Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har vært medlem i WiW i rundt 5år nå, og sant må sies at enkelte av adminene kan være litt i overkant triggerhappy med banhammern når det gjelder baseraping, uncap, helikotpertyveri osv.

Skal ikke akkurat mye til for å få en kick eller ban hos WiW, nei. :tease:

 

Spiller ikke så mye BF lenger, men har det i alle fall gøy hver gang jeg er innom karkandserveren.

Lenke til kommentar

I går møtte jeg http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/CNT%20CrazyLoveX/stats/182357876/xbox/#!/bf3/user/Crazylovex/. Han skryter ganske pent av seg selv,

Best German in Bad Company2

Over 265000 Kills 2nd World

Over 46 Mio Points Best Position: 3rd World

Famous for Blackhawk Massacre

Best Round 394-9

http://youtu.be/eiGIWu5EkRI

 

Synes jeg klarte meg overraskende bra mot han og 3 av hans klanbuddies http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/77176385/2/182357876/. Klarte hverfall å drepe verdens beste tysker i BC2 :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, har vært medlem i WiW i rundt 5år nå, og sant må sies at enkelte av adminene kan være litt i overkant triggerhappy med banhammern når det gjelder baseraping, uncap, helikotpertyveri osv.

Skal ikke akkurat mye til for å få en kick eller ban hos WiW, nei. :tease:

 

Spiller ikke så mye BF lenger, men har det i alle fall gøy hver gang jeg er innom karkandserveren.

 

Reglene deres er forsåvidt greie, jeg greier fint å holde de iallefall. :tease:

Men det å drive å skjelle alle andre loddrett ut når man er admin i allchat er ikke akkurat satt høyt hos meg. Det får iallefall være grenser.. Jeg tørr såvidt åpne kjeften å si "Please speak a bit more formally" i frykt for å bli bannet..

Og for de som er interessert er TV2 / battle.no oppe å kjøre igjen. :)

Lenke til kommentar

Tja, hvorvidt det er juks kan jo diskuteres, det brukes jo strengt tatt ingen 3rd party programs, eller cheats, men blir man busta for recoil/damage tweak i officials ihvertfall så lover ikke det godt, tror neppe de er sås tor fan av det på esl også.

Men litt artig er det jo at du kan f.eks tweake M16 til å gjøre 100% damage på 1 skudd, hahaha.

 

Men ja, jeg skjønte jo hva han ville frem til, men macroer i seg selv er jo harmløse strengt tatt.

 

Men det fins jo macroer som trykker for deg og i BF3 så er det ett litt snedig tricks for å få perfekt accuray på første skuddet med assault rifler, for å få det til så trenger man strengt tatt en macro for å bytte fort nok mellom våpen.

 

Jeg suger til å forklare, bah.

 

Moderne spill er litt kjedelig, lite med tweaking du kan gjøre. :thumbdown:

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Heisann, jeg gamet litt bf3 og plutselig ble jeg kicked from server etter 5 minutt spilling. Jeg joinet igjen og det samme skjedde.

Denne meldingen kom opp:

 

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'MysingMaster' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Lenke til kommentar

Ja, jeg sikter til macrobuk hvor du kan tømme hele magasinet med en AEK på full-auto og alle skudd går rett frem f.x ikke hvorvidt du har binda nade til sideknapp på musa di..

 

Se link for hvor drøyt det faktisk er..

 

Hæ?Hvordan fikk du til dette? Er jo på grensen til cheat dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...