Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er synd, jeg er sikker på at du kunne vært med på å samle norske spillere om noe felles. Da gjelder det kanskje å se forbi seg selv og bli med på noe som er for alle nordmenn :) Det spiller faktisk ikke noen rolle om du vinner eller ikke, forhåpentligvis kan et slik arrangement være med å lage flere arrangement i fremtiden - det avhenger av hvor mange som blir med helt enkelt :) Nå er vi heldige å har med en sponsor som gir premier for 7 000 kr og satser på oss, neste gang kan det være dobbelt - alt kommer ann på spillerne egentlig og om de deltar eller ikke.

 

Du linker jo til Kick ass - og den sangen sier jo mer enn ord. Kanskje kan en slik motivasjon, som sangen kan være, er betegnelse på å bidra, istede for å være en tom link i din profil ?

 

Er det ikke på tide at noen gjør noe for norske spillere i bf3 ?

Endret av Green_Monster
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, jeg kom nettopp på det at man er 5 mann, som egentlig viser seg å være et veldig dårlig tall når det gjelder bf3, for da må man dele seg opp i 2 squader, 2 i en, og 3 i en annen, er det ikke en lettere måte å gjøre dette på? har spilt 5 manns compo på bf3 før, og jeg må si det var litt frustrerende til tider :p

Lenke til kommentar

Ser det har vært noe småsnakk om helgecup på foregående sider, fant aldri ut når den eksakt skulle holdes, noe info? Kunne gjerne ha blitt med, men kommer an på når det er. Er dog lonely i BF verden og om noen som helst er over 18, er selv 23 og har en grei skill ingame kunne tenkt seg å ta et par matcher med skype noen kvelder fremover legg meg gjerne til.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/dTd1989/

Lenke til kommentar

Poster her fordi jeg finner ikke den tråden der konsoll-spillere ble "bannlyst" til. Fikk jo ikke lov til å poste her uten at det ble shitstorm :p

 

Er det noen andre ute der som spiller på x360? Spiller med dama atm, og kan innrømme at det ikke er så morsomt alltid :p Jeg har hvertfall nå alle pakkene. Spilte mye ved release, tatt opp spillet nå igjen.

Gøy hvis det er ett platoon der ute som evt også prøver seg på noe competivt hvis det er på x360.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/login/#!/bf3/soldier/Argoniel/stats/206144779/xbox/

 

Mener jeg er relativt god, men er enda bedre når jeg spiller med gode folk. Camper aldri :)

Lenke til kommentar

Hadde du spilt på PC kunne du ha prøvd ut ESL. Nivået der er vesentlig høyere enn public. (De første gangene vil du anklage alle for aimbot)

ESL fins på PS3, spiller ofte mot folk på CLS, som er det samme, bare 5v5. Vet ikke med xbox, men det er vel bare å søke ESL Battlefield 3 Xbox ..

 

BTW: Hvordan er servere på PC/Xbox? På PS3 har alt blitt fucket etter siste patchen. Vissnok så ligger alle europeiske serverne i Florida, USA nå .

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på hvordan ting blir satt opp med matcher, for siden spranget er ganske stort på mange her, så hadde det vært litt fett om det ble delt opp i brackets, sånn at de gode får kost seg mot de gode i finalen, mens de litt dårligere, som meg, fortsatt kan kose seg i "amateur" bracketen.. Håper dere skjønner, for det er ikke så fristende å bli med i cupen, om vi skal bli grust rett ned, mens vi er live :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...