Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvor mange her tar en runde med en MAV iblant bare for å ta ut motstanderens tugs, spawnbeacons og ikke minst soflams ? Vet alle her at du KAN ødelegge disse med en MAV ?

 

Har gjort det men må innrømme at det er altfor sjelden. Jeg husker spesiellt en runde på Seine Crossing hvor vi var presset tilbake i spawn. Var utrolig kult å tagge alle fiendene for så å se at laget angrep kort tid etter. Da fikk jeg også mye hjelp av etpar mortars. Utrolig fin for å spotte flanker, fiender som ikke er oppdaget pga vegetasjon og bygninger osv. Vi tapte runden men kom oss inn i gamet igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken maps er dette snakk om, jeg har heller ikke tålmodighet til å bruke motar,

 

Han spiller hardcore, er ikke rart det er easy med mortar.

Men det å være defender på tard rush mode på grand bazaar så er det rimelig easy å bombe de som stacker på første basen utafor alle dørene.

 

Mortar har sin nytte den som alle våpen i BF3, brukt med omhu så kan tu ta ut campere, andre mortar-campere, røyk-legging.

 

Hvor mange her tar en runde med en MAV iblant bare for å ta ut motstanderens tugs, spawnbeacons og ikke minst soflams ? Vet alle her at du KAN ødelegge disse med en MAV ?

 

Du kan også sprenge claymores med mav, det funka før ihvertfall, går ikke med AT miner eller C4 tror jeg, men med claymore funker det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Kan ikke se at de har fordummet BF3 til PC. Konsoll har maks 24 spiller mot PC som har 64, Konsoll har maks 30fps i 720p mot PC som med rett maskinvare klarer 5760x1080 og over 100fps. Konsoll har å mye mindre brett enn PC versjonen samt forferdelig grafikk.

 

Så jeg ser ikke helt hva de har fordummet.

 

Edit: Hadde skjønt problemet visst PC versjonen hadde samme begrensinger som konsoll.

 

Hadde BF3 vært kun til PC kunne de fokusert mer på en enkelt plattform. BF-spillene fungerer uten tvil best på PC så det er synd at Dice ikke har baller/kunne velge å kun lage spillet til PC.

Lenke til kommentar

DICE vil jo tjene penger som alle andre selskap. Visst de kun hadde gått for PC så ville de ha gått glipp av ganske mye penger. Men skal være enig i at PC burde være hovedfokus når de utvikler, så får de heller gi ut en egen versjon til konsollene. Satser på at ting blir litt bedre når next gen konsoller kommer, såfremt BF4 kommer til next gen da.

Lenke til kommentar

Interessant. Har dog aldri spilt BF3 kompetitivt. Kan du gi en rask oppramsing av regler og hvordan ting fungerer, eller evt. et sted jeg kan finne det ut?

 

Står litt mer om det her, kommer en nyhet før onsdag om regeloppsett og sånt :)

Håper at flere melder seg på og at vi kan ha det litt gøy sammen, formålet er å spille sammen/mot hverandre på en norsk arena. Tror det kan bli en morsom helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DICE vil jo tjene penger som alle andre selskap. Visst de kun hadde gått for PC så ville de ha gått glipp av ganske mye penger. Men skal være enig i at PC burde være hovedfokus når de utvikler, så får de heller gi ut en egen versjon til konsollene. Satser på at ting blir litt bedre når next gen konsoller kommer, såfremt BF4 kommer til next gen da.

 

Det har jeg dessverre overhodet ingen tro på. Og jeg tar gjerne feil hvis det er det som skal til!

Lenke til kommentar

 

Det har jeg dessverre overhodet ingen tro på. Og jeg tar gjerne feil hvis det er det som skal til!

Neste generasjon konsoller baserer seg i mye større grad på lik teknologi/maskinvare du finner i dagens PCer, og vil derfor kunne bety bedre optimalisering for PC.

 

Ellers øker også budsjettet DICE får om de produserer til alle platformer, og det med mange ganger, som igjen potiensielt KAN gi bedre spill.

Lenke til kommentar

HAHAHAH. Dette er første gangen en Admin har drept meg (ikke skutt) og så flyttet meg over på deres lag :p De ville ikke tape, så de flyttet meg over hos dem. Hadde 120 på 50 eller noe, så disconnected jeg rett før slutten :(

Du mener "Autobalance", da får du beskjed om at du er "Killed by admin". Men egentlig blir du overført automatisk.

Lenke til kommentar

Er det flere som opplever att Vehicle Loadout blir reset?

 

HVER gang jeg skal spille for første gang etter att Pc'n har vært av, så får jeg "something went wrong" og alt blir nullstilt, men går jeg innpå en server igjen så kommer alt av våpen loadout tilbake, men ikke kjøretøy.

 

Sinnsykt irriterende, noen som vet hva som kan være galt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

BF3 med råtne konsoll kontrollere?

 

Hvis et spill ikke gidder engang å porte over kontrollsystemet, ja så er interessen for å lage et PC-spill så liten at spillet nærmest ikke kan regnes som PC-spill.

Det er jo typisk. BF3 som liksom skulle være laget primært på PC fikk som vanlig et rimelig råttent brukerinterface som tydelig bærer preg av å være tilpasset konsoll først og fremst. Men det finnes langt verre eksempler.
Lenke til kommentar

Neste generasjon konsoller baserer seg i mye større grad på lik teknologi/maskinvare du finner i dagens PCer, og vil derfor kunne bety bedre optimalisering for PC.

 

Ellers øker også budsjettet DICE får om de produserer til alle platformer, og det med mange ganger, som igjen potiensielt KAN gi bedre spill.

 

Jeg har fortsatt ikke noe tiltro til Dice dessverre. Men; jeg tar gjerne feil som sagt.

Lenke til kommentar

Vel, i BF4 burde de ihvertfall klare å gjøre så man kan kjøre OVER en parket bil med panservogn, ikke flere mil rundt bilen, eller dytte på containere, det er noe som irriterer meg grenseløst i ett "moderne" spill.

Klarer de å bruke tid på dogtags og ubrukelig camoer så burde de jaggu klare å bruke tid og krefter på ting som faktisk burde være på plass.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...