 close combat :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det som frister meg enormt er om modding tools kommer ut, slik at jeg kan forvandle det til noe nytt. Noe i likhet med filmen Battle Los Angeles. Bytte ut det ene laget med high tech aliens.

 

Er så lei menneske mot menneske gameplayet. Alt passer i BF 3 så det blir generelt en modd som bytter ut det ene laget.

 

Om noen ikke vet hva Battle Los Angeles er for noe. oh baby skal jeg leke meg med Frostbite 2.0 :hmm:Spillet som kom ut med filmen var alt for svakt. Men hvis jeg kan putte tingene inn i BF 3 blir jeg glad. Hvis ikke blir det med drømmen.

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...